handdator

Visa fullständig version : MINI shop - nu uppdaterad



Fredrik
2010-10-01, 07:30
Spana in http://shop.bmwgroup.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Store-MINIShop-Site/en_GB/-/EUR/Migration-Start?shop=MINI för att finna de senaste MINIsakerna :D

Fredrik
2010-10-01, 08:30
Jag skaffade denna på VIP-visningen av Countryman för några veckor sedan.

När man parkerat sin MINI i sitt garage kan ju även startnyckeln få sitt också, eller vad säger ni 8)

powernap
2010-10-01, 09:16
klockan blev jag lite sugen på, ska ut till bendtbil o se om de har den hemma...

http://shop.bmwgroup.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Store-MINIShop-Site/en_GB/-/EUR/BMWOpenTemplate-Product_zoom?Image=80262151556&Mark=&CategoryName=&Displayname=MINI%20Go%20Faster%20Watch

Jii86
2010-10-01, 13:10
finns detta på bmw i mölndal/gbg`?

Fredrik
2010-10-01, 13:17
finns detta på bmw i mölndal/gbg`?

Jimmy, de borde ha en del men antagligen inte hela sortimentet med alla storlekar.
Om de inte har det inne brukar det komma hem på några dagar om det finns på centrallagret i södra Sverige eller någon vecka om de får ta det direkt från Tyskland.

Jii86
2010-10-01, 13:43
Jimmy, de borde ha en del men antagligen inte hela sortimentet med alla storlekar.
Om de inte har det inne brukar det komma hem på några dagar om det finns på centrallagret i södra Sverige eller någon vecka om de får ta det direkt från Tyskland.

var kan jag beställa då? på hemsidan?

Fredrik
2010-10-01, 14:26
var kan jag beställa då? på hemsidan?

Japp.
Du kan beställa på hemsidan eller hos din lokala MINIhandlare, bara att välja :D

Cullin
2010-10-01, 15:13
Jag skaffade denna på VIP-visningen av Countryman för några veckor sedan.

När man parkerat sin MINI i sitt garage kan ju även startnyckeln få sitt också, eller vad säger ni 8)

Det där är den mest praktiska grej på väldigt länge!

Jii86
2010-10-01, 15:28
Det där är den mest praktiska grej på väldigt länge!

fan skulle köpa usbsticken, men så va den slut antar jag, vet du om ni har den Fredrik? mini usb stick 8gb?

Fredrik
2010-10-01, 15:35
fan skulle köpa usbsticken, men så va den slut antar jag, vet du om ni har den Fredrik? mini usb stick 8gb?

Jag ska bara klargöra att jag inte jobbar för eller är anställd av MINI, Jimmy ;)

Jag tror jag sett den i Solna ja, men pröva att beställ på nätet annars om de inte har den nära dig.
Skulle något gå fel har de ganska generösa villkor på MINI shop har jag för mig 8)

Panerai
2010-10-01, 15:39
Jag ska bara klargöra att jag inte jobbar för eller är anställd av MINI, Jimmy ;)

Jag tror jag sett den i Solna ja, men pröva att beställ på nätet annars om de inte har den nära dig.
Skulle något gå fel har de ganska generösa villkor på MINI shop har jag för mig 8)

Jag försökte det tidigare ;)

"Unfortunately, the item you have chosen is unavailable. "

:(

ola
2010-10-01, 20:23
men här går den att beställa!!

http://www.britalianracing.se/index.php/nyheter/mini-usb-stick.html

Fredrik
2010-10-01, 20:31
Just tusan, sorry Ola!
Ni finner även sortimentet hos Olas Britalian Racing 8)

Ace
2010-10-01, 22:11
Måste ha ett sånt garage! Hur grymt som helst!

Erik Börnstedt
2010-10-02, 10:18
Jag skaffade denna på VIP-visningen av Countryman för några veckor sedan.

När man parkerat sin MINI i sitt garage kan ju även startnyckeln få sitt också, eller vad säger ni 8)

Och vill flera ha en sån här fräck pryl...
Så får man en på köpet (helt gratis) när man köper en ny MINI utav mig :)
Blir det bättre!?!?

MVH Erik Börnstedt

MrCooper
2010-10-02, 12:20
Vill också ha! :drool:

JockeO
2010-10-02, 14:51
Och vill flera ha en sån här fräck pryl...
Så får man en på köpet (helt gratis) när man köper en ny MINI utav mig :)
Blir det bättre!?!?

MVH Erik Börnstedt

Wow.. Tack!
Jag har ju tänkt svänga förbi och köpa en sån här ny MINI:

MCS R53 Skala 1:87 (http://shop.bmwgroup.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Store-MINIShop-Site/en_GB/-/EUR/ViewProductDetail-Start?ProductUUID=rZygMthKRRgAAAEXCstTtsA7&CatalogCategoryID=xOWgMthKckgAAAEWqQtA7I.Q&SecondCurrency=)

Så att få en startnyckelmini med garage på köpet är just den morot jag behöver för att få tummen ur.. :D

/M v h, JockeO

Erik Börnstedt
2010-10-02, 16:27
JockeO: Vi kanske kan göra ett undantag i ditt fall:)


MVH Erik

JockeO
2010-10-04, 22:48
JockeO: Vi kanske kan göra ett undantag i ditt fall:)


MVH Erik

För en gångs skull blir jag glad över hur svårt det är med ironi på Internet. :)

Tack!

/M v h, JockeO