Resultat 1 till 3 av 3
  1. #1
    Forum-nybörjare
    Reg.datum
    feb 2012
    Förnamn
    Magnus
    Ort
    Nybro
    Län
    Kalmar
    Inlägg
    2

    Easton: Mini Cooper-R50- Liquid Yellow

    DSC_5025.jpg

    Tänkte att jag skulle presentera mig och min dotters bil, det är en Cooper -02 liquid yellow(själv kör jag Corvette).
    Hon fyller 18 om 2 veckor och jag tyckte denna skulle passa henne. Jag har kört den och är grymt imponerad av dess vägegenskaper, då jag fick väja för en katt efter att ha ägt den i 3 tim. Jag satte mig faktiskt ned och kollade blocketannonser och övervägde om Vetten skule få gå till förmån för en Mini. Dagen efter köpet när dottern kom hem såg den ut så härDSC_5024.jpg


    Jag var inte speciellt populär då, det hette att jag förstört den o.s.v Nu är allt frid och fröjd i allafall, bilen går bra och är döpt till Bumblebee
    Senast redigerat av easton den 2012-06-24 klockan 08:30.

  2. #2
    MINI-entusiast Jonas ms avatar
    Reg.datum
    feb 2012
    Förnamn
    Jonas
    Ort
    Bara
    Län
    Skåne
    Inlägg
    53
    Hej och välkommen. så du kör också "plastbil" själv har jag också en vette, men kör Mini till vardags. Det är inte riktigt samma sak men mini är en rolig vardags busbil. Se upp för mini träsket, för där finns hur mycket som hälst man kan göra med en mini. Så börja inte, för då är det kört ))

    Tänkte att jag skulle presentera mig och min dotters bil, det är en Cooper -02 liquid yellow(själv kör jag Corvette).
    Hon fyller 18 om 2 veckor och jag tyckte denna skulle passa henne. Jag har kört den och är grymt imponerad av dess vägegenskaper, då jag fick väja för en katt efter att ha ägt den i 3 tim. Jag satte mig faktiskt ned och kollade blocketannonser och övervägde om Vetten skule få gå till förmån för en Mini. Dagen efter köpet när dottern kom hem såg den ut så härDSC_5024.jpg


    Jag var inte speciellt populär då, det hette att jag förstört den o.s.v Nu är allt frid och fröjd i allafall, bilen går bra och är döpt till Bumblebee[/QUOTE]
    Mini cooper -01 såld -05
    Mini countryman D -11
    Mini clubman SD -12

  3. #3
    Betalande Medlem Luc!fears avatar
    Reg.datum
    jul 2007
    Förnamn
    Dan
    Ort
    Påskallavik
    Län
    Kalmar
    Inlägg
    2 469
    Välkommen till forumet & mini träsket...
    BESTÄLLD: MINI Cooper Clubman JCW All4 LCI -2020 Enigma Black Metallic, rött tak & speglar.
    NUVARANDE: MINI Cooper Clubman S JCW -2016 Chilli Red, tak & sidospeglar i svart.
    SÅLD: MINI Cooper Clubman S JCW -2013, White silver metallic,tak, sidospeglar, c-stolpe & fäljar i
    svart.
    SÅLD MINI Cooper Countryman SD All4 - 2012, Absolute black metallic & även tak.
    SÅLD: Mini Cooper S JCW, -05, Hyper blue med svart tak.


    Life's too short not to

    MIN gamla BILTRÅD: här

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Dragon: MINI Cooper Clubman D - "Yellow Mellow" - R55 - 08
    Av Dragon i forum Vi och Våra Bilar!
    Svar: 236
    Senaste inlägg: 2015-04-23, 04:24
  2. Johan: Mini Cooper R56 - Mellow Yellow
    Av Haugthon i forum Vi och Våra Bilar!
    Svar: 54
    Senaste inlägg: 2011-05-26, 19:19
  3. Svar: 29
    Senaste inlägg: 2010-01-26, 21:20

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •