Resultat 1 till 1 av 1
  1. #1
    MINI-galning filipps avatar
    Reg.datum
    jan 2012
    Förnamn
    filip
    Ort
    Norrköping
    Län
    östergötland
    Inlägg
    158

    S: DTUK diesel box till mini cooper D R56

    Säljer nu min DTUK trim box till mini cooper D!

    När jag använde den så satt den monterad i min Mini Cooper D -12, den funkade riktigt bra och man kännde verkligen skillnad i bilens prestanda. Enkel montering med 2 st kontakter som då boxen kopplas i mellan.

    DTUK som företag: jag upplevde servicen som outstanding, fick svar på frågor otroligt snabbt och en detaljerad och enkel montagebeskrivning finns att tillgå.
    All info finns på DTUK:s hemsida: http://www.diesel-performance.co.uk/...le.php?id=2434
    Nypris 439 GBP = ca 5398 SEK

    Säljes nu för 1500 SEK eller högsta bud om det skulle vara flera intresserade
    Använde den i ca 2 månader innan jag sålde bilen, har legat i förpackning sedan dess.

    Inte jätte aktiv på denna sidan men skriv gärna här och om jag inte svarar tillräckligt snabbt så skicka gärna ett mail till: filip@stmsweden.se

    Obs jag som privatperson kan inte lämna några garantier utan kan bara bekräfta att denna box fungerade väldigt bra på min Mini

    Boxen finns i Norrköping, kan även skickas då köparen betalar frakten.

    Mvh Filip
    Senast redigerat av filipp den 2015-01-19 klockan 10:32.
    Mini Cooper D '12 "Stabbe" "Såld"

    Renault Megane R.S 265 -12

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Svar: 8
    Senaste inlägg: 2012-10-19, 08:16
  2. KCR box klar till SD
    Av Stephand i forum Teknik
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2012-09-29, 16:48

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •