Resultat 1 till 5 av 5
  1. #1
    MINI-entusiast
    Reg.datum
    jul 2004
    Ort
    Ingarö/Stockholm
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    46

    cooper s ratt/ service

    Tjaba! Undrar ifall den tre-ekrade cooper s ratten är en multifunktionsratt, eller inte. Den ingår nämligen i chili-paketet. En annan fråga är om ni (nån) tycker det är värt att avbeställa och anlita ett annat BMW-kontor om man inte är nöjd med servicen? (är det nån som har en cooper i electric-blue som kan lägga in en bild på den?)
    / Tobbe

  2. #2
    MINI-galning monkss avatar
    Reg.datum
    jun 2004
    Förnamn
    Marc
    Ort
    Lund
    Län
    Skåne
    Inlägg
    218

    Re: cooper s ratt/ service

    Citat Ursprungligen postat av tobbe
    Tjaba! Undrar ifall den tre-ekrade cooper s ratten är en multifunktionsratt, eller inte. Den ingår nämligen i chili-paketet. En annan fråga är om ni (nån) tycker det är värt att avbeställa och anlita ett annat BMW-kontor om man inte är nöjd med servicen? (är det nån som har en cooper i electric-blue som kan lägga in en bild på den?)
    / Tobbe
    den treekraderatten är INTE en multiratt som standard. det får man köpa till och den treekrade är standard i lla bilar vad jag vet. vill man ha den "nya sportratten" får man nog beställa de som extra.

    är du inte nöjd med servicen ska du ring BMW sverige och klaga SEN ska du byta serviceställe.

    http://www.coopersweden.se/galleri/index.php?cat=34

  3. #3
    Forum-nybörjare
    Reg.datum
    jun 2004
    Inlägg
    19
    Får man fråga vilket kontor du är missnöjd med (och i så fall vilket)?

    /m.

  4. #4
    MINI-entusiast
    Reg.datum
    jun 2004
    Förnamn
    Christian
    Ort
    Jönköping
    Län
    Jönköping
    Inlägg
    77
    Hej!
    Jag har bilder på min MCS som är electricblue i galleriet, även bild på nya ratten med multifunktion.
    http://www.coopersweden.se/galleri/index.php?cat=10013
    Christian Ryman R55 JCW

  5. #5
    MINI-entusiast
    Reg.datum
    jun 2004
    Förnamn
    Stefan
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    60
    Hej,

    Kan bara tillägga att multifunktionsratten kostar 2.500 kr och då ingår även farthållare.

    Jag är också lite nyfiken på vilken MINI-återförsäljare du är missnöjd med eftersom jag överväger att beställa en MCS.

    /Stefan

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •