Resultat 1 till 7 av 7
  1. #1

    Har någon provkört en automat växlad Mini Cooper S?

    Har någon provkört en automat växlad Mini Cooper S?

    OM hur verkade den, är den pigg eller?

  2. #2
    MNS
    Guest
    Har inte kört själv men enligt uppgift så känns den piggare en en manuell... framför allt respons å snabba nerväxlingar vid kick-down

  3. #3
    Okej Då ser jag verkligen framemot det att få hem den. Jag längtar tills den står på gården.


    Annars brukar automat vara slöare.

  4. #4
    MNS
    Guest
    japp 0-100 å så vidare så får den strk av manuell men i vardaglig körning så rullar den på bra men den borde vara snabbare i fasta intevaller...tex 50-90 km/h.

    Enda nackdelen är om man gillar att svänga med bilen i tex konbana... Vad blev det för färg å utr.. hoppas du blir nöjd med bilen =)

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av MNS
    japp 0-100 å så vidare så får den strk av manuell men i vardaglig körning så rullar den på bra men den borde vara snabbare i fasta intevaller...tex 50-90 km/h.

    Enda nackdelen är om man gillar att svänga med bilen i tex konbana... Vad blev det för färg å utr.. hoppas du blir nöjd med bilen =)
    Jag vill nog ha taket vit, svarta lister, röd annars och speglarna ska vara vita som man ser oftast en mini cooper.

    En mini cooper s med automat. automatisk acc och kanske något till. Sätter man mer till så blir det ju närmare 300 tkr

  6. #6
    MNS
    Guest
    Álltså en röd bil med vitt tak,speglar.... Snyggt
    Vilka lister pratar du om? Närmare 300 blir det nog med auto å båda kryddorna.. fast det e netto pris

  7. #7
    De som sitter vid fönstren runt fönstren. Äh jag är inge bra på att beskriva saker. De kanske är svarta på alla...

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •