Resultat 1 till 20 av 20
  1. #1
    Styrelsemedlem Anderssons avatar
    Reg.datum
    nov 2007
    Förnamn
    Fredrik
    Ort
    Bromma
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    670

    Jag älskar inte BMW Solna

    Nu har jag bestämt mig. Tänker aldrig mer sätta min fot där i avsikt att spendera någon av mina surt förvärvade slantar.

    Jaha vad har dom gjort denna gången då? Jo trots att min bil ska ha fri service i tre år http://www.automotorsport.se/news/17...are-versioner/ vilket dom även skyltar med över halva stället så ligger det såklart en faktura på 2000:- i brevlådan när jag kommer hem idag. Suck.

    Jag sa ändå till killen i kundmottagningen att jag hade skulle ha fri service på den när han började knorra om betalning. Han verkade inte riktigt fatta vad jag sa men jag kom i alla fall där ifrån utan att betala då. Men nu har dom tydligen hittat min brevlåda.

    Jaja inte världens största grej men jag blir så trött på att saker och ting aldrig bara kan fungera så som det är tänkt.

    Sådär nu har jag sagt vad jag tycker så nu känns det bättre. God natt.

  2. #2
    Föredetting RobertHs avatar
    Reg.datum
    aug 2006
    Förnamn
    Robert
    Ort
    Bromma
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    5 357
    Told you!
    Rädd om lacken på din MINI?
    Välkommen till www.stenskottsfilm.se ››

  3. #3
    NMCS Original Gangster Hobbes avatar
    Reg.datum
    jun 2004
    Förnamn
    Måns
    Ort
    Sveriges Baksida
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    6 142
    Vad var det som BMW Solna gjorde som du debiteras 2000 Kr för då?
    Jag tänkte mest på att "there's no such thing as a free lunch", och att man behöver möjligen läsa det finstilta.
    Oftast handlar "fri" service om service som enbart är planerad enligt bilens serviceschema därav min fråga.

    Jag brukar tex byta motorolja m.m. minst en gång per säsong, och den servicen är aldrig fri då ett oljebyte inte är schemalagt varje år enligt serviceavtalet.
    Allt utöver serviceavtalet (serviceschemat) kostar.
    Något som jag också förstår och accepterar.
    Att jag däremot har en bra kontakt med min BMW/MINI-återförsäljare, och har fått mycket gratis eller billigt under åren trots att det inte har ingått i serviceavtalet är en annan femma (som jag uppskattar).
    Har gällt både BMW och MINI.
    BMW R1200RS 125 PS/125Nm
    F.d. BMW E82 1M 414 PS/636 Nm
    F.d. R53 MCS JCW GP #0120 231 PS/300 Nm
    F.d. R53 MCS Works 200 PS/240 Nm


    1:a MINI Cup 2011
    3:a MINI Cup 2010

  4. #4
    Styrelsemedlem Anderssons avatar
    Reg.datum
    nov 2007
    Förnamn
    Fredrik
    Ort
    Bromma
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    670
    Hobbe:

    Fakturan avser ett oljebyte som gjordes på bilen för en tid sedan allt enligt bilens egna serviceindikator. Hade det varit så att jag lämnat in bilen för ett oljebyte utöver ordinare serviceplan hade jag givetvis betalat det på plats och inte suttit här och gnällt.

  5. #5
    Hangaround
    Reg.datum
    jan 2008
    Förnamn
    Christopher
    Ort
    Örebro
    Län
    Örebro
    Inlägg
    780
    Så nu ska du åka till Bilcentralen minst 2 gånger för att få en sak utfört korrekt? Eller upptäcka att de inte gjort allt?

    Eller kommer du åka till Uppsala vilket vara det enda rätta?

    (att de skickat en felaktig faktura tycker jag är ett litet fel mot vad man måste stå ut med på Bilcentralen, se det positiva du får ringa och gnälla lite och få höra en ursäkt )
    //Motvallskärringen Konny

  6. #6
    Föredetting RobertHs avatar
    Reg.datum
    aug 2006
    Förnamn
    Robert
    Ort
    Bromma
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    5 357
    Ah those Solna memories. Min favoritincident är nog när de glömde lägga tillbaka låsadaptern till hjulbultarna i bilen och sedan förnekade det ända tills jag åkte dit och mer eller mindre letade upp den själv på verkstaden.

    Eller var det kanske när jag upptäckte att de prissätter alla jobb med fastpris 2499,90kr för att komma under den magiska gränsen 2500 där deras försäkringspartner konstigt nog har en brytningsgräns för maskinskada?

    Eller kanske när de hävdade att de gjort någon som helst ansträngning att hitta ljud bakom instrumentpanelen trots tre-fyra påstötningar.

    Det finns så många goa historier att man varm i hjärtat.
    Rädd om lacken på din MINI?
    Välkommen till www.stenskottsfilm.se ››

  7. #7
    Styrelsemedlem Anderssons avatar
    Reg.datum
    nov 2007
    Förnamn
    Fredrik
    Ort
    Bromma
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    670
    Citat Ursprungligen postat av Kongo Visa inlägg
    Så nu ska du åka till Bilcentralen minst 2 gånger för att få en sak utfört korrekt? Eller upptäcka att de inte gjort allt?

    Eller kommer du åka till Uppsala vilket vara det enda rätta?

    (att de skickat en felaktig faktura tycker jag är ett litet fel mot vad man måste stå ut med på Bilcentralen, se det positiva du får ringa och gnälla lite och få höra en ursäkt )
    Det blir väl till att åka till Uppsala framöver, men bilcentralen är inte uträknade för min del än, jag har inte haft några problem med dom än så länge.

    Visst var det inget jättefel denna gången men jag blir ändå så trött på att det inte bara kan fungera så som det är tänkt.

  8. #8
    NMCS Original Gangster Hobbes avatar
    Reg.datum
    jun 2004
    Förnamn
    Måns
    Ort
    Sveriges Baksida
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    6 142
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg
    Fakturan avser ett oljebyte som gjordes på bilen för en tid sedan allt enligt bilens egna serviceindikator. Hade det varit så att jag lämnat in bilen för ett oljebyte utöver ordinare serviceplan hade jag givetvis betalat det på plats och inte suttit här och gnällt.
    Jamendåså.
    Om arbetet är korrekt utfört, och det ingår i serviceplanen så kan ju BMW/MINI Solna korrigera misstaget med fakturan mycket enkelt.
    Ring och prata med verkstaden/ansvarig för service.
    Det vore ju synd om en kundmottagare med ev. bristande kunskap ska förstöra hela din upplevelse med BMW/MINI Solna.
    Du har ju själv extraknäckt på BMW/MINI Solna så det kan inte vara svårt för dig att hitta rätt person att pratat med.

    Större misstag har säkert inträffat under årens lopp (Robban verkar ha blivit drabbad), men detta misstag är ju begränsat till administrativt , och inget som borde vara skäl nog för att sätta igång ett världskrig.

    Min egen erfarenhet från BMW/MINI Solna är begränsad till inköp av tillbehör/delar då jag använder Novation i Uppsala till 99% för mina BMW:ar och MINI:sar sedan 2002, men alla återförsäljare kan göra fel ibland.
    Tyvärr hör vi enbart om alla ev. negativa upplevelser på diverse forum, och väldigt sällan om några positiva trots att dessa säkert förekommer betydligt oftare.

    Själv har jag positiva upplevelser från Novation i Uppsala.
    Säkerligen även något negativt, vilket jag inte minns just nu, men händer det så löser jag det snabbt och enkelt med kommunikation på plats hos återförsäljaren.

    Är det någon som av någon anledning är missnöjd med sin återförsäljare i Stockholmsområdet så kan jag rekommendera en i alla fall om en liten körsträcka norrut till Uppsala inte avskräcker.
    Tidigare så vet jag att Borgs Bil i Vällingby hade många nöjda kunder också.
    Senast redigerat av Hobbe den 2009-11-14 klockan 13:14.
    BMW R1200RS 125 PS/125Nm
    F.d. BMW E82 1M 414 PS/636 Nm
    F.d. R53 MCS JCW GP #0120 231 PS/300 Nm
    F.d. R53 MCS Works 200 PS/240 Nm


    1:a MINI Cup 2011
    3:a MINI Cup 2010

  9. #9
    MINI-entusiast nemss avatar
    Reg.datum
    okt 2009
    Förnamn
    niclas
    Ort
    tyresö
    Län
    stockholm
    Inlägg
    60
    ja Novation i Uppsala är mycket bra köpte min mini beg från dom, hade ju klonk ljud från stötdämpare lämnade in hos mini Solna för fel sök. sedan tog Novation fakturan från Solna så jag inte skulle behöva åka till Uppsala för att fixa dämparna... gissa vart jag kommer göra service mm när det är dax

  10. #10
    MINI-galning Rasmuss avatar
    Reg.datum
    mar 2007
    Förnamn
    Rasmus
    Ort
    Visby och Åre
    Län
    Gotland och Jämtland
    Inlägg
    1 506
    Novation är grymt bra! Jag åker ju dit från Gotland för att fixa min bil, så jag fattar inte varför ni Stockholmaren ska tycka det är så jobbigt att åka utanför stadsgränsen för att få bra service?
    Nya bilens tråd »
    Gamla bilens tråd »
    • Bli medlem i gruppen Vi som kör snabbare än RobertH du också!


    MINI Cooper S -11
    Volvo XC60 R-design Polestar -13
    VW "Surfbussen" Transporter -96

  11. #11
    MINI-galning JockeOs avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Förnamn
    Joakim
    Ort
    Solna
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    568
    Som Hobbe så klokt skrev, så hörs sällan de positiva orden. Det kanske snarare är så att man inte MINNS att man läst de positiva orden...

    Jag är en nöjd kund hos BMW/MINI Solna.
    Då jag bor i Solna och har ungefär lika långt till de, som till Borgs i Vällingby, brukar jag ringa och jämföra prisuppgifter och tid då de kan åtgärda service etc om det rör sig om det.

    Solna har oftast gett mig lägre priser än Borgs och vid en bromsoljeservice blev valet ändå Borgs då de hade tid lite fortare.

    Men Borgs lämnar inte ut lånebil, så där fick jag vackert sitta och vänta.
    Solna har vid de två tillfällena jag varit där lånat ut bil.

    Så här är en nöjd Solnakund och tillika Solnabo.

    /M v h, JockeO

  12. #12
    Föredetting RobertHs avatar
    Reg.datum
    aug 2006
    Förnamn
    Robert
    Ort
    Bromma
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    5 357
    Det är sant, Solna brukar gå att övertala till lånebil. Men det är nog det enda positiva jag har att säga om dem förutom OK service vid något enstaka tillfälle.

    Jag måste dock tillägga att jag är lika snabb med bra kritik som dålig. Till exempel har jag efter ett lyckat besök på Mekonomen i Vällingby skickat dit både familj och vänner.
    Rädd om lacken på din MINI?
    Välkommen till www.stenskottsfilm.se ››

  13. #13
    Styrelsemedlem Anderssons avatar
    Reg.datum
    nov 2007
    Förnamn
    Fredrik
    Ort
    Bromma
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    670
    Citat Ursprungligen postat av Hobbe Visa inlägg
    Jamendåså.
    Om arbetet är korrekt utfört, och det ingår i serviceplanen så kan ju BMW/MINI Solna korrigera misstaget med fakturan mycket enkelt.
    Ring och prata med verkstaden/ansvarig för service.
    Det vore ju synd om en kundmottagare med ev. bristande kunskap ska förstöra hela din upplevelse med BMW/MINI Solna.
    Du har ju själv extraknäckt på BMW/MINI Solna så det kan inte vara svårt för dig att hitta rätt person att pratat med.

    Större misstag har säkert inträffat under årens lopp (Robban verkar ha blivit drabbad), men detta misstag är ju begränsat till administrativt , och inget som borde vara skäl nog för att sätta igång ett världskrig.

    Min egen erfarenhet från BMW/MINI Solna är begränsad till inköp av tillbehör/delar då jag använder Novation i Uppsala till 99% för mina BMW:ar och MINI:sar sedan 2002, men alla återförsäljare kan göra fel ibland.
    Tyvärr hör vi enbart om alla ev. negativa upplevelser på diverse forum, och väldigt sällan om några positiva trots att dessa säkert förekommer betydligt oftare.

    Själv har jag positiva upplevelser från Novation i Uppsala.
    Säkerligen även något negativt, vilket jag inte minns just nu, men händer det så löser jag det snabbt och enkelt med kommunikation på plats hos återförsäljaren.

    Är det någon som av någon anledning är missnöjd med sin återförsäljare i Stockholmsområdet så kan jag rekommendera en i alla fall om en liten körsträcka norrut till Uppsala inte avskräcker.
    Tidigare så vet jag att Borgs Bil i Vällingby hade många nöjda kunder också.
    Självklart ska jag ringa och tala med dom om vad som har hänt.

    Om vi ska tala om detta specifika tillfälle så är upplevelsen redan förstörd då jag flertalet gånger fått argumentera för diverse självklarheter i samband med detta verkstadsbesök. Exempel: Om det är ett garantiärende eller ej, vägrar lyssna på vad jag har att säga om vad som är fel på bilen, vem som ska betala för lånebil mm. Har i stort sätt varit förbannad efter varje samtal om denna inlämning av bilen.

    Så behandlar iaf inte jag kunderna på mitt jobb.

    Detta är ju inte enbart denna enskilda händelse som fått mig att starta denna tråd om du tror det. Finns fler händelser för mig och nära vänner/familj som gör att jag nu kommer vända mig till andra verkstäder vid service av min bil. Vill du av någon anledning ta del av detta är du varmt välkommen att skicka mig ett PM.

    Nu kan jag bara tala för mig själv men jag fungerar på det sättet att om jag är nöjd med en produkt eller tjänst så berättar jag det för nästan alla jag umgås med, på samma sätt agerar jag om jag är missnöjd med något.

  14. #14
    NMCS Original Gangster Hobbes avatar
    Reg.datum
    jun 2004
    Förnamn
    Måns
    Ort
    Sveriges Baksida
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    6 142
    Andersson,

    Myntet har alltid två sidor.
    Jag har varit involverad tidigare under årens lopp då medlemmar i någon klubb har varit missnöjda med en återförsäljare.
    Vad vi får höra/läsa på ett forum är alltid begränsat till en version.
    Efter diskussion med en återförsäljare kan det hända att man får en helt annan version.
    I vissa fall har personen som skrev inlägget haft rätt, andra fall så har återförsäljaren haft rätt.
    Det finns tom tredje fall då båda har rätt.

    Jag tror personligen på dina upplevelser då jag känner dig, och jag kan också förstå frustrationen som kanske fler har med sina återförsäljare.
    Det jag önskar är att vi är försiktiga med att "hänga ut" en återförsäljare, speciellt om känslorna är i gungning, och väntar tills ärendet är löst eller avslutat.
    Därefter kan man ju skriva vad ärendet handlade om, och på vilket sätt det har lösts, eller lämnats helt åt sitt öde/ignorerats.

    Det är väldigt lätt för alla, medlemmar som icke medlemmar, att sprida en massa saker på diverse forum - oftast anonymt- utan att ha befog för detta.
    Tyvärr förstör detta även för personen som verkligen hade behövt få vår hjälp och vårt stöd.

    Mina synpunkter var alltså inte begränsade till din tråd Andersson.
    BMW R1200RS 125 PS/125Nm
    F.d. BMW E82 1M 414 PS/636 Nm
    F.d. R53 MCS JCW GP #0120 231 PS/300 Nm
    F.d. R53 MCS Works 200 PS/240 Nm


    1:a MINI Cup 2011
    3:a MINI Cup 2010

  15. #15
    MINI-galning Rasmuss avatar
    Reg.datum
    mar 2007
    Förnamn
    Rasmus
    Ort
    Visby och Åre
    Län
    Gotland och Jämtland
    Inlägg
    1 506
    Att vi ska visa respekt och vara "snälla" i kritik mot en verkstad och ÅF som STÄNDIGT missköter sig, har jag ingen som helst förståelse för!

    Jag delar inte heller uppfattning i att man ska låta bli att berätta vad som varit dåligt, när man som kund blir illa bemött eller inte får det man förväntat sig av ett företag man anlitar.

    Nätet är en oändlig källa till information och många kunder baserar sina köp på rekommendationer som andra kunder ger om ett företag. Sköter man sin bizniz får man nöjda kunder. Gör man det inte så får man missnöjda kunder och det är deras RÄTT att dela med sig av detta till andra potentiella kunder.

    BMW Solna får mkt kritik av många olika personer, både här på forumet och på andra ställen. Det är knappast bara Andersson som varit missnöjd efter ett besök hos dom. Jag har själv aldrig behövt ha kontakt med dom, förutom när jag provkörde en MINI för första gången. Bemötandet mot en potentiell kund som är beredd att lägga 300.000 kr på en bil bör vara bättre, kan man väl sammanfatta det. Jag valde att köpa min bil hos en annan ÅF, som sedan dess hela tiden skött sig exemplariskt när det varit något problem!

    Företag brukar förbättra sig när kunderna sviker och talar om detta för andra potentiella kunder. Konsumentmakt kallas det.
    Är BMW Solna ett undantag som vi ska behandla med silkesvantar?
    Knappast…
    Nya bilens tråd »
    Gamla bilens tråd »
    • Bli medlem i gruppen Vi som kör snabbare än RobertH du också!


    MINI Cooper S -11
    Volvo XC60 R-design Polestar -13
    VW "Surfbussen" Transporter -96

  16. #16
    NMCS Original Gangster Hobbes avatar
    Reg.datum
    jun 2004
    Förnamn
    Måns
    Ort
    Sveriges Baksida
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    6 142
    RE,

    Jag efterfrågar inga silkesvantar utan mer en eftertanke innan man sågar någon vid fotknölarna.

    Vänta tills du får en missnöjd kund som basunerar ut på alla forum till "drevet" om hur dåligt ditt företag är så kanske du mer förstår min ståndpunkt.
    Jo då, vänta bara, oavsett hur man gör, eller vad man gör så kommer alltid den där kunden att dyka upp

    Jag känner Robban och Andersson tillräckligt för att kunna lita på herrarna, och deras erfarenhet av BMW Solna, men samtidigt så är JockeO en nöjd kund så ditt påstående om STÄNDIGT är bevisligen felaktigt.
    Samtidigt så har varken du eller jag tillräcklig personlig erfarenhet av BMW Solna.
    Det hindrar inte dig från att såga vid fotknölarna, men det hindrar mig.
    BMW R1200RS 125 PS/125Nm
    F.d. BMW E82 1M 414 PS/636 Nm
    F.d. R53 MCS JCW GP #0120 231 PS/300 Nm
    F.d. R53 MCS Works 200 PS/240 Nm


    1:a MINI Cup 2011
    3:a MINI Cup 2010

  17. #17
    MINI-galning FEED MEs avatar
    Reg.datum
    jan 2008
    Förnamn
    Erik
    Ort
    Ekerö
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    1 089
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg
    Jo trots att min bil ska ha fri service i tre år http://www.automotorsport.se/news/17...are-versioner/ vilket dom även skyltar med över halva stället så ligger det såklart en faktura på 2000:- i brevlådan när jag kommer hem idag. Suck.
    Men när köpte du din bil?
    Fri service gäller väl som jag förstår bara på bilar köpta 2009. Vilket i t.ex. mitt fall innebär att jag har fri service på Johnny men inte på Clabbe...
    I was there! Öbergs Kafé, 2010.

    GRC - Gentlemen Racing Club

    Min nya kärlek: Elin (Cooper SE Maximise F56)
    Saknar mina små killar: Johnny (JCW++ R56) & Clabbe (Cooper D Clubman R55)!
    I bilfamiljen finns även en BMW M140i xDrive, en Porsche Boxster GTS 981 samt en Westfalia husbil byggd på VW Crafter...

  18. #18
    Styrelsemedlem Anderssons avatar
    Reg.datum
    nov 2007
    Förnamn
    Fredrik
    Ort
    Bromma
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    670
    Har inte haft någon dator hemma på ett bra tag därav att jag inte skrivit något här på länge.
    hur som helst ringde de någon dag senare från Solna efter att jag tagit kontakt med dom och de hade då skrotat fakturan. Så i just denna frågan ska ingen skugga längre falla över BMW/MINI Solna!

    Erik min bil är utplockad 26 mars 2009. Det var någon gång i mitten på mars de införde fri service på MINI.

  19. #19
    MINI-galning JockeOs avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Förnamn
    Joakim
    Ort
    Solna
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    568

    Ärende på Mini/BMW Solna

    Hej.

    Min bil hade stått parkerad ute ca 1-2 veckor, nu när kylan kom.
    Inte så konstigt att den då inte ville starta när kvicksilvret pekade på -14 grader.

    Detta hände en gång även förra vintern, men då räckte det med en knuff så gick den igång.

    Nu ville den ej starta av varken knuff, bogserhjälp, eller startkablar.

    Så efter någon timmes försök att starta den i onsdagskväll, så bogserade vi bort den och ställde den utanför BMW/MINI Solna.

    Det trista var att varje gång jag öppnade dörren så åkte rutan ner 1-2 cm, men den åkte aldrig upp igen.

    Bilen stod alltså med halvöppna rutor (förtejpade med byggplast) ute över natten... dessutom var batteriet så dött att det ej gick att låsa/larma.

    På torsdagsmorgonen hängde jag på låset där vid sju och lämnade nycklar och beskrev problemet.

    De skulle genast ta in och tina den och se vad som var fel.

    De ringde på fm och meddelade att felsökningen visade att batteriet var slut och de bad om godkännande att göra det, med prisuppgiften 1500 kr.
    Jag godkände.

    Så ringde de på em och meddelade att den var klar att hämta för kostnaden 3600 kr.

    Jag undrade över vad som hade hänt sedan prisuppgiften på 1500 kr på fm..
    Han som nu ringde kände inget till om vem som hade ringt på fm, eller något sådant pris. Inte heller har de praxis att begränsa den uppgivna prisuppgiften att godkänna av kunden till att bara ange materialkostnad.

    Jag åket dit på kvällen och ställde frågan igen till hon som satt i kassan.
    Utan tvekan gav hon mig direkt 20% rabatt, men kunde ej göra mer utan att chefen hade sagt sitt.

    Den ansvarige ringde mig på fredagen och samtalet rörde mer hur rutinerna är vid prislämnande och godkännande, än själva priset som nu alltså låg på ca 2500 kr med rabatten.

    I skrivande stund har de fortfarande avvaktat med att dra beloppet från mitt kort, då jag vid hämtningen även upptäckte att de ej kopplat tillbaka stereon korrekt. Jag får ström till enheten, men ingen signal från radio eller cd.

    (Jag har låda med slutsteg och bas placerat över batteriet.)

    Så servicen var snabb, men ej komplett och prisuppgifterna vill ingen kännas vid, av de tre som jobbade med kundärenden den dagen.

    Jag hoppas nu att de vill rätta till allt, så att jag även fortsättningsvis kan vara nöjd och utan skepsism när det blir dags för nästa service etc.

    Jag har ett par frågor till er kring det fel jag fick på bilen. Som de ej kunde besvara på verkstaden..

    När jag försökte starta bilen, så klickade något relä så länge jag försökte vrida om nyckeln.. men startmotorn gick ej runt. samtidigt blinkade xenonljusen i takt med klickandet, hela tiden så länge jag vred om nyckeln..
    Var det ljuständaren som klickade?
    På vilket sätt kan man stänga av ljuset vid start med kallt väder? Inte på något läge på ljusreglaget slapp jag undan att xenonljusen försökte tändas.

    /M v h, JockeO
    Senast redigerat av JockeO den 2010-01-10 klockan 17:26.

  20. #20
    MINI-galning
    Reg.datum
    jul 2008
    Förnamn
    Jimmy Särås
    Ort
    Enköping
    Län
    Uppsala
    Inlägg
    102
    Startmotorn är det som drar mest ström, samtidigt som den försöker vrida runt motorn så snor den all ström från resten av bilens grejer som går på el varpå dom går av och på, det blir en massa klickande!

    Tror Du hade kunnat dra igång den med riktigt bra startkablar då, för det betydde bara att batteriet var mindre laddat!
    Dock så dör ett sådant batteri tämligen snabbt om det inte får mer ström och laddas i denna kyla!

    /Jimmy Särås

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Min Dörr är inte som jag vill
    Av Bagarn i forum Teknik
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-10-08, 07:55
  2. Svar: 42
    Senaste inlägg: 2006-11-20, 18:39
  3. Svar: 14
    Senaste inlägg: 2005-08-14, 10:59
  4. Jenny på BMW i Solna byter jobb
    Av Hobbe i forum Off-topic
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-09-03, 21:16

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •