handdator

Visa fullständig version : Eftersnack Höstträff i Skåne



GustavO
2010-10-31, 16:08
I denna tråden kör vi eftersnack kring dagens höstträff i Skåne.

Kul att vi blev en tapper skara som trotsade leriga vägar och lövhala kurvor (löv was in the air ;) ). Men summa summarum hittade vi några roliga vägar, fick några sköna photo opp's och inmundigade god mat. Och inte minst; vi fick snacka MINI och vältra oss i skvaller, resereportage och modellbyten! :)

Ante
2010-10-31, 16:11
Ja det var riktigt trevligt! Blev rätt improviserad körning, men ändå många fina vägar.
De skånska höstvägarna var dock inte nådiga mot nytvättade minisar...

/A

GustavO
2010-10-31, 16:22
Några bilder från dagens övningar.

PÄRON
2010-10-31, 16:32
En kanonsöndag kunde inte varit bättre. Sigge o. Olivia är också nöjda och hälsar.

GustavO
2010-10-31, 16:37
Sigge o. Olivia är också nöjda och hälsar.

Sigge och Olivia är numera MINI Skånes alldeles egna maskotar tycker jag. Helskön mor och son med helt rätt attityd: "Glo inte på mig din långbenta schäferfubbik. För här kommer jag med mitt MINI-gäng!" :p

PÄRON
2010-10-31, 16:41
Dom tackar och sänder blöta pussar till alla!

powernap
2010-10-31, 18:17
mycket trevliga bilder.....

Limited Edition
2010-10-31, 19:04
Stort tack alla som deltog! Trevligt initiativ som slutade med god mat, trevlig körning och kröningen av skånesektionens nya maskotar! (Sigge och Olivia)

krage
2010-10-31, 19:19
Vi tackar för en trevlig eftermiddag och sällskap på våran första MINI träff.
Hoppas det inte gjorde något om vi höjde medelåldern en bit. ;)
Försöker att bifoga några bilder.

Scitz0
2010-10-31, 19:58
Jag vill också passa på att tacka alla för en rolig dag, speciellt Skånes nya eventradarpar Gustav och Anton för ev väl sammansatt agenda.

Ser fram emot vår luciarun som är under planering :)

Werger
2010-10-31, 20:37
Jag vill också tacka för en trevlig dag! Min första träff med er mini tokar.. :)

Limited Edition
2010-10-31, 21:47
Vi tackar för en trevlig eftermiddag och sällskap på våran första MINI träff.
Hoppas det inte gjorde något om vi höjde medelåldern en bit. ;)
Försöker att bifoga några bilder.

Det är det som är själva tjusningen med oss mini-ister, oavsett ålder, kön eller ursprung så har alla bilarna och känslan gemensamt!
Med andra ord, givetvis gjorde det inget!

Limited Edition
2010-10-31, 21:48
Jag vill också tacka för en trevlig dag! Min första träff med er mini tokar.. :)

Du är ganska tokig du med ;)

PÄRON
2010-10-31, 22:13
Vi är tokiga och underbara! Ps Sigge o. Olivia sover i soffan, och njuter av att vara maskotar. De följer säkert med pá lucia. Sov gott alla Ministrar!

Fredrik
2010-11-01, 07:06
Såg ut som ni hade en kanondag :happy:

Gällande Krages kommentar om att höja genomsnittsåldern så anser jag personligen att mixen med människor och åldrar är viktig, så fortsätt häng med - tillsammans gör vi NMCS till "The club to be a part of" 8)

krage
2010-11-01, 16:15
Det är det som är själva tjusningen med oss mini-ister, oavsett ålder, kön eller ursprung så har alla bilarna och känslan gemensamt!
Med andra ord, givetvis gjorde det inget!

Det var ju bra:)

Kommer ni till Jaguarklubbens träffar så sänks troligen medelåldern;)
(Just på väg till deras månadsmöte i Furulund i kväll.)

Kom osökt att minnas historien om Svensken som flyttade till Norge.
Då steg IQ-medeltalet både i Sverige och Norge:confused: