Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 20 av 35
  1. #1

    Premiärvisning R56

    Är det någon som vet när BMW har premiärvisning av den nya R56? Jag tycker att Cooper Swedens medlemmar borde bli inbjudna till en premiärvisning av den nya familjemedlemmen.
    Hur går det för er som hade kontakt med BMW i frågan om samarbete?
    Sist jag var i Solna talade jag med Nicklas och han sade att det pratades om ett samarbete, men för att vi ska få rabatter måste vi ha medlemskort, därav min tidigare fråga om klubblogga.

  2. #2
    MINI-galning olas avatar
    Reg.datum
    aug 2006
    Förnamn
    Ola
    Ort
    Stockholm
    Län
    STOCKHOLM
    Inlägg
    1 933
    hej, håller på att kolla upp hur vi skulle kunna lösa formerna för ett samarbete, enklast är att gå via de som har kanalerna uppborrade redan (läs BMW CS) och eftersom BMW CS har 10% på bla BMW Group i Solna så får vi ju oxå det (med medlemskort) om vi nu kommer med som undersektion till dom, jag återkommer i nån tråd här så fort jag fått reda på något mer...

  3. #3
    MINI-galning KPKalles avatar
    Reg.datum
    aug 2004
    Förnamn
    Karl
    Ort
    Midhurst
    Län
    West Sussex, UK
    Inlägg
    1 846
    I'm going to an R56 preview event next Saturday (28th)

  4. #4
    Hej Ola, det var inte meningen att stressa på, jag undrade bara vad som hände. Jag hade för mig att det var ett tag sedan som någon (minns inte vem) förde diskussion med BMW, men eftersom det varit tyst ville jag bara kolla läget.
    Kalle - ! Is the preview in the U.K. or are you going to an event here in Sweden for those who has ordered the new R56? Enjoy, and bring lots a photos please!

  5. #5
    MNS
    Guest
    Jag kommer ha att följa med på ett möte med bmw cs och sc ordförande vid deras nästa öte med deras kontakt på bmw group sverige

    medlems kort finns, dom som har i dag har haft rabbat hos bmw solna och bors bil sedan typ 2 år sedan!

  6. #6
    Finns det medlemskort kvar att få då för oss som är helt nyblivna medlemmar? Jag vill ju kunna få tillgång till rabatterna (har redan plöjt ner en summa hos BMW i Solna). Att det funnits i flera år är bra, men vem har dem?

  7. #7
    Tyvärr så har ju vår gamla webmaster lamineringsmaskinen vi köpte in... Får hitta på nån ny lösning för medlemskort skulle jag tro
    F60 JCW

  8. #8
    MINI-galning KPKalles avatar
    Reg.datum
    aug 2004
    Förnamn
    Karl
    Ort
    Midhurst
    Län
    West Sussex, UK
    Inlägg
    1 846
    Citat Ursprungligen postat av Fredrik Visa inlägg
    Kalle - ! Is the preview in the U.K. or are you going to an event here in Sweden for those who has ordered the new R56? Enjoy, and bring lots a photos please!
    It's in England, at the MINI factory. I got the invitation through "contacts"

  9. #9
    "Contacts, nudge-nudge, now what I mean, nudge-nudge"
    Kalle, can you check to see what it takes for us to go as a MINI-group to the factory for a special visit, maybe next fall? I will start up a new thread on this.

  10. #10
    MINI-galning KPKalles avatar
    Reg.datum
    aug 2004
    Förnamn
    Karl
    Ort
    Midhurst
    Län
    West Sussex, UK
    Inlägg
    1 846
    Citat Ursprungligen postat av Fredrik Visa inlägg
    "Contacts, nudge-nudge, now what I mean, nudge-nudge"
    Are you looking at my avatar?
    <----------------

  11. #11
    Yes, I am a big fan of british comedy!
    Is it so, that is the reason for me to have a MINI

  12. #12
    Betalande Medlem Aces avatar
    Reg.datum
    apr 2005
    Förnamn
    Robert
    Ort
    Göteborg
    Län
    Västra Götaland
    Inlägg
    5 009
    Om vi &#229;tertar tr&#229;den! En s&#228;ljare p&#229; BMW Group G&#246;teborg sa till mig att dom skullet f&#229; in den nya modellen den 18 Nov. Kan det st&#228;mma kanske?
    Medlem #16
    HÄR ÄR BILENS TRÅD!

    MCS WORKS -05 HB/W
    MCS -04 EB/B (Såld)
    FD. MC -02 CB (Såld)




  13. #13
    Ace, jag har också hört mitten på november, men ej specifikt datum. Jag ska kolla med Nicklas i Solna och se om han har en uppdatering i ämnet.

  14. #14
    MINI-galning olas avatar
    Reg.datum
    aug 2006
    Förnamn
    Ola
    Ort
    Stockholm
    Län
    STOCKHOLM
    Inlägg
    1 933
    h&#228;mtade min ny mini idag hos bmw i solna och visningen av den nya minin &#228;r om en m&#229;nad enligt niclas.

  15. #15
    MINI-galning fj0s avatar
    Reg.datum
    nov 2004
    Förnamn
    Mario
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    906
    Citat Ursprungligen postat av ola2 Visa inlägg
    h&#228;mtade min ny mini idag hos bmw i solna och visningen av den nya minin &#228;r om en m&#229;nad enligt niclas.
    Grattis.


    MCS '03 JB/B - Black, LOUD and loow!

    Alta CAI | 3" Custom cat-back | Checkered Roof | H&R Coilovers | 20% Tint all-around | Hawk HPS Pads
    Alta 15% | Rota Sub Zero 18x7.5"(ET45) Royal Gunmetal | Alpine CDA-9853R & KCA-420i | iPod 60GB
    "Bodykit", grill and headlight rings painted bodycolor | Debadged | Tinted Rearlights and front indicators

    Såld.

  16. #16
    MINI-galning KITs avatar
    Reg.datum
    jul 2004
    Förnamn
    Gunnar
    Ort
    Solna
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    1 157

    Wink

    Tog en liten titt på den nya Minin i Paris för några veckor sedan och den var grym! Fanns även en S där med ett aeropaket som heter duga.

    Det lutar åt en S (vit med svart tak) så fort det går att beställa!! (Återstår att se vilken bilhandlare ger bäst rabatt...

  17. #17
    MINI-galning KITs avatar
    Reg.datum
    jul 2004
    Förnamn
    Gunnar
    Ort
    Solna
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    1 157

  18. #18
    MINI-galning KPKalles avatar
    Reg.datum
    aug 2004
    Förnamn
    Karl
    Ort
    Midhurst
    Län
    West Sussex, UK
    Inlägg
    1 846
    The official release date is 18 November (Alec Issignosis' 100th birthday) - at least in the UK. So Sweden will have the same date or quite soon after I think.

  19. #19
    Forum-nybörjare xrayspexs avatar
    Reg.datum
    okt 2006
    Förnamn
    C
    Ort
    -
    Län
    Skåne
    Inlägg
    15
    Enligt Sydsvenskan är det premiär den 18 november. Själv har jag redan beställt en S !

  20. #20
    MINI-galning Marcuss avatar
    Reg.datum
    dec 2005
    Förnamn
    Marcus
    Ort
    Södermalm
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    2 371
    Citat Ursprungligen postat av xrayspex Visa inlägg
    Enligt Sydsvenskan är det premiär den 18 november. Själv har jag redan beställt en S !
    Grattis!
    Kom nu ihåg att komma och visa den på träffarna när du fått den

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •