Visa resultat för omröstning: Vilken dag vill du dra en repa på Södertörn? (Båda alt. kan väljas)

Antal röster
10. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • 21 april

    8 80,00%
  • 28 april

    7 70,00%
Flervalsomröstning.
Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 41 till 46 av 46
  1. #41
    Betalande Medlem Fräsens avatar
    Reg.datum
    maj 2011
    Förnamn
    D
    Ort
    I stan
    Län
    I stan
    Inlägg
    342
    Hallå!

    Vilken härlig åktur det bjöds på. Kul med så mycket deltagare och fina bilar. Tack alla!

  2. #42
    MINI-galning
    Reg.datum
    sep 2008
    Förnamn
    Nina
    Ort
    Sthlm
    Län
    Sthlm
    Inlägg
    484
    Fina bilder! Kul att ni hade skoj, själv blev jag strandsatt med kalas hemma. Dottern fyller år i morgon på Valborg och vi blötte och stötte söndag eller tisdag som kalasdag, i sista stund blev det söndag. Men jag tänkte på er!
    Mvh Nina


    Tidigare:
    Cooper S -05, Chili Red/White, "Wobblan
    Cooper D -08, Midnight Fire Red/Black, ”Diesel-Doris
    JCW -10 med 2011 års facelift, Midnight Black/Chili Red & gröna (!) lädersäten,Black Magic with a twist
    JCW -20, Melting Silver/Chili Red, Mad Max



  3. #43
    MINI-galning Pierre Ms avatar
    Reg.datum
    maj 2011
    Förnamn
    Pierre
    Ort
    Kallhäll
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    199
    Tack för igår!

    Jättekul att vi blev ett gäng som drog iväg till nynäs. Bra med bilder blev det ju oxå tack Deeman för dessa.

  4. #44
    Forum-nybörjare
    Reg.datum
    jun 2012
    Förnamn
    Niclas
    Ort
    Väsby's hörn
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    16
    Mycket härligt såg det ut att vara!
    Synd att jag inte kunde hänga på - för ett drygt år sen var ju min debut. Men hoppas på fler såklart!

  5. #45
    Citat Ursprungligen postat av Hans-G Visa inlägg
    Tack för idag, alla ni som mötte upp denna lite kylslagna söndag! Solen lyste, fast periodvis med sin frånvaro, så temperaturen orkade inte upp över tiogradersstrecket på Södertörn - inne i Solna och Stockholm var det lite varmare.

    Vi blev väl tio bilar i alla fall, om jag räknade rätt, inklusive den icke-MINI som kördes av vår ordförande (avgående, som han påpekar i sin signatur). Det känns som om vi har en hyfsad återväxt av entusiastiska träffdeltagare, men jag är lite bekymrad över att inte få se fler av de veteraner som ännu är MINI-ägare och åtminstone ibland syns på forumet. Vi får försöka med något fett lockbete en varm sommardag framöver...

    Till Luc!fear med flera som ville ha bilder så togs det en hel del såna av deltagarna (undertecknad glömde som vanligt kameran och att det går att använda mobilen ), så utöver Angelicas redan uppladdade kommer det säkert fler i sinom tid.

    På återseende, både ni som kom och ni som inte dök upp!

    PS Måste bara tillägga för er som inte var med att det var en mycket märklig känsla att ha en bred Porsche som stoppkloss framför sig på "Slingerbulten" mellan Rosenhill och Tungelsta. Va f.. Har man en muskelbil så får man väl ändå inte vara så rädd om den att man sitter och bromsar i varenda kurva...

    PS2 Inte tusan räknade jag rätt... Tio MINIsar och en av annat märke (lite eljest, som man uttrycker det i delar av Norrland ) var det i vår karavan, framgår av Martins härliga bilder. Tack för dem!
    Liten rättelse, var inga andra märken i karavanen vad jag märkte
    Vi lånade ju en Cooper och tysken fick stanna i Solna

  6. #46
    MINI-galning Hans-Gs avatar
    Reg.datum
    jul 2006
    Förnamn
    Hans-G
    Ort
    Reimersholme, Stockholm
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    1 112
    Citat Ursprungligen postat av Johan W Visa inlägg
    Liten rättelse, var inga andra märken i karavanen vad jag märkte
    Vi lånade ju en Cooper och tysken fick stanna i Solna
    Jag ber vördsammast om ursäkt för min blamage. Det hade väl varit lätt att upptäcka - om jag bara ansträngt mig lite...

    MINI nr 5: "Silverpilen" Cooper S Roadster White Silver/Black Inköpt i september 2012 på Novation i Uppsala. MINI Sverige första regstrerade ägare. Påställd efter vinterförvaring 29 mars 2015
    Historik: MINI nr 1: Cooper -02 Curry Red/Black våren 2002 - hösten 2003 MINI nr 2: Cooper S -04 Electric Blue/Black våren 2004 - sommaren 2005. MINI nr 3: Cooper S Cab -05 Hyper Blue/Blue våren 2005 - sommaren 2010. MINI nr 4: Cooper S Cab -09 Midnight Black/Black.Ttillverkad mars/april, levererad 6 maj -09, såld 9 juli -14.
    Långt tillbaka: Old MINI Morris Cooper S 1964 [1071 cc] British Racing Green white i min ägo -68.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Svar: 9
    Senaste inlägg: 2012-04-16, 21:20
  2. Svar: 65
    Senaste inlägg: 2012-04-15, 17:24
  3. Eftersnack Classic Spring Run Sthlm/Öst 17 april
    Av Erik Börnstedt i forum Evenemang
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2011-04-19, 19:09
  4. Svar: 105
    Senaste inlägg: 2011-04-17, 19:58
  5. Eftersnack: Kul på södertörn 15e april.
    Av Marcus i forum Evenemang
    Svar: 41
    Senaste inlägg: 2007-04-18, 23:33

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •