Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 25 av 25
  1. #21
    MINI-galning monkss avatar
    Reg.datum
    jun 2004
    Förnamn
    Marc
    Ort
    Lund
    Län
    Skåne
    Inlägg
    218
    Citat Ursprungligen postat av Rirre
    Frågan är: ni som kör trimmat, hur får ni ned hästarna i backen? Om det spinner loss på trean på torr asfalt är det lite jobbigt.
    -Rirre
    byt däck illa kvickt.

  2. #22
    Forum-nybörjare
    Reg.datum
    jul 2004
    Ort
    Nälsta
    Inlägg
    4
    Du har säkert rätt. När dessa är slut så blir det nya non run flatt.

    -Rirre
    Rirre

  3. #23
    Alltid antispinn urkopplat när det är torrt så spinner det bara lite på ettan med däcken jag har på nu, dunlop sport maxx...

  4. #24
    Forum-nybörjare
    Reg.datum
    jul 2004
    Ort
    Nälsta
    Inlägg
    4
    Alltid antispinn urkopplat när det är torrt så spinner det bara lite på ettan med däcken jag har på nu, dunlop sport maxx...
    Där ser man. Vad är det för dimesion på fälgarna?

    Jag tror nog att det var anti spinn som fick knäppen, utan den inkopplad var det inte någon tendens till spin på trean, dock känns motokrafterna vid fullgas mycket mer i rattan utan den inkopplad så något har den för sig

    Synd att jag missade brostugan i fredags, skulle till syrran på Rindö så det sprack. Var det trevligt?

    -Rirre
    Rirre

  5. #25
    MINI-galning BADaniels avatar
    Reg.datum
    jun 2004
    Förnamn
    Daniel
    Ort
    Älvjsö
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    235

    Peugot 206CC

    En riktig glidare med solglajor och övriga attribut trodde att hans Peugot skulle käka Minin till frukost eller nå´t sånt... Han sicksackar fram genom trafiken på kungsholmen och jag efter, får inget riktigt läge, kan bara stressa honom lite lagom
    Till slut hamnar vi bredvid varandra vid ett rödljus.
    Lite lagom fuktigt efter regnet så jag smycker igång på ettan bara för att se hur han plockar ett par meter får i tvåan och nu blev det helt plötsligt mycket roligare... med spinnande hjul flyger jag förbi för att sen pulverisera honom när trean åker i... Vid nästa rödljus försöker han igen men med ännu sämre resultat (inte lika blött...)

    Hoppas han inte blev allt för ledsen över att hans hårfrisörske(?)bil inte riktigt hängde med...

    Over and Out
    Mvh Daniel

    Bandhagens Däck
    DR Setup

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •