handdator

Visa fullständig version : Nya regionsansvariga region Syd



Fredrik
2010-09-27, 09:55
Ante och GustavO har accepterat evenemangsansvarsrollen i region Syd efter styrelsens förfrågan, detta för att utöka antalet träffar för de sydligaste MINIsterna.
Powernap är även han kvar i Syd men med en liten förskjutning mot Sydväst ;)

Du når Ante och GustavO enligt nedan:

Anton Dahlgren (Ante) : 0709-647 567
Gustav Olsson (GustavO): 0709-621 851

Styrelsen önskar er varmt välkomna som representanter för NMCS region Syd :happy:

powernap
2010-09-27, 10:05
Ju fler vi är tillsammans.......

;-)

Björn P
2010-09-27, 10:16
Härligt!

Hagatorpet
2010-09-27, 11:41
Jag tycker det är strångt av alla er som lägger ner så mycket tid och kraft
för min skull, och alla andra medlemmar såklart :D

GustavO
2010-09-27, 14:17
Får ju börja med att tacka så mycket för förtroendet. De föreningar som jag har varit med i och haft trevligast i är de där folk som samlas kring ett ämne men där medlemmarna skiljer sig å det grövsta vad gäller ålder, yrken, övriga intressen, kön, hårlängd, dialekt. You name it! Och NMCS är just en sådan! Så det är enbart och endast en ära att bli ännu lite mer involverad. Dessutom ska det bli attans kul.

Anton och jag får väl åka på Kick-off/Team building i Stora Rakvattnet eller nåt för att smida planer för kommande året. Men redan nu vågar jag nog utlova både utflykter, fika, studiebesök och luciatåg.

Och har Ni idéer eller frågor så bara hör av mig. När det gäller MINI är telefonen alltid öppen! :)

Fredrik
2010-09-27, 15:21
Får ju börja med att tacka så mycket för förtroendet. De föreningar som jag har varit med i och haft trevligast i är de där folk som samlas kring ett ämne men där medlemmarna skiljer sig å det grövsta vad gäller ålder, yrken, övriga intressen, kön, hårlängd, dialekt. You name it! Och NMCS är just en sådan! Så det är enbart och endast en ära att bli ännu lite mer involverad. Dessutom ska det bli attans kul.

Anton och jag får väl åka på Kick-off/Team building i Stora Rakvattnet eller nåt för att smida planer för kommande året. Men redan nu vågar jag nog utlova både utflykter, fika, studiebesök och luciatåg.

Och har Ni idéer eller frågor så bara hör av mig. När det gäller MINI är telefonen alltid öppen! :)



Fantastiskt Gustav - that´s the spirit :D

Ace
2010-09-27, 21:13
Gött att du nämnde dialektala skillnader som grymt viktiga egenskaper! Det tycker jag och dvorak är göööör viktigt! De vet la du!

Ante
2010-09-27, 22:24
Jag får också ta tillfället i akt att tacka för förtroendet. Får försöka förvalta det på bästa sätt!

Vi får sätta igång att planera aktiviteter redan nu. Jag tänker mig team-building i stil med överlevnadscamp med en Mini som enda verktyget...:D

/A

Fredrik
2010-09-28, 06:49
Jag får också ta tillfället i akt att tacka för förtroendet. Får försöka förvalta det på bästa sätt!

Vi får sätta igång att planera aktiviteter redan nu. Jag tänker mig team-building i stil med överlevnadscamp med en Mini som enda verktyget...:D

/A

:lol: Bra där, Ante :D