Sidan 6 av 74 FörstaFörsta ... 456781656 ... SistaSista
Resultat 101 till 120 av 1476
  1. #101
    Betalande Medlem Aces avatar
    Reg.datum
    apr 2005
    Förnamn
    Robert
    Ort
    Göteborg
    Län
    Västra Götaland
    Inlägg
    5 009
    Citat Ursprungligen postat av Komet Visa inlägg
    Vi har 18 st MINI Seven på företaget. Vi älskar dem! Ha det gott allihopa! Har ni medlems-klistermärken som man kan sätta i bak på bilen?

    Välkommen! När får vi se bilder på alla 18 i bredd då?
    Klistermärken lyser med sin frånvaro.....Någon sugen på att fixa?
    Medlem #16
    HÄR ÄR BILENS TRÅD!

    MCS WORKS -05 HB/W
    MCS -04 EB/B (Såld)
    FD. MC -02 CB (Såld)




  2. #102
    MINI-galning Marcuss avatar
    Reg.datum
    dec 2005
    Förnamn
    Marcus
    Ort
    Södermalm
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    2 371
    Välkommen hit! Bra val av firmabil!

    Klistermärken var på g men vet inte vart det tog vägen, vi får fixa någonting Hoppas nån från Komet firman kommer med på söndag.

    Mvh

  3. #103
    Forum-nybörjare
    Reg.datum
    apr 2007
    Förnamn
    Mikael
    Ort
    Falkenberg
    Inlägg
    9
    Hej!

    Jag heter Mikael är 43 år och bor i Falkenberg. Har inte fått tummen ur innan att regga mig här!
    Har en MCS 03a sedan ett år tillbaka,är grå med vitt tak,chilli&curry,panorama tak.
    Sedan har jag fixat lite själv oxå-bilen är sänkt med H&R, lackat all svart plast dvs skärmkant mm grått, satt på ny front aero och härom dagen nya fälgar Asa racing gt med 215/35-18 däck.
    Är riktigt nöjd med min bil nu även om ett catback avgas och ny luftbox står högst på önske listan....
    Ska fixa en bild snart oxå
    Mvh Millo

  4. #104
    MINI-galning Marcuss avatar
    Reg.datum
    dec 2005
    Förnamn
    Marcus
    Ort
    Södermalm
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    2 371
    Välkommen Kul att du reggat dig så du kan skriva svar i lite trådar istället för att bara smyga omkring

    Låter riktigt fint med grejerna på din MCS, kul när du får upp bild!

  5. #105
    MINI-galning fj0s avatar
    Reg.datum
    nov 2004
    Förnamn
    Mario
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    906
    Välkommen!


    MCS '03 JB/B - Black, LOUD and loow!

    Alta CAI | 3" Custom cat-back | Checkered Roof | H&R Coilovers | 20% Tint all-around | Hawk HPS Pads
    Alta 15% | Rota Sub Zero 18x7.5"(ET45) Royal Gunmetal | Alpine CDA-9853R & KCA-420i | iPod 60GB
    "Bodykit", grill and headlight rings painted bodycolor | Debadged | Tinted Rearlights and front indicators

    Såld.

  6. #106
    MINI-galning
    Reg.datum
    apr 2006
    Förnamn
    Daniel
    Ort
    Trångsund
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    1 415
    Välkommna Anmäl er till alla träffar nu da !

  7. #107
    MINI-galning RandyPipers avatar
    Reg.datum
    nov 2006
    Förnamn
    Andreas
    Ort
    Stockholm
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    1 393
    Välkommen Millo !

    Hittade förresten en bild på en av Komet´s bilar idag när jag skulle rensa mobilen.Den är från tiden innan jag hade köpt min mini och fotade alla jag såg på gatan
    – Nej, det heter inte minigolf, det heter bangolf.

    Bättre bangolf utan droger.

    Rover Mini Cooper 97

    Slowest M***erf***** in town !

  8. #108
    Forum-nybörjare works gps avatar
    Reg.datum
    apr 2007
    Förnamn
    jonas
    Ort
    högsjö
    Inlägg
    21
    tjena alla mini ägare !!! jag är nybliven ägare till en works gp och skulle gärna träffa fler mini-galningar ! år det någon som vet hur många works gp det finns i sverige ?
    mvh jonas !

  9. #109
    Forum-nybörjare works gps avatar
    Reg.datum
    apr 2007
    Förnamn
    jonas
    Ort
    högsjö
    Inlägg
    21
    Tjena ! Jag är Nybliven Works Gp ägare! Tidigare Hadde Jar En Cooper S 05 Grå Med Svart Tak Men Den Bytte Jag In På Bilcentralen I Segeltorp Mot En Ny Works Gp Så Nu är Jag Nöjd ! Mvh Jonas

  10. #110
    MINI-galning Marcuss avatar
    Reg.datum
    dec 2005
    Förnamn
    Marcus
    Ort
    Södermalm
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    2 371
    Välkommen!

    Grattis till köpet, då är du en av 4 eller 5 GP ägare i sverige om jag inte har fel. Vi har redan två här på forumet och en tredje har varit med på våra träffar, dock innan han fick GPn.

    Kom gärna med på några av våra körningar eller konbanan den 28e! Alltid kul med en till GP

    Mvh

  11. #111
    MINI-galning Hans-Gs avatar
    Reg.datum
    jul 2006
    Förnamn
    Hans-G
    Ort
    Reimersholme, Stockholm
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    1 112
    Välkommen i gänget!

    Du har ju en bit att åka till arrangemang som hålls i Stockholmstrakten, men nån gång kanske du kan offra dig...

    Som du kanske redan sett på forumet så är det två stora events i sommar. Dels MINI United i Zandvoort utanför Amsterdam i midsommar (som jag vurmar lite extra för) och vår egen första stora sommaträff i augusti. Kolla på trådarna och häng på om du kan och har lust! Din GP väger tungt i våra kretsar, det kan jag lova...

    (För er som inte är sörmlänningar av födsel och ohejdad vana kan hag tillägga att Jonas' hemort Högsjö ligger i västra Sörmland, ungefär en mil väster om Vingåker - mitt emellan Katrineholm och Örebro).

  12. #112
    Föredetting RobertHs avatar
    Reg.datum
    aug 2006
    Förnamn
    Robert
    Ort
    Bromma
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    5 357
    Välkommen och grattis till köpet!
    Rädd om lacken på din MINI?
    Välkommen till www.stenskottsfilm.se ››

  13. #113
    MINI-galning
    Reg.datum
    apr 2007
    Förnamn
    Kajsa
    Ort
    Helsingborg
    Län
    Skåne
    Inlägg
    114
    Hej. Jag är ny här. Förhoppningsvis också stolt ägare till en röd cooper inom ett par dagar. Göteborg kan behöva några fler sådana.

  14. #114
    MINI-galning RandyPipers avatar
    Reg.datum
    nov 2006
    Förnamn
    Andreas
    Ort
    Stockholm
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    1 393
    Citat Ursprungligen postat av Kajsa Visa inlägg
    Hej. Jag är ny här. Förhoppningsvis också stolt ägare till en röd cooper inom ett par dagar. Göteborg kan behöva några fler sådana.
    Välkommen !

    Du får slänga upp lite bilder när du fått hem underverket.
    – Nej, det heter inte minigolf, det heter bangolf.

    Bättre bangolf utan droger.

    Rover Mini Cooper 97

    Slowest M***erf***** in town !

  15. #115
    MINI-galning Marcuss avatar
    Reg.datum
    dec 2005
    Förnamn
    Marcus
    Ort
    Södermalm
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    2 371
    Välkommen hit Kajsa!

    Hoppas du har nytta av forumet även i fortsättningen Och nöje förståss!

  16. #116
    Betalande Medlem Aces avatar
    Reg.datum
    apr 2005
    Förnamn
    Robert
    Ort
    Göteborg
    Län
    Västra Götaland
    Inlägg
    5 009
    Citat Ursprungligen postat av Marcus Visa inlägg
    Välkommen!

    Grattis till köpet, då är du en av 4 eller 5 GP ägare i sverige om jag inte har fel. Vi har redan två här på forumet och en tredje har varit med på våra träffar, dock innan han fick GPn.

    Kom gärna med på några av våra körningar eller konbanan den 28e! Alltid kul med en till GP

    Mvh
    Lite märkligt/tråkigt att inte alla 4(5) har hittat hit till forumet. Har man en sådan bil så är man ju lite mer entusiastisk än om man kör en One kanske?
    Medlem #16
    HÄR ÄR BILENS TRÅD!

    MCS WORKS -05 HB/W
    MCS -04 EB/B (Såld)
    FD. MC -02 CB (Såld)




  17. #117
    MINI-galning Hans-Gs avatar
    Reg.datum
    jul 2006
    Förnamn
    Hans-G
    Ort
    Reimersholme, Stockholm
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    1 112
    Citat Ursprungligen postat av ace666 Visa inlägg
    Lite märkligt/tråkigt att inte alla 4(5) har hittat hit till forumet. Har man en sådan bil så är man ju lite mer entusiastisk än om man kör en One kanske?
    Vi får väl be Vägverket göra en sökning på GPna och uppvakta de som inte hittat hit lite personligen..

    Jag har tyckt GPn är skitläcker ända sen jag såg den i Italien i oktober 2005, men som Cooper-gubbe får man ju inte sticka ut FÖR mycket. Jag har ju ändå en S-cab - det är väl extremt nog...

    PS Jag sa aldrig "grattis till köpet" till Jonas i Högsjö i mitt förra inlägg, men jag menar det verkligen.

  18. #118
    MINI-galning
    Reg.datum
    apr 2007
    Förnamn
    Kajsa
    Ort
    Helsingborg
    Län
    Skåne
    Inlägg
    114
    Hej!
    Nu har ni ännu en tjej i klubben, för från och med idag är jag stolt ägare till en superfin röd cooper med svart tak från -03. Enligt annonsen hade bilen gått 7000 mil, men mätaren stod bara på 6000, hehe, bra för mig.

    Hmm.. kanske borde presentera mig, som andra föredömliga medlemmar gör, jo, jag är 28 år och bor i centrala göteborg. Och coopern är min första egna bil, jag har leasat en liten ful corsa innan, som funkade bra som bruksbil men inte mycket mer... Kommer använda copern både privat och inom arbetet (jobbar som arkitekt). Och till förströelse, förstås.

    I helgen ska det bli 15-20 grader och sol har jag hört, ojojoj vad jag ska ut och köra! Just nu funderar jag på hur jag kan pimpa exteriören, ifall jag vill ha några stripes eller nåt. Schackrutigt tak är ju ruskigt hett men frågan är hur det skulle funka med en i övrigt röd bil. Får nog fundera ett tag till.

    Förresten, alla jag känner är så jäkla avundsjuka så de nästan är gröna på min nya bil. Hehehehe.

  19. #119
    MINI-galning KPKalles avatar
    Reg.datum
    aug 2004
    Förnamn
    Karl
    Ort
    Midhurst
    Län
    West Sussex, UK
    Inlägg
    1 846
    Welcome and congrats Kajsa Hope you can also get out and about with the other MINI owners in Göteborg.

  20. #120
    MINI-galning
    Reg.datum
    maj 2006
    Förnamn
    Alexander
    Ort
    Växjö, Småland
    Inlägg
    263
    Citat Ursprungligen postat av Kajsa Visa inlägg
    Hej!
    Nu har ni ännu en tjej i klubben, för från och med idag är jag stolt ägare till en superfin röd cooper med svart tak från -03. Enligt annonsen hade bilen gått 7000 mil, men mätaren stod bara på 6000, hehe, bra för mig.

    Hmm.. kanske borde presentera mig, som andra föredömliga medlemmar gör, jo, jag är 28 år och bor i centrala göteborg. Och coopern är min första egna bil, jag har leasat en liten ful corsa innan, som funkade bra som bruksbil men inte mycket mer... Kommer använda copern både privat och inom arbetet (jobbar som arkitekt). Och till förströelse, förstås.

    I helgen ska det bli 15-20 grader och sol har jag hört, ojojoj vad jag ska ut och köra! Just nu funderar jag på hur jag kan pimpa exteriören, ifall jag vill ha några stripes eller nåt. Schackrutigt tak är ju ruskigt hett men frågan är hur det skulle funka med en i övrigt röd bil. Får nog fundera ett tag till.

    Förresten, alla jag känner är så jäkla avundsjuka så de nästan är gröna på min nya bil. Hehehehe.
    Schackkrutigt tak på en röd bil funkar finfint enligt min mening, är också ett litet fan av de rutiga taken ...

    Grattis till köpet, kommer bli nöjd !
    ------------------
    Ex-coopers:
    2 x Cooper S -04 (Div. mod)
    Cooper -03

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •