Sidan 4 av 12 FörstaFörsta ... 23456 ... SistaSista
Resultat 61 till 80 av 239
  1. #61
    Urban Mini
    Guest
    Citat Ursprungligen postat av Minid Visa inlägg
    Såg att inbjudan till gamla minis ( miniclub) var skickad också, fått något svar från dem?
    Jag pratade med dem idag och det är upplagt i deras kalender så inbjudan har accepterats Vi vet dock inte i dagsläget hur många som kommer. Det är starkt delade meningar om nya MINI i den klubben. Hoppas vi kan sudda ut lite av detta i sommar, vi är ju alla lika sjukligt beroende av vår lilla bil. Det är väl BMW:s intåg som kanske är lite orsaken till deras inställning. Styrelsen var positiv till det hela så det bådar gott. Önskemål fanns att campa på platsen, är detta något som kan intressera våra medlemmar också om det är tillåtet av uthyraren?

  2. Gilla mopack gillade detta inlägg
  3. #62
    Betalande Medlem Luc!fears avatar
    Reg.datum
    jul 2007
    Förnamn
    Dan
    Ort
    Påskallavik
    Län
    Kalmar
    Inlägg
    2 469
    Känner en kille i Oskarshamns som är inne på gamla mini, skall se om han nåtts av inbjudan...
    BESTÄLLD: MINI Cooper Clubman JCW All4 LCI -2020 Enigma Black Metallic, rött tak & speglar.
    NUVARANDE: MINI Cooper Clubman S JCW -2016 Chilli Red, tak & sidospeglar i svart.
    SÅLD: MINI Cooper Clubman S JCW -2013, White silver metallic,tak, sidospeglar, c-stolpe & fäljar i
    svart.
    SÅLD MINI Cooper Countryman SD All4 - 2012, Absolute black metallic & även tak.
    SÅLD: Mini Cooper S JCW, -05, Hyper blue med svart tak.


    Life's too short not to

    MIN gamla BILTRÅD: här

  4. #63
    MINI-galning Gards avatar
    Reg.datum
    aug 2008
    Förnamn
    David
    Ort
    Jönköping
    Län
    Jönköpings Län
    Inlägg
    135
    Med tanke på min läskigt dåliga närvaro på träffar under 2013 så är det nog bäst att boka in detta o göra en stark comeback!
    Har läst alla inlägg och verkar inte finnas nån idé om att MINI Sverige (när allt är spikat o klart) kanske kunde skicka ut en inbjudan till Alla som äger en MINI i vårt avlånga land. Det torde ju göra lite på antalet medverkande. Samtidigt får vi ju en lysande möjlighet att ragga medlemmar till NMCS.
    Det gör ju heller inget om det kostar lite för icke medlemmar, då ser man fort att det lönar sig att vara medlem i NMCS.......

    Tips på aktivitet: sätta upp en teknikbana. Lite start-stopp, framåt-bakåt, höger-vänster, fickparkering osv......

    MCS -04 Live life like you mean it!

  5. #64
    Urban Mini
    Guest
    Citat Ursprungligen postat av Luc!fear Visa inlägg
    Känner en kille i Oskarshamns som är inne på gamla mini, skall se om han nåtts av inbjudan...
    Perfekt! Spread the word

  6. #65
    Urban Mini
    Guest
    Citat Ursprungligen postat av Gard Visa inlägg
    Med tanke på min läskigt dåliga närvaro på träffar under 2013 så är det nog bäst att boka in detta o göra en stark comeback!
    Har läst alla inlägg och verkar inte finnas nån idé om att MINI Sverige (när allt är spikat o klart) kanske kunde skicka ut en inbjudan till Alla som äger en MINI i vårt avlånga land. Det torde ju göra lite på antalet medverkande. Samtidigt får vi ju en lysande möjlighet att ragga medlemmar till NMCS.
    Det gör ju heller inget om det kostar lite för icke medlemmar, då ser man fort att det lönar sig att vara medlem i NMCS.......

    Tips på aktivitet: sätta upp en teknikbana. Lite start-stopp, framåt-bakåt, höger-vänster, fickparkering osv......
    Frågan är vem man skall smörja angående utskicket? Känner du dig intresserad nog att hjälpa till med uppsättningen av banan så är du välkommen, Hobbe håller i Konbanan och står som ansvarig arrangör av detta. Självklart skall vi ju ha aktiviteter som alla gillar. Sedan är det ju klart att du måste bryta den trenden, JKPG-Vårgårda är inte långt, inga ursäkter

  7. #66
    Urban Mini
    Guest
    Har lite funderingar kring mat på träffen. Vad sägs om att köra ett knytkalas och ordna så att det finns rejäla grillar på plats? Kanske är det någon som vet vart man kan hyra en kock annars ? Hur vill ni ha det, kanske skall det bara finnas lite lättare käk under dagen så kan man kanske boka en middag för alla intresserade senare på kvällen i närheten ett boende?

    Frågor, tankar?

  8. #67
    Betalande Medlem Luc!fears avatar
    Reg.datum
    jul 2007
    Förnamn
    Dan
    Ort
    Påskallavik
    Län
    Kalmar
    Inlägg
    2 469
    Grillning på dagen och middag på restaurang på kvällen låter bra för vår del.

    Sent from my GT-N7105 using Tapatalk
    BESTÄLLD: MINI Cooper Clubman JCW All4 LCI -2020 Enigma Black Metallic, rött tak & speglar.
    NUVARANDE: MINI Cooper Clubman S JCW -2016 Chilli Red, tak & sidospeglar i svart.
    SÅLD: MINI Cooper Clubman S JCW -2013, White silver metallic,tak, sidospeglar, c-stolpe & fäljar i
    svart.
    SÅLD MINI Cooper Countryman SD All4 - 2012, Absolute black metallic & även tak.
    SÅLD: Mini Cooper S JCW, -05, Hyper blue med svart tak.


    Life's too short not to

    MIN gamla BILTRÅD: här

  9. #68
    Betalande Medlem Aces avatar
    Reg.datum
    apr 2005
    Förnamn
    Robert
    Ort
    Göteborg
    Län
    Västra Götaland
    Inlägg
    5 009
    Citat Ursprungligen postat av Urban Mini Visa inlägg
    Jag pratade med dem idag och det är upplagt i deras kalender så inbjudan har accepterats Vi vet dock inte i dagsläget hur många som kommer. Det är starkt delade meningar om nya MINI i den klubben. Hoppas vi kan sudda ut lite av detta i sommar, vi är ju alla lika sjukligt beroende av vår lilla bil. Det är väl BMW:s intåg som kanske är lite orsaken till deras inställning. Styrelsen var positiv till det hela så det bådar gott. Önskemål fanns att campa på platsen, är detta något som kan intressera våra medlemmar också om det är tillåtet av uthyraren?
    Tycker tvärtom. Gillar dom inte den nya MINIn så kan det kvitta att ha dom på träffen.
    Har vinkat på massor av ur-Mini sen 2005 och aldrig fått en hälsning tillbaka. Klubben för 100%BMW-Free Mini kan ha sina egna kampingträffar.
    Medlem #16
    HÄR ÄR BILENS TRÅD!

    MCS WORKS -05 HB/W
    MCS -04 EB/B (Såld)
    FD. MC -02 CB (Såld)




  10. #69
    Urban Mini
    Guest
    Ja det känns som att en inbjudan räcker. Mer engagemang blir det nog inte från min sida efter flertalet obesvarade mail. Skulle dock vara väldigt kul om några dök upp. Såg att styrelsen annonserat ut det på deras hemsida. Tråkigt att vissa är låsta. Utan BMW så hade bilen förmodligen gått i graven.


    Skickas från min iPhone via Tapatalk

  11. #70
    MINI-entusiast marcel.nos avatar
    Reg.datum
    jan 2014
    Förnamn
    Marcel
    Ort
    oslo
    Län
    Norge
    Inlägg
    52
    Hei.
    Jeg prove finde ut når og hvor den summertreff år...
    Kanskje jeg kan prove for kommer med flere biler fra norge!!


    Be MINI

  12. #71
    Urban Mini
    Guest
    Citat Ursprungligen postat av marcel.no Visa inlägg
    Hei.
    Jeg prove finde ut når og hvor den summertreff år...
    Kanskje jeg kan prove for kommer med flere biler fra norge!!


    Be MINI
    Självklart är ni välkomna från grannlandet. Träffen är den 12 juli i Vårgårda. Kom så många ni bara kan. Skulle vara väldigt kul om vi kunde få ta del av norska MINI fantasters historier och erfarenheter också. Jobbar som sagt på att ordna boende till er som reser längre. Jag har dock mitt kontaktnät i Trollhättan med omnejd som ligger ca 5 mil från Vårgårda men skall se om man kan ruska fram något närmare.

  13. #72
    Urban Mini
    Guest

    Question Intresse för boende !

    Har en fråga om intresset för övernattning i samband med träffen i Vårgårda den 12 juli. Hur mycket boende skall jag försöka skaka fram? Jag förhandlar med en hotellkedja och skulle behöva lite mer ingående hur många nätter det kan röra sig om. Hur många har övernattat på tidigare träffar och vilka känner på sig att dem kommer behöva ett boende? Svara gärna här eller som ett PM så skall jag försöka komma fram till en bra deal. Ange gärna om ni är intresserade av en middag på kvällen med.

  14. #73
    Tess
    Guest
    Jag kommer inte behöva boende, jag har många vänner i Göteborg så jag sover nog där. Middag på kvällen är dock aktuellt.

  15. #74
    MINI-entusiast ThomasWs avatar
    Reg.datum
    okt 2013
    Förnamn
    Thomas
    Ort
    Borås, Sweden, Sweden
    Län
    Västra Götaland
    Inlägg
    59
    Eftersom jag bor i Borås behöver jag inget boende

  16. #75
    MINI-galning
    Reg.datum
    jan 2009
    Förnamn
    rajapruk
    Ort
    Göteborg
    Län
    Västra Götaland
    Inlägg
    586
    Inget boende för min del, men gärna middag/fest.

  17. #76
    MINI-galning Haugthons avatar
    Reg.datum
    apr 2009
    Förnamn
    Johan
    Ort
    Jönköping
    Län
    Småland
    Inlägg
    863
    Jag tar mig hem på kvällen/natten/morgonen Så jag står över boende.
    Mini Countryman F60 JCW - 17
    Mini Cooper R55 Clubman D - 08 - såld (CiGgY)
    Mini Cooper R53 S JCW - 06 - Såld
    Mini Cooper R56 - 07 (ADOlf) - såld

  18. #77
    MINI-galning filipps avatar
    Reg.datum
    jan 2012
    Förnamn
    filip
    Ort
    Norrköping
    Län
    östergötland
    Inlägg
    158
    jag skulle kanske kunna ställa upp som funktionär, då jag numera kör en Megane RS och alltså inte får köra på kon-banan hehe

    intresset för Mini finns fortfarande och det skulle vara kul att få hjälpa till ändå..

    PM skickat till Urban
    Mini Cooper D '12 "Stabbe" "Såld"

    Renault Megane R.S 265 -12

  19. Tack MrCooper tackade för detta inlägg
  20. #78
    Urban Mini
    Guest
    NYTT INFÖR SOMMARTRÄFF: Camping är helt ok i direkt anslutning till banan så boendeproblemen verkar vara lösta. Får jag nu till det med hotellet jag dealar med så kan vi faktiskt göra en weekend av det så dem som åker långt kan landa ca 5 mil bort från fältet dagen innan, äta lite snacka lite sedan köra gemensamt på morgonen till Vårgårda?

    Med Camping så menar jag väldigt spartanskt nu, ström till alla kommer inte att finnas så tält är nog smidigast. Vagnar tar ju dessutom sådan plats och de är tråkiga att dra på


    Återkommer med antalet platser som finns så fort jag har kontrollerat ytan och brandskyddsregler som vi måste följa.

    Campingtips med din MINI.
    Senast redigerat av Urban Mini den 2014-01-13 klockan 21:56.

  21. #79
    Urban Mini
    Guest

    Exclamation Ny evenemangs sida på Facebook. v.v. anmäl er igen!

    Hej alla!
    Jag beklagar att eventet försvann från Facebook tidigare. Detta är nu åtgärdat och det kommer inte att ske igen. Ni som redan hade anmält er till på tidigare sida får anmäla er igen på nytt hoppas att det inte orsakat problem.

    Anmälan och info!
    Senast redigerat av Urban Mini den 2014-01-14 klockan 23:22.

  22. #80
    Styrelseledamot, Kassör pmanssons avatar
    Reg.datum
    jul 2010
    Förnamn
    Peter
    Ort
    Lerum
    Län
    Västra Götaland
    Inlägg
    544
    Citat Ursprungligen postat av Urban Mini Visa inlägg
    Hej alla!
    Jag beklagar att eventet försvann från Facebook tidigare. Detta är nu åtgärdat och det kommer inte att ske igen. Ni som redan hade anmält er till på tidigare sida får anmäla er igen på nytt hoppas att det inte orsakat problem.

    Anmälan och info!
    Synd - då kan vi inte komma då.....blir ju svårt att anmäla sig eftersom vi har vägrat att skaffa FB !!!
    Men får vi komma ändå Dorthe och jag så behöver vi ingen övernattning. Vi har ju ganska nära hem.
    Blir det middag/fest/??? på kvällen är vi gärna med på den
    Hälsningar Peter Månsson

    MC JCW 2017 (F56)
    fd MCS 2017 (F56)
    fd MCS - JCW 2013 (R56)
    fd MC Clubman D 2010 (R55)

    fd MC Kawa H1F

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. MINI United 2014 - ett första rykte!
    Av Luc!fear i forum Allmänt
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2014-02-04, 17:00
  2. Sommarträff?
    Av MaryJay i forum Evenemang
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2011-07-28, 22:32
  3. Sommarträff diskussion.
    Av powernap i forum Off-topic
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-08-17, 09:49
  4. Sommarträff 2008
    Av Luc!fear i forum Evenemang
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-03-06, 19:08
  5. Sommarträff -07!
    Av Fredrik i forum Evenemang
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2008-02-16, 13:46

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •