Resultat 1 till 4 av 4
  1. #1

    Hjälp sökes!

    Hej alla MINI-ägare!
    Detta är ett långskott, men de lyckas ju oxå emellanåt.
    Jag behöver hjälp, och hoppas på att någon av er vill hjälpa mig...

    Jag och min blivande fru skall gifta oss i Seglora kyrka på Skansen lördagen den 11:e mars. Vi tycker båda att Mini Cooper är den coolaste bil som någonsin tillverkats, och vi skulle vilja bli skjutsade från kyrkan till festlokalen i en Cooper. Helst en röd... Tyvärr har vi ingen egen.

    Festlokalen ligger centralt inne i Stockholm så det är en kort körsträcka, och hela giget lär inte ta mer tid än max en timme.

    Så snälla ni, om någon är sugen på att köra oss, hjälpa till att förgylla vår dag, visa upp sin välpolerade pärla, och samtidigt tjäna en slant så är vi mycket tacksamma.

    Hör av er bums!
    Mvh,
    Martin Bäcklin
    070-6013116
    swemartin@gmail.com

  2. #2
    Betalande Medlem Aces avatar
    Reg.datum
    apr 2005
    Förnamn
    Robert
    Ort
    Göteborg
    Län
    Västra Götaland
    Inlägg
    5 009

    KIT har väl en röd?

    KIT (Gunnar) har väl en röd mini? Hör med honom.....Lycka till från en som just gift sig.....Det är en riktig höjdare.

  3. #3
    MINI-galning Frejkans avatar
    Reg.datum
    dec 2005
    Förnamn
    Fredrik
    Ort
    Stockholm
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    402
    Visserligen har jag en röd Cooper S. Men jag tycker ju du i första hand ska kontakt Joel Kjellberg i Uppsala, ordförande i Mini Seven Club som har byggt en limousine av en hundkoja -originalvarianten.
    Joel hade tidigare en hemsida där han marknadsförde sin limousinetjänst, det verkar han inte ha längre. Så jag vet inte riktigt om det dels är för tidigt på säsongen för honom och om han sysslar med bröllopskörningar.

    /Fredrik
    Har haft: Mini Cooper S -04
    Austin Cooper -67
    Jeep Cherokee -95

    www.klassiker.nu

    kolla in mina bilar på www.garaget.org/FredrikNyblad

  4. #4
    MINI-galning KPKalles avatar
    Reg.datum
    aug 2004
    Förnamn
    Karl
    Ort
    Midhurst
    Län
    West Sussex, UK
    Inlägg
    1 846
    You can see KIT's in the centre of this photo. Mine's the green one on the left


Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •