Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 28 av 28
  1. #21
    Till Robert: såsom självutnämnd ölkännare är jag fullt medveten om att varken Euroshopper eller Blåvitt gjort öl, sådan koll har jag, tyckte det bara var skoj att Randy lagt ner tid och energi på att skapa dessa storsäljare bland farbröderna-på-parkbänkarna-med-bruna-påsen-som-inte-tror-att-någon-vet-vad-de-har-i-påsen-gubbarna.

    Dessutom tror jag bara du är sur för att du får åka pendeltåg den 8/11 till premiärvisningen av Clubman, och inte bli upphämtad av den stackars Ministen som har långt att köra med den dyra bensinen idag, därför skriver du ett sådant uschligt påhopp, men o.k., bjud mig på en öl den 8/11 så är allt glömt och förlåtet.









  2. #22
    Staropramen har gått upp rejält på favoritlistan på sistonde, Mariestad är en annan favorit
    F60 JCW

  3. #23
    MINI-galning RandyPipers avatar
    Reg.datum
    nov 2006
    Förnamn
    Andreas
    Ort
    Stockholm
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    1 393
    Citat Ursprungligen postat av Fredrik Visa inlägg
    Till Robert: såsom självutnämnd ölkännare är jag fullt medveten om att varken Euroshopper eller Blåvitt gjort öl, sådan koll har jag, tyckte det bara var skoj att Randy lagt ner tid och energi på att skapa dessa storsäljare bland farbröderna-på-parkbänkarna-med-bruna-påsen-som-inte-tror-att-någon-vet-vad-de-har-i-påsen-gubbarna.

    Dessutom tror jag bara du är sur för att du får åka pendeltåg den 8/11 till premiärvisningen av Clubman, och inte bli upphämtad av den stackars Ministen som har långt att köra med den dyra bensinen idag, därför skriver du ett sådant uschligt påhopp, men o.k., bjud mig på en öl den 8/11 så är allt glömt och förlåtet.


    Det var mig en taskig ölkännare !!

    Euroshopper har faktiskt gjort öl, säljs inte i sverige dock.

    Ska kolla om systemet kan importera dom, vore rätt kungligt att ha ett flak hemma om man skulle få hem någon ölsnobb på besök.

    Hälla upp det i ett kylt ölglas och påstå att det bryggts enligt uråldriga traditioner och bryggts i generationer av en adlig tjeckisk familj på rent glaciärvatten från alperna. Specialimporterat !
    Då skulle han nog prisa ölet till skyarna.

    Blåvitt var däremot photoshoppat
    – Nej, det heter inte minigolf, det heter bangolf.

    Bättre bangolf utan droger.

    Rover Mini Cooper 97

    Slowest M***erf***** in town !

  4. #24
    Föredetting RobertHs avatar
    Reg.datum
    aug 2006
    Förnamn
    Robert
    Ort
    Bromma
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    5 357
    Och där tog vi ner Messersmitten på jorden.

    Fredrik: Bjud mig på en öl TILL, and make it a good one, så kanske du får tillbaka titeln!
    Rädd om lacken på din MINI?
    Välkommen till www.stenskottsfilm.se ››

  5. #25
    Ähum, host, jag sade ju självutnämnd ölkännare, det är ju vad jag själv känner, rackarns bråkstakar, man kan ju inte kunna allt, jag vet dock att jag kan mer om vattens kvalitetsinverkan för öl än er, era rackare- om ni inte är snälla tar jag bort er från min "buddy-list" omedelbums före ni hinner säga anfäkta och regera
    Senast redigerat av Fredrik den 2007-10-17 klockan 18:12.

  6. #26
    Betalande Medlem Aces avatar
    Reg.datum
    apr 2005
    Förnamn
    Robert
    Ort
    Göteborg
    Län
    Västra Götaland
    Inlägg
    5 009
    Citat Ursprungligen postat av RandyPiper Visa inlägg
    Kan det bli bättre!?
    Skicka några sådanna till Alexandersson så knaske han är frisk till AIK-matchen!?
    Medlem #16
    HÄR ÄR BILENS TRÅD!

    MCS WORKS -05 HB/W
    MCS -04 EB/B (Såld)
    FD. MC -02 CB (Såld)




  7. #27
    Betalande Medlem Aces avatar
    Reg.datum
    apr 2005
    Förnamn
    Robert
    Ort
    Göteborg
    Län
    Västra Götaland
    Inlägg
    5 009
    Citat Ursprungligen postat av Johan W Visa inlägg
    Staropramen har gått upp rejält på favoritlistan på sistonde, Mariestad är en annan favorit
    Den tjecken har man ju sörplat sen Oasis låg på listorna.....
    Deras favorit var ju förövrigt Red Stripe! Blev ju några sådanna i London -97!!! Patetiskt va!?
    Medlem #16
    HÄR ÄR BILENS TRÅD!

    MCS WORKS -05 HB/W
    MCS -04 EB/B (Såld)
    FD. MC -02 CB (Såld)




  8. #28
    Citat Ursprungligen postat av RobertH Visa inlägg
    Och där tog vi ner Messersmitten på jorden.
    Jag bråkar tillbaka: det stavas MESSERSCHMITT ......


    ...eller nåt

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •