Resultat 1 till 7 av 7
  1. #1
    MINI-galning monkss avatar
    Reg.datum
    jun 2004
    Förnamn
    Marc
    Ort
    Lund
    Län
    Skåne
    Inlägg
    218

    Uppdaterad hemsida

    nu är äntligen uppdateringen klar.

    alla ni som har betalat medlemsavgift kommer att aktiveras av oss administratörer. ni behöver alltså inte aktivera era konton själva. det kan ta någon dag.

    har ni frågor är ni välkommna att maila mig på webmaster@coopersweden.se

    //Marc

  2. #2
    MINI-galning fj0s avatar
    Reg.datum
    nov 2004
    Förnamn
    Mario
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    906
    Vad har gjorts om?


    MCS '03 JB/B - Black, LOUD and loow!

    Alta CAI | 3" Custom cat-back | Checkered Roof | H&R Coilovers | 20% Tint all-around | Hawk HPS Pads
    Alta 15% | Rota Sub Zero 18x7.5"(ET45) Royal Gunmetal | Alpine CDA-9853R & KCA-420i | iPod 60GB
    "Bodykit", grill and headlight rings painted bodycolor | Debadged | Tinted Rearlights and front indicators

    Såld.

  3. #3
    Medlemssidorna och registrering m.m. har gjorts om. Underlättar bl.a. för mej att hålla koll på medlemmarna. För att få tillgång till medlemssidan igen måste ni gå in på
    http://www.coopersweden.se/memberpage.php
    står också medlemssida bredvid "profile" här ovan i forumet.
    Sedan aktiverar jag er och då får ni tillgång till att kunna lägga ut info om era bilar osv. igen

  4. #4
    MINI-galning monkss avatar
    Reg.datum
    jun 2004
    Förnamn
    Marc
    Ort
    Lund
    Län
    Skåne
    Inlägg
    218
    Citat Ursprungligen postat av fj0
    Vad har gjorts om?
    har bla. uppdaterat forumet till den senaste versionen. förra hade en bugg i sig som ni kanske märkte. (forumet låg nere ett par gånger)

    medlemssidorna är uppdaterade. märks kanske inte så stor skillnad för medlemmarna, men systemet är rejält uppdaterat för administratörerna vilket ska resultera i bättre kontroll på vilka som har betalat medlemsavgiften. ska även gå snabbare för medlemmen att få tillgång till sin medlemssida.

    glömde skriva innan att alla frågor om medlemskap ska Johan W ta hand om, har ni frågor/synpunkter/rapporteringar om buggar om medlemssidorna/forumet ska ni ställa dem till mig.

    ska kanske säga att sidan fortfarande är i uppdateringsfasen. dock inget som påverkar användningen av forum/medlemssidorna.

  5. #5

  6. #6
    MINI-galning monkss avatar
    Reg.datum
    jun 2004
    Förnamn
    Marc
    Ort
    Lund
    Län
    Skåne
    Inlägg
    218
    Citat Ursprungligen postat av Johan W
    Great, marc har fixat smilies igen
    och "min bil" ikonen

    ska (om jag orkar) lägga till en funktion som väljer samma färg på ikonen som man har valt som färg på sin bil i medlemsprofilen

  7. #7
    MINI-galning monkss avatar
    Reg.datum
    jun 2004
    Förnamn
    Marc
    Ort
    Lund
    Län
    Skåne
    Inlägg
    218
    nu är forumet uppdaterat igen.

    Fixat nu
    * om bilder som är större än 500 pix postas förminskas de automatiskt med en länk till orginalbilden.
    * text bryts efter 70 tecken. vissa länkar ställde till med problem för sidan innan.
    * ikonen "min bil" byter färg efter vad du har valt i din medlemssida. skicka PM till mig om jag har missat någon färg. (det har jag säkert)

    edit: bildförminskningen är inte fixad än.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •