Visa resultat för omröstning: Vilka dagar kan jag hänga med på försommartur i Skåne?

Antal röster
17. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • 22/5: Jemens nationaldag firar jag alltid

    7 41,18%
  • 5/6: Danmarks nationaldag - vi är ju halvdanskar

    7 41,18%
  • 6/6: Kan inte tänka mig att fira Sverige på ett bättre sätt

    12 70,59%
  • Kan tyvärr inte hänga med på några av datumen

    4 23,53%
Flervalsomröstning.
Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 41 till 45 av 45
  1. #41
    MINI-galning GustavOs avatar
    Reg.datum
    okt 2009
    Förnamn
    Gustav
    Ort
    Åkarp
    Län
    Skåne
    Inlägg
    383
    Jag får instämma och tacka för en trevlig eftermiddag. Rundan var alldeles utmärkt och all eloge till Anton som snickrat ihop den på egen hand.

    Alla är lika välkomna på våra träffar men naturligtvis var det extra kul att de långväga gästerna The Guard, Hans-G och Hagatorpet dök upp. Ryktet om våra signum i Syd börjar spridas; kurvigt, varmt och vackert!

    Vi planerar att ha en träff till under sommaren. Om någon har idéer eller vill vara med och arrangera så hör av Er till Ante eller mig!

  2. #42
    MINI-galning Hans-Gs avatar
    Reg.datum
    jul 2006
    Förnamn
    Hans-G
    Ort
    Reimersholme, Stockholm
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    1 112
    Väl hemkommen efter min lilla turné till södra delarna av landet för att känna av lite NMCS-anda på andra håll vill jag rikta ett varmt (puh!) tack till er alla för trevliga eftermiddagar, först i Svenljunga och sen i Malmö. Bästa tänkbara väder, MINI-vägar, MINI-vänner och avslutande mat/fika är en kombination som inte går att slå.

    Dom två varianter som jag fick uppleva söndag och måndag var lite olika varann, men väl genomförda (speciellt tack till huvudansvariga Owe [Hagatorpet] och Anton [Ante]och absoult värda resan ner. På återseende!

    (Denna text har med vana från mitt jobb sänts i två webbtrådar samtidigt.)

    MINI nr 5: "Silverpilen" Cooper S Roadster White Silver/Black Inköpt i september 2012 på Novation i Uppsala. MINI Sverige första regstrerade ägare. Påställd efter vinterförvaring 29 mars 2015
    Historik: MINI nr 1: Cooper -02 Curry Red/Black våren 2002 - hösten 2003 MINI nr 2: Cooper S -04 Electric Blue/Black våren 2004 - sommaren 2005. MINI nr 3: Cooper S Cab -05 Hyper Blue/Blue våren 2005 - sommaren 2010. MINI nr 4: Cooper S Cab -09 Midnight Black/Black.Ttillverkad mars/april, levererad 6 maj -09, såld 9 juli -14.
    Långt tillbaka: Old MINI Morris Cooper S 1964 [1071 cc] British Racing Green white i min ägo -68.

  3. #43
    MINI-entusiast JörgenFs avatar
    Reg.datum
    feb 2010
    Förnamn
    Jörgen
    Ort
    Ängelholm
    Län
    Skåne
    Inlägg
    99

    En ”familjär” träff i början av Augusti!

    Först vill jag tacka för en trevlig tur nere i Malmötrakten. Många nya upplevelser och små vägar med mysiga Skånska byar.
    Jag kan tänka mig att ordna nästa träff här uppe i NV (Ängelholm). En tur runt bygden med ett par stopp på några vackra platser. För oss som var med i Malmö och minns grillstunden där, är det tänkt att vi gör om det. Nu har vi inget skruvat hus här uppe, men en mycket trevlig strand att samlas på…….
    Förslag 7 eller 14 Augusti.
    Finns det intresse så tidigt?

  4. #44
    MINI-galning Cullins avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Förnamn
    Christian
    Ort
    Ängelholm
    Län
    Skåne
    Inlägg
    342
    Jag skulle uppskatta den 14 Aug, förhoppningsvis med en Mini!

    Hör av dig om du vill ha hjälp! NV-skåne bjuder ju på massor så här års (som övriga Sverige)
    JCW GP #0045 - 2013
    FD. MINI JCW Roadster - BRG - 2012
    FD. MINI Cooper D - Chili Red - 2011
    FD. MINI Cooper S - Chili Red - 2012
    FD. MINI Cooper SD Clubman Hampton - 2011
    FD. MINI Cooper S - Pepper White - 2009
    FD. MINI Cooper S - Laser Blue - 2007
    FD. MINI Cooper - Lightning Blue - 2007

  5. #45
    MINI-galning Gards avatar
    Reg.datum
    aug 2008
    Förnamn
    David
    Ort
    Jönköping
    Län
    Jönköpings Län
    Inlägg
    135
    Stort tack till alla för en härlig eftermiddag i Skåneland!
    Riktigt bra vägval den här gången.
    Min utsmyckning på Minin dagen till ära hade behövt lite silvertejp. Blir bättre nästa gång,.

    Efter att jag tankat ville jag köra mer, så jag tog bron till kontinenten.
    2:ans växel sakta och försiktigt ner i tunneln, sen fullt drag! GOD DAMN! Gåshud! Har aldrig upplevt sånt ljud innan. Tack Milltek!

    En fika vid Amager Strandpark med en gammal kollega, sen genom den gudomliga tunneln igen och tillbaka till JKG.........

    MCS -04 Live life like you mean it!

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-21, 21:44

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •