handdator

Visa fullständig version : Union jack på taket



LAH
2010-10-27, 19:19
Någon som har koll på priser för Mini original tillbehör?

Kan inte hitta några prisdetaljer på deras hemsida.
Det jag tänkte mig är en Union Jack på ett panorama tak samt Svartvita union jack backspeglar. Någon som har koll på detta?

Är det för övrigt snyggt med union Jack på glastaket? Har nämligen inte skådat någon "live".

Peace// Ludde

MadeleineO
2010-10-28, 19:51
Kan tipsa om att kontakta närmsta MINI återförsäljare och be om priser på det du funderar på iaf. :)

Werger
2010-10-28, 20:13
Hej!
Jag köpte min uinon Jack på ebay.com! Det var bra kvalite på folien och priset var lågt.. :)

Hagatorpet
2010-10-28, 21:57
Har du hört med
RobertH Kassör/posör/dekalmontör :D
han kanske har
eller Ola, www.britalianracing.se

FEED ME
2010-10-29, 01:25
Har du hört med
RobertH Kassör/posör/dekalmontör :D


Passa bara så att han inte monterar dit en Opel-logga samtidigt... ;)

LAH
2010-10-29, 17:47
Kan tipsa om att kontakta närmsta MINI återförsäljare och be om priser på det du funderar på iaf. :)

Yes det är nu gjort, har till och med fått en tid hos bilia group @gbg och beställt grejerna. Det blev ytter och innerbackspegel i Black union Jack, tycker dom är sjukt läckra. Kan nog bli nice till min titangråa Mini:)


Hej!
Jag köpte min uinon Jack på ebay.com! Det var bra kvalite på folien och priset var lågt.. :)

OK är det pilligt att montera på den själv? Antar att du gjorde det själv? Man vill ju inte ha bubblor osv så klart. Tror ändå jag avvaktar ett tag med flaggan på taket. Känns som det kanske blir lite overkill med speglar och tak? Sedan vet jag inte hur det passar sig på ett panoramatak, har aldrig sätt någon live, lite svårt att se på den lilla bilden på MINI.se

Någon på forumet kanske har en flagga på sitt panoramatak?


Har du hört med
RobertH Kassör/posör/dekalmontör :D
han kanske har
eller Ola, www.britalianracing.se
Tack för tippset. Skön sida, den kände jag inte till:)

MadeleineO
2010-10-29, 18:06
Yes det är nu gjort, har till och med fått en tid hos bilia group @gbg och beställt grejerna. Det blev ytter och innerbackspegel i Black union Jack, tycker dom är sjukt läckra. Kan nog bli nice till min titangråa Mini:)



Låter helfint, du får lah lägga upp en bild på resultatet sen då ;)

LAH
2010-10-30, 12:06
Låter helfint, du får lah lägga upp en bild på resultatet sen då ;)

givetvis!