handdator

Visa fullständig version : Eftersnack Kvällsträff Stockholm 27/10



Fredrik
2010-10-28, 07:31
Tack Gunnar för ett trevligt besök på Gioia igår kväll, jag tror du är helrätt ute med ditt koncept. Bra och trevlig personal där även den för kvällen extrainkallade lille pizzabagaren Alexander (med fullmjölat förkläde) glänste på bästa sätt.
Pizzan är fantastisk och kan verkligen rekommenderas - helt klart en av Stockholms allra bästa pizzor!

Vi blev hela elva MINIs utanför Gioia varav en Countryman S All4, framförd av MINIsäljaren Erik B (första gången en Countryman var med på ett eget NMCS-event).
Kul också att träffa på MadeleineO som var med på sitt första MINIevent.

Vi som blev serverade pizza var Ola, Erik Börnstedt, Johan W med Ida (och en sovande liten Wilma), MadeleineO, Karina, Feed Me, MrPlow med fästmö, Wazp, Kongo, KIT (med tillhörande liten reservpizzabagare Alexander som slogs med Kongo), JohanN, Gustav2000, samt Fredrik (för kvällen utan tillhörande kamera).

Erik J (Feed Me) förevisade lite filmer för oss samt tog några kort som snart letar sig in här antar jag - Erik, vars är bilderna :mrgreen: ;)

Erik Börnstedt
2010-10-28, 07:37
Instämmer i stämman!, bra uppstyrt så något blev av Erik!!

Tack så jätte mycket för en trevlig kväll med kanon pizza!!

Extra tack till Gustav2000 för alla skratt du bjöd på :)

MVH Erik

powernap
2010-10-28, 07:39
Fredrik (för kvällen utan tillhörande kamera).


:woot: ;-)

Skoj att ni hade det skoj!!!

MadeleineO
2010-10-28, 08:19
Tack för en trevlig träff och fantastiskt god pizza! :)
Kul att se några ansikten bakom alla alias.

JohanN
2010-10-28, 10:10
Tack för en trevlig träff och framförallt tack till Gunnar och Alexander för mycket god Pizza i trevliga lokaler! Har redan gjort reklam för Gioia till min snacksalige täbyboende mor! Så snart är alla Norrortsdamer stamkunder...

Var jag den enda som drömde mardrömmar efter diverse kraschhistorier/filmer...

Erik Börnstedt
2010-10-28, 10:20
Jag drömde bara mardrömmar om takräcken på en JCW :)

MVH Erik

Gustav2000
2010-10-28, 10:57
Tack för trevligt umgänge och god mat. Lambo kraschen var ruggig, skönt att du klarade dig Erik.
Det blev många skratt och jag ser fram emot nästa samkväm med Miniklubben.

MrPlow
2010-10-28, 11:05
Tack själva! Pizzorna är ju grymmast! Och tack Gustav2000 för alla skratt!

Vad sägs om en GT5-premiär på GIOIA???

Jag har förbeställt spelet det så det ska ju bara komma =)

Är det någon som sitter på en G25/G27 ratt från Logitech?

ola
2010-10-28, 12:16
ja j-ar va goa pizzor , har rekommenderat Gioia till flertalet arbetskamrater som bor i faggorna som kommer söka sig dit.

MrCooper
2010-10-28, 13:01
Erik, vars är bilderna :mrgreen: ;)
Ja, var är bilderna??

Tog inte DU några bilder?? :rolleyes:

powernap
2010-10-28, 13:12
Bilder!!!!!!!!!

Gustav2000
2010-10-28, 14:49
Tack själva! Pizzorna är ju grymmast! Och tack Gustav2000 för alla skratt!

Vad sägs om en GT5-premiär på GIOIA???

Jag har förbeställt spelet det så det ska ju bara komma =)

Är det någon som sitter på en G25/G27 ratt från Logitech?

Låter som en bra idé! Flyttar den diskussionen till min tråd om GT5.
Ja, via bilderna!

JohanN
2010-10-28, 17:07
Jag drömde bara mardrömmar om takräcken på en JCW :)

MVH Erik

Takräcken??? Spoilers...

Ps. om mini tillverkade takräcken som inte krävde kirurgkunskaper för att montera/demontera...kanske du skulle sluppit se dom..

Fredrik
2010-10-28, 18:03
Hörru Jirhall - langa upp bilderna någon gång nu för bövelen!
Ska det behöva ta sån tid :cop:

FEED ME
2010-10-29, 01:07
Hörru Jirhall - langa upp bilderna någon gång nu för bövelen!
Ska det behöva ta sån tid :cop:

Kanske är dags att högt ärade Tsar Fredrik dammar av sin egna kamera (http://www.autolife.se/page/25346/)...? Jag är ju en av få som faktiskt har sett att Fredrik har en kamera. Eller hade han kanske lånat en bara för besöket på Mini United i Silverstone...?

Om du tjatar ännu mer så lägger jag ut den första bilden som jag tog på dig... (Vilket dessvärre skulle drabba även Karina - vet inte riktigt vad ni sysslade med där egentligen... :o )

Jaja, nu är bilderna (http://www.autolife.se/page/1736/) utlagda i alla fall!

Väldigt trevlig Mini-träff i alla fall! Och fantastiskt god pizza! (Det säger jag inte bara för att vara snäll. Pizzan utmärkte sig verkligen över alla andra pizzor jag har ätit!)

MaryJay
2010-10-29, 05:16
Snygg bilpizza! :) Men den kan väl knappast ha varit din Erik??!

Fredrik
2010-10-29, 09:19
Kanske är dags att högt ärade Tsar Fredrik dammar av sin egna kamera (http://www.autolife.se/page/25346/)...? Jag är ju en av få som faktiskt har sett att Fredrik har en kamera. Eller hade han kanske lånat en bara för besöket på Mini United i Silverstone...?

Om du tjatar ännu mer så lägger jag ut den första bilden som jag tog på dig... (Vilket dessvärre skulle drabba även Karina - vet inte riktigt vad ni sysslade med där egentligen... :o )

For your eyes only: kameran jag hade på MINI United på Silverstone var egentligen bara grabbarnas vattenkamera - jag måste ju upprätthålla mitt rykte som kameralös MINIst (annars barkar det åt skogen som trädkramaren sade) ;)

Den första bilden på mig och Karina kan enkelt berättas så här: Karina berättade om sin nya jumpsuit (hon hoppar ut från flygplan på flera tusen meters höjd, tjejen :eek: ) samtidigt som jag berättade om minnet från julaftonen 1974, JohanN drog en vits om gurkan, bananen och en pizza och därför blev det lite rörigt...


...eller nåt :mrgreen: ;)

Bra bilder i alle fall, högt ärade herr Jirhall :bowdown:

Erik Börnstedt
2010-10-29, 18:17
Takräcken??? Spoilers...

Ps. om mini tillverkade takräcken som inte krävde kirurgkunskaper för att montera/demontera...kanske du skulle sluppit se dom..

Nu måste jag skjuta mig själv i foten och hålla med dig lite.
Dem är rätt mjäkiga att få på och av, men visst går det efter några gånger.

Köper du en JCW-ratt är du förlåten Johan :)

//Erik Börnstedt med glimten i öget :)

FEED ME
2010-10-29, 23:47
Snygg bilpizza! :) Men den kan väl knappast ha varit din Erik??!

Jag skulle ha valt andra fälgar! Färgen var dock OK. :)

Karina
2010-10-30, 09:53
Den första bilden på mig och Karina kan enkelt berättas så här: Karina berättade om sin nya jumpsuit (hon hoppar ut från flygplan på flera tusen meters höjd, tjejen :eek: ) samtidigt som jag berättade om minnet från julaftonen 1974, JohanN drog en vits om gurkan, bananen och en pizza och därför blev det lite rörigt...

Har jag missat nåt? Så som du beskriver kan knappast den enda bilden (http://www.autolife.se/page/53798/) på mig drabba någon...

Tack för fantastisk mysig kvällsträff! :cool:

FEED ME
2010-10-30, 12:47
Har jag missat nåt? Så som du beskriver kan knappast den enda bilden (http://www.autolife.se/page/53798/) på mig drabba någon...

Tack för fantastisk mysig kvällsträff! :cool:

Jag valde att lägga ut den snälla bilden. Det finns en till... :o

Hagatorpet
2010-10-30, 18:35
vi vill se den elaka bilden :D

powernap
2010-10-30, 19:05
vi vill se den elaka bilden :D

vill INTE se elaka bilder ;-)

Hagatorpet
2010-10-30, 19:53
vill INTE se elaka bilder ;-)

okej då! fel av mig :(

Karina
2010-10-31, 14:59
vi vill se den elaka bilden :D

Lite nyfiken jag också, Erik du kan väl PM mig ;)