Resultat 1 till 7 av 7
  1. #1

    Coopersweden 2006

    Hej!
    Nu under "silly season" tänkte jag kolla med er vad ni tycker vi ska göra med coopersweden. Vad vill ni ha ut? ny funktioner? nya forumdelar? Hur vill ni att coopersweden ska utvecklas 2006?
    Kom med ideér och förslag
    F60 JCW

  2. #2
    MINI-galning fj0s avatar
    Reg.datum
    nov 2004
    Förnamn
    Mario
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    906
    Den här tråden verkar het!


    Fler aktiva MINI-ägare skulle jag vilja se.


    MCS '03 JB/B - Black, LOUD and loow!

    Alta CAI | 3" Custom cat-back | Checkered Roof | H&R Coilovers | 20% Tint all-around | Hawk HPS Pads
    Alta 15% | Rota Sub Zero 18x7.5"(ET45) Royal Gunmetal | Alpine CDA-9853R & KCA-420i | iPod 60GB
    "Bodykit", grill and headlight rings painted bodycolor | Debadged | Tinted Rearlights and front indicators

    Såld.

  3. #3
    MINI-galning powernaps avatar
    Reg.datum
    apr 2005
    Förnamn
    Jonas
    Ort
    Santa Pola, Alicante, Spain
    Län
    Halland
    Inlägg
    6 799
    efter lite funderingar skulle jag vilja att man tar tag i sverige och delar upp det i sektioner, finns faktiskt cooperåkare utanför stockholm.....

    låt någon på väst och öst-sidan av vårt land bli sektionsansvariga och anordna träffar, banåkning och allt annat som vår lilla shoppingvagn lämpar sig för, man kan ju lägga upp något poängsystem där närvaro under de arrangemang som vaskas fram premieras och sen fram på senhösten nästa år göra något litet jippo för båda sektionerna med pommacsprut och annat sedvanligt i motorvärlden
    HÄR ÄR BILENS TRÅD
    RACING!!!
    Ladda ner flyers :: Hjälp oss att bli större som club

    ---------------------------------------------------------
    reg. datum på forumet 2005-04-07
    Snart 7 år ung här!

  4. #4
    MNS
    Guest
    Flera funderingar och önskemål...

  5. #5
    MINI-galning powernaps avatar
    Reg.datum
    apr 2005
    Förnamn
    Jonas
    Ort
    Santa Pola, Alicante, Spain
    Län
    Halland
    Inlägg
    6 799
    tydligen inte.........suckar
    HÄR ÄR BILENS TRÅD
    RACING!!!
    Ladda ner flyers :: Hjälp oss att bli större som club

    ---------------------------------------------------------
    reg. datum på forumet 2005-04-07
    Snart 7 år ung här!

  6. #6
    MINI-galning KPKalles avatar
    Reg.datum
    aug 2004
    Förnamn
    Karl
    Ort
    Midhurst
    Län
    West Sussex, UK
    Inlägg
    1 846
    As with Martin's post, get BMW on board and get them sending out CooperSweden introduction letters to new and existing MINI owners. And whether they buy new or used. More members will get more action on the site and therefore more meetings etc

  7. #7
    MINI-galning KITs avatar
    Reg.datum
    jul 2004
    Förnamn
    Gunnar
    Ort
    Solna
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    1 157
    Låter bra det där med poängsystemet! Då skulle jag vinna huuuur lätt som helst . Jag tror att vi är ett gäng entusiaster som har kommit långt nog för att ta CooperSweden ett steg längre och göra det till en mer "officiell" klubb. Tycker att Johan och co. har gjort ett bra jobb hittills och att fler nu involverar sig i olika delar av landet.

    Föreslår ett möte med de som är intresserade inom kort.

    Var förresten på Motorklubbens höstmöte igår som partner catering för dem. Kör långlopp på racetown med lite celebriteter från racingsverige, eller vad säger ni om att sitta i samma team som Thed Björk !?

    Motorklubben kommer även att ordna en bandag på isbana i februari, hoppas att ni är på då!!

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •