handdator

Visa fullständig version : MINI Sverige på Facebook



Fredrik
2011-01-10, 17:33
MINI Sverige har öppnat en sida på Facebook - skynda och lägg upp bilder på edra bilar (jag var först Jonas :galen :mrgreen: ) och visa upp NMCS från sin bästa sida.

Jag har fått kontakt med personen som ligger bakom huvudansvaret för MINI Sveriges FB-sida och lovade att jag skulle slå ett slag för det här 8)

Gustav2000
2011-01-10, 17:53
Jag me!

dvorak
2011-01-10, 20:02
MINI Sverige har öppnat en sida på Facebook - skynda och lägg upp bilder på edra bilar (jag var först Jonas :galen :mrgreen: ) och visa upp NMCS från sin bästa sida.

Jag har fått kontakt med personen som ligger bakom huvudansvaret för MINI Sveriges FB-sida och lovade att jag skulle slå ett slag för det här 8)

Har du bilder på din bil, inte som du har tagit väl? :D

MrCooper
2011-01-10, 20:52
Har du bilder på din bil, inte som du har tagit väl? :D

:jumping:

Fredrik
2011-01-10, 20:55
Har du bilder på din bil, inte som du har tagit väl? :D

:buttrock: :nana: :D

Luc!fear
2011-01-13, 09:27
Jag "gillar" sidan men har inte lagt upp några bilder...
Fick info från dom i Androiden idag... :)

Dragon
2011-01-13, 10:26
MINI Sverige har öppnat en sida på Facebook - skynda och lägg upp bilder på edra bilar (jag var först Jonas :galen :mrgreen: ) och visa upp NMCS från sin bästa sida.

Jag har fått kontakt med personen som ligger bakom huvudansvaret för MINI Sveriges FB-sida och lovade att jag skulle slå ett slag för det här 8)


Har du bilder på din bil, inte som du har tagit väl? :D

Hehe, jo jag kunde inte låta bli att kommentera lite :soffa: fick visserligen böta dyrt genom att bli vän med Fredrik på FB men det var det värt :D ;)

powernap
2011-01-13, 10:35
Hehe, jo jag kunde inte låta bli att kommentera lite :soffa: fick visserligen böta dyrt genom att bli vän med Fredrik på FB men det var det värt :D ;)

facebook???? :confused:
-------------

oouch - dyra böter!!!! ;-)

Fredrik
2011-01-13, 15:06
Hehe, jo jag kunde inte låta bli att kommentera lite :soffa: fick visserligen böta dyrt genom att bli vän med Fredrik på FB men det var det värt :D ;)

:hihi: Jag tvingade till och med din andra hälft att bli kompis - straffet ska kännas ordentligt :galen


facebook???? :confused:
-------------

oouch - dyra böter!!!! ;-)

Japp, tror att Marcus och Katarina hellre tagit en fortkörningsbot eller något :D