handdator

Visa fullständig version : Lackbehandling / rekond i Stockholm



MrPlow
2010-10-25, 12:19
Var gör man detta bäst?

AUTOmemo AB sägs ge rabatt till oss. 1750 kr till de 30 första. Någon som testat?

Har fått pris från MrCap i Nacka på:

"MasterTreatment - Heltäckande behandling för bilens exteriör, interiör som förädlar bilen till nästan nyskick-Ibland bättre. (Samt Cabben) 4980 ex moms (6225 ink moms)"

Vi gjorde en behandling på en XC90 som verkligen var toppen, men den firman fick lägga ner för att de blev uppköpta och lokalerna skulle bli lager.

MINIn är ju en ganska liten bil... Men det kanske inte påverkar priset på bilvård så mycket? Och istället för takputs vill jag att de impregnerar cabben.

Vill gärna höra vad ni betalat/fått offererat och hur nöjda ni varit!

Björn P
2010-10-25, 12:30
Automemo har jag använt mig av två ggr. En gång med Porschen och en gång med min förra MINI. Är helnöjd med resultatet båda gångerna och kan varmt rekommendera dem! Se dock till att ta med kontanter när du ska betala. ;)

FEED ME
2010-10-25, 12:37
Jörgen Sandell är väldigt duktig. Bilen blir som ny!

www.j-sandell.se

RobertH
2010-10-25, 16:08
Jag kan också rekommendera AUTOmemo. Jag har talat med de flesta här som lämnat in sina bilar hos dem (eftersom jag ordnade rabatten) och vad jag vet så har alla varit nöjda.

Sandell är också duktig såklart, men du får nog dubbla Memos pris minst för att det ska räcka till en behandling hos honom.

Gustav2000
2010-10-25, 18:30
Jörgen Sandell är väldigt duktig. Bilen blir som ny!

www.j-sandell.se

Minin ska in till honom i vinter. Han hämtar den med sin lastbil. Verkar som en riktigt seriös kille. Tror till och med att han ger rabatt till de som är medlem i märkesklubbar.

krage
2010-12-02, 19:03
Vet inget själv om denna bilvårdsfirma men
SJK har rabbat på denna i Örebro men tyckte deras logga var intressant.;)

http://www.eklundsbilvard.se/default.asp?sid=9