Resultat 1 till 13 av 13
  1. #1
    MINI-galning Marcuss avatar
    Reg.datum
    dec 2005
    Förnamn
    Marcus
    Ort
    Södermalm
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    2 371

    Ut och gasa lite några ikväll? 8/5 senast 20.00.

    Hur låter det?

    Nån som är sugen?

  2. #2
    MINI-galning fj0s avatar
    Reg.datum
    nov 2004
    Förnamn
    Mario
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    906
    Om du ger folk över en vecka på sig och ingen nappar förutom jag, vad tror du händer när du ger såhär kort varsel? Jag är alltid på.


    MCS '03 JB/B - Black, LOUD and loow!

    Alta CAI | 3" Custom cat-back | Checkered Roof | H&R Coilovers | 20% Tint all-around | Hawk HPS Pads
    Alta 15% | Rota Sub Zero 18x7.5"(ET45) Royal Gunmetal | Alpine CDA-9853R & KCA-420i | iPod 60GB
    "Bodykit", grill and headlight rings painted bodycolor | Debadged | Tinted Rearlights and front indicators

    Såld.

  3. #3
    MINI-galning Marcuss avatar
    Reg.datum
    dec 2005
    Förnamn
    Marcus
    Ort
    Södermalm
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    2 371
    Citat Ursprungligen postat av fj0
    Om du ger folk över en vecka på sig och ingen nappar förutom jag, vad tror du händer när du ger såhär kort varsel? Jag är alltid på.
    Lol, hade inte väntat mig nått svar alls faktiskt, men du motbevisade det... :P

    Har du nått mobilnr? Skicka PM så smsar jag när vi åker, lär väl bli framåt 20.30 antagligen...

    Tips på roliga kurviga vägar?

  4. #4
    MINI-galning fj0s avatar
    Reg.datum
    nov 2004
    Förnamn
    Mario
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    906
    Citat Ursprungligen postat av xscream
    Citat Ursprungligen postat av fj0
    Om du ger folk över en vecka på sig och ingen nappar förutom jag, vad tror du händer när du ger såhär kort varsel? Jag är alltid på.
    Lol, hade inte väntat mig nått svar alls faktiskt, men du motbevisade det... :P

    Har du nått mobilnr? Skicka PM så smsar jag när vi åker, lär väl bli framåt 20.30 antagligen...

    Tips på roliga kurviga vägar?
    Vilka åker?

    Finns "nordslingan" ut mot täbyhållet eller nynäshamn. Men jag kan dom inte 1000% även fast jag kört dom ett par gånger.


    MCS '03 JB/B - Black, LOUD and loow!

    Alta CAI | 3" Custom cat-back | Checkered Roof | H&R Coilovers | 20% Tint all-around | Hawk HPS Pads
    Alta 15% | Rota Sub Zero 18x7.5"(ET45) Royal Gunmetal | Alpine CDA-9853R & KCA-420i | iPod 60GB
    "Bodykit", grill and headlight rings painted bodycolor | Debadged | Tinted Rearlights and front indicators

    Såld.

  5. #5
    MINI-galning KPKalles avatar
    Reg.datum
    aug 2004
    Förnamn
    Karl
    Ort
    Midhurst
    Län
    West Sussex, UK
    Inlägg
    1 846
    Next time Give me a little warning!

  6. #6
    MINI-galning fj0s avatar
    Reg.datum
    nov 2004
    Förnamn
    Mario
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    906
    Citat Ursprungligen postat av KPKalle
    Next time Give me a little warning!


    Det var trevligt att träffas Marcus, vi får ragga ihop resten av minigänget till nästa gång.


    MCS '03 JB/B - Black, LOUD and loow!

    Alta CAI | 3" Custom cat-back | Checkered Roof | H&R Coilovers | 20% Tint all-around | Hawk HPS Pads
    Alta 15% | Rota Sub Zero 18x7.5"(ET45) Royal Gunmetal | Alpine CDA-9853R & KCA-420i | iPod 60GB
    "Bodykit", grill and headlight rings painted bodycolor | Debadged | Tinted Rearlights and front indicators

    Såld.

  7. #7
    MINI-galning Marcuss avatar
    Reg.datum
    dec 2005
    Förnamn
    Marcus
    Ort
    Södermalm
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    2 371
    Citat Ursprungligen postat av fj0

    Det var trevligt att träffas Marcus, vi får ragga ihop resten av minigänget till nästa gång.
    Dessama!
    Hoppas på att det går att få mer lite mer folk nästa gng

  8. #8
    MINI-galning
    Reg.datum
    apr 2006
    Förnamn
    Daniel
    Ort
    Trångsund
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    1 415
    Kom ut till nynäshamn på en söndag i juni/juli när vädret är fint Mycket turister roliga vägar och bra glass/hamburgare =P samt en smärre rabatt för mini cooper ägare på expert ifall jag jobbar =P

  9. #9
    MINI-galning Marcuss avatar
    Reg.datum
    dec 2005
    Förnamn
    Marcus
    Ort
    Södermalm
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    2 371
    Citat Ursprungligen postat av Ashra
    Kom ut till nynäshamn på en söndag i juni/juli när vädret är fint Mycket turister roliga vägar och bra glass/hamburgare =P samt en smärre rabatt för mini cooper ägare på expert ifall jag jobbar =P
    Kommer garanterat dit nån gång i början av juni för att hämta min bil från PM :P

  10. #10
    MINI-galning KPKalles avatar
    Reg.datum
    aug 2004
    Förnamn
    Karl
    Ort
    Midhurst
    Län
    West Sussex, UK
    Inlägg
    1 846
    We can do this tour again if anyone is interested A drive from Västerhaninge to Nynäshamn and back

    En karta finns HÄR.

  11. #11
    MINI-galning fj0s avatar
    Reg.datum
    nov 2004
    Förnamn
    Mario
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    906
    Citat Ursprungligen postat av KPKalle
    We can do this tour again if anyone is interested A drive from Västerhaninge to Nynäshamn and back

    En karta finns HÄR.
    Definitely Kalle!


    MCS '03 JB/B - Black, LOUD and loow!

    Alta CAI | 3" Custom cat-back | Checkered Roof | H&R Coilovers | 20% Tint all-around | Hawk HPS Pads
    Alta 15% | Rota Sub Zero 18x7.5"(ET45) Royal Gunmetal | Alpine CDA-9853R & KCA-420i | iPod 60GB
    "Bodykit", grill and headlight rings painted bodycolor | Debadged | Tinted Rearlights and front indicators

    Såld.

  12. #12
    MINI-galning
    Reg.datum
    apr 2006
    Förnamn
    Daniel
    Ort
    Trångsund
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    1 415
    Citat Ursprungligen postat av xscream
    Citat Ursprungligen postat av Ashra
    Kom ut till nynäshamn på en söndag i juni/juli när vädret är fint Mycket turister roliga vägar och bra glass/hamburgare =P samt en smärre rabatt för mini cooper ägare på expert ifall jag jobbar =P
    Kommer garanterat dit nån gång i början av juni för att hämta min bil från PM :P
    Var och kollade på din bil idag =) Grymt snygga fälgar vad gav du för dem ?

  13. #13
    MINI-galning Marcuss avatar
    Reg.datum
    dec 2005
    Förnamn
    Marcus
    Ort
    Södermalm
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    2 371
    Dom gick på 21 000kr inkl. däck.

    Såhär i efterhand skulle jag dock vilja ha OZas 35år jubileumsfälg istället...

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •