Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 32 av 32
  1. #21
    MINI-galning Gustav2000s avatar
    Reg.datum
    mar 2010
    Förnamn
    Gustav
    Ort
    Stockholm
    Län
    Sockholm
    Inlägg
    930
    Japp! Snart är det dags!
    Vi syns på raserbanan!
    "I love his MINI, we motor."
    50% BMW & 50% love

  2. #22
    MINI-entusiast Jozzes avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Förnamn
    Josefine
    Ort
    Söderköping
    Län
    Östergötland
    Inlägg
    52
    Nu är bilen tvättad och redo för stora staden, vi kör så vi ses vid taxinge innan 12... Kul vi ses i morgon alla som kommer :-D

  3. #23
    MINI-galning Mange249s avatar
    Reg.datum
    dec 2011
    Förnamn
    Magnus
    Ort
    Bromma
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    394
    Ligger hemma med feber, men skulle det lossna är jag där till 12. Skriver i tråden om mirakel inträffar

  4. #24
    Medlemsansvarig Hagatorpets avatar
    Reg.datum
    feb 2010
    Förnamn
    Owe
    Ort
    Svenljunga
    Län
    Västra Götaland
    Inlägg
    3 293
    Hinner tyvärr inte denna gången
    //Owe Ericson
    "Johnny" Mini Cooper JCW
    "Lilla Blå" Mini Cooper S -04 Såld
    "Viking" Mini Clubman D -10 gett bort till dottern

  5. #25
    MINI-galning Hans-Gs avatar
    Reg.datum
    jul 2006
    Förnamn
    Hans-G
    Ort
    Reimersholme, Stockholm
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    1 112
    Ok, tråkigt att du inte hinner, Owe, och att Magnus har feber och högst osäkert kan komma.

    Hoppas nu att resten som är anmälda dyker upp - ser ju snyggt ut om vi som en av deltagande klubbar kommer med åtminstone fem bilar... Samling i Solna 10.30 för de som vill (vi går in vid Statoil Kungens kurva för säkerhets skull runt 11, men är ingen MINI där drar vi vidare. Och det är ju fullt möjligt också att åka direkt till Taxinge om man föredrar det.

    Vi ses!

    MINI nr 5: "Silverpilen" Cooper S Roadster White Silver/Black Inköpt i september 2012 på Novation i Uppsala. MINI Sverige första regstrerade ägare. Påställd efter vinterförvaring 29 mars 2015
    Historik: MINI nr 1: Cooper -02 Curry Red/Black våren 2002 - hösten 2003 MINI nr 2: Cooper S -04 Electric Blue/Black våren 2004 - sommaren 2005. MINI nr 3: Cooper S Cab -05 Hyper Blue/Blue våren 2005 - sommaren 2010. MINI nr 4: Cooper S Cab -09 Midnight Black/Black.Ttillverkad mars/april, levererad 6 maj -09, såld 9 juli -14.
    Långt tillbaka: Old MINI Morris Cooper S 1964 [1071 cc] British Racing Green white i min ägo -68.

  6. #26
    Betalande Medlem Fräsens avatar
    Reg.datum
    maj 2011
    Förnamn
    D
    Ort
    I stan
    Län
    I stan
    Inlägg
    342
    Hallå!

    Jag kommer att åka dit en sväng Men jag kommer åka själv då jag kommer behöva ställa upp och fixa några saker innan!

    -D

  7. #27
    MINI-entusiast Jozzes avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Förnamn
    Josefine
    Ort
    Söderköping
    Län
    Östergötland
    Inlägg
    52
    Vi kommer absolut är på G nu... Gps;n säger att vi är där 11:20 så vi inväntar cortegen... Ses snart ska bli jätte skoj att se en massa fina bilar :-D

  8. #28
    MINI-galning Hans-Gs avatar
    Reg.datum
    jul 2006
    Förnamn
    Hans-G
    Ort
    Reimersholme, Stockholm
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    1 112
    Yes yes yes, som Janne "Loffe" Carlsson sa som lekledare i TV när han var extra nöjd med deltagarnas insater

    Det blev ett stort och härligt gäng som parkerade sida vid sida i solen på gräsmattan framför AutoStables lokaler vid Taxinge slott. Några senkommare fick nöja sig med uppställningsplats en bit ifrån. Fem bilar drog iväg från Solna ca tio i elva, inklusive två från MINI Stockholm/Bavaria, men på plats hade skaran utökats till minst tio. Och vi kände oss inte ett dugg som "kusinen från landet" där vi stod med våra sprillans eller åtminstone rätt nya MINIsar bland grymt välvårdade exemplar av brittiska sportbilskassiker - Morgan, Austin-Healey, MG, Triumph. Jaguar med flera märken. Många kollade också intresserat in våra bilar. Och hukade samtidigt i blåsten - för det var som britterna säger "very windy".

    KIT:s bananpassade (nej nej har inget med bananer att göra - ban-anpassade!!!) röda tuffing stod på hedersplats vid entrén till AutoStable som exempel på objekt företaget har inne för att ge lite extra kraft (spenat, kanske? )

    Kul att ni som kom gjorde det! Ingen nämnd och ingen glömd Jo, en extra guldstjärna till Jozze, som kom farande från Sörping med sin schackrutiga MINI och bullterrier i baksätet för att ansluta till gänget.

    Och givetvis blev det efter strosandet bland alla fina bilar också en fika på slottet. Belöningen efter att ha köat en stund var lika delikata bakverk som vanligt.

    En trevlig dag var det och kanske blir det en tradition att se fram emot kommande vårar. Då förstås med ännu fler MNIster.

    (This thread is worthless without pics!)
    Ja, jag vet, men mitt avtryckarfinger var inte i form denna dag, så kanske någon annan som fick till någon BRA bild kan bidra...?
    Senast redigerat av Hans-G den 2012-05-06 klockan 00:03.

    MINI nr 5: "Silverpilen" Cooper S Roadster White Silver/Black Inköpt i september 2012 på Novation i Uppsala. MINI Sverige första regstrerade ägare. Påställd efter vinterförvaring 29 mars 2015
    Historik: MINI nr 1: Cooper -02 Curry Red/Black våren 2002 - hösten 2003 MINI nr 2: Cooper S -04 Electric Blue/Black våren 2004 - sommaren 2005. MINI nr 3: Cooper S Cab -05 Hyper Blue/Blue våren 2005 - sommaren 2010. MINI nr 4: Cooper S Cab -09 Midnight Black/Black.Ttillverkad mars/april, levererad 6 maj -09, såld 9 juli -14.
    Långt tillbaka: Old MINI Morris Cooper S 1964 [1071 cc] British Racing Green white i min ägo -68.

  9. #29
    MINI-galning Björn Ps avatar
    Reg.datum
    apr 2008
    Förnamn
    Björn
    Ort
    Stockholm
    Län
    Stockholms län
    Inlägg
    2 478
    Jag såg både Hagatorpet och Jozze köra norrut på E4an. Satt i en minibuss på väg mot Norrköping för en svensexa. Båda bilarna blänkte fint i solen. Men var det bara Jozze som anslöt?
    56 svettiga varv på Nürburgring
    9.12 BTG (med hyrswift)

    Bli betalande medlem i NMCS du med:
    Betala via Paypal = bäst

  10. #30
    MINI-galning Pierre Ms avatar
    Reg.datum
    maj 2011
    Förnamn
    Pierre
    Ort
    Kallhäll
    Län
    Stockholm
    Inlägg
    199
    Senast redigerat av Pierre M den 2012-05-06 klockan 09:09.

  11. #31
    Medlemsansvarig Hagatorpets avatar
    Reg.datum
    feb 2010
    Förnamn
    Owe
    Ort
    Svenljunga
    Län
    Västra Götaland
    Inlägg
    3 293
    Citat Ursprungligen postat av Björn P Visa inlägg
    Jag såg både Hagatorpet och Jozze köra norrut på E4an. Satt i en minibuss på väg mot Norrköping för en svensexa. Båda bilarna blänkte fint i solen. Men var det bara Jozze som anslöt?
    Jag var på väg till Stockholm för att hämta en dräktig Labrador
    men som jag skrivit tidigare räckte tiden inte till denna dag för en träff Tyvärr
    //Owe Ericson
    "Johnny" Mini Cooper JCW
    "Lilla Blå" Mini Cooper S -04 Såld
    "Viking" Mini Clubman D -10 gett bort till dottern

  12. #32
    MINI-galning dvoraks avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Förnamn
    Peter
    Ort
    Göteborg
    Län
    Västra Götaland
    Inlägg
    2 489
    Åhhh, förkrigs MG!! Satan vad vackra, någon gång ska jag äga en tidig Midget...
    Varv på Nürburgring: 78

    8:35,9 BTG

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. 21-12-2012
    Av Luc!fear i forum Off-topic
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2013-01-01, 13:31
  2. Färger 2012
    Av Dr Krall i forum Allmänt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-07-04, 08:43

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •