handdator

Visa fullständig version : Teaser: Stockholmsevent v. 29 samt v.30?



Fredrik
2010-07-20, 08:22
Kongo och jag har diskuterat att avhålla ytterligare event efter Kongos lyckade Vaxholmstur 13/7.

Det kan slumpa sig som så att det av detta planerade event blir hela två stycken, ett denna vecka samt ett kommande vecka, men mer om detta i separata trådar under dagen eller kommande dag.

Inget är bestämt ännu och det kan mycket väl bara bli ett event, men som sagt - mer info kommer, ville bara kittla edra sinnen lite ;)

Kongo
2010-07-20, 09:26
Kongo och jag har diskuterat att avhålla ytterligare event efter Kongos lyckade Vaxholmstur 13/7.

Det kan slumpa sig som så att det av detta planerade event blir hela två stycken, ett denna vecka samt ett kommande vecka, men mer om detta i separata trådar under dagen eller kommande dag.

Inget är bestämt ännu och det kan mycket väl bara bli ett event, men som sagt - mer info kommer, ville bara kittla edra sinnen lite ;)

Några som är sugna på att låt Richard Trange värma upp inför helgens Mini Challenge tävling i Tjeckien med gokartrace på någon utomhusbana torsdag eller Fredag em/kväll??

Fredrik
2010-07-20, 09:26
Några som är sugna på att låt Richard Trange värma upp inför helgens Mini Challenge tävling i Tjeckien med gokartrace på någon utomhusbana torsdag eller Fredag em/kväll??

Där har vi ett av eventen - heja Kongo 8)

Erik Börnstedt
2010-07-20, 09:49
Låter lockande :p

Vart finns det bra banor här?


MVH Erik

Fredrik
2010-07-20, 11:32
Låter lockande :p

Vart finns det bra banor här?


MVH Erik

Det finns en väldigt nära mig - i Stäket närmare bestämt :D
Enligt Lestrup finns en riktigt bra bana utanför Södertälje, men det finns även en del närmare Kgl. Hufvudstaden.

Denna vecka har jag dock svårt att komma loss varför jag gärna hostar ett event nästa vecka (vecka 30 - återkommer om det om någon dag eller två) och Kongo får ta ansvar för denna veckans erbjudande för region Öst - gokart med MINI Challengeföraren Richard Trange 8)

Richard Trange
2010-07-20, 11:43
Tjena grabbar. Jag kan Inte göra annat än hålla med Lestrup på den punken. Banan i Södertälje är fantastiskt bra (min gamla hemmabana :)). Snabba kartar med!

Kongo
2010-07-20, 12:34
Tjena grabbar. Jag kan Inte göra annat än hålla med Lestrup på den punken. Banan i Södertälje är fantastiskt bra (min gamla hemmabana :)). Snabba kartar med!

Menar ni "Södertäljebanan" eller Tuvängen?

Fredrik
2010-07-20, 12:37
Tuvängen har jag för mig Lestrup nämnde, tror det är den men Richard vet nog.

JohanH
2010-07-20, 14:20
http://www.speedgokart.se/

Jag har kört den för tio år sen. Då var kartarna långsamma (ja, inte bara jag tyckte det) men banan är fantastisk. Inte bara snabb med bra svängar, det är höjdskillnad också.

Richard Trange
2010-07-20, 15:18
Tuvängen. Dom fick nya kartar 2007

Richard Trange
2010-07-22, 13:43
Hur blir det? :)

Kan meddela att jag åker till Tjeckien på söndag och är borta hela nästa vecka. Skulle givetvis var riktigt roligt att följa med er igen! :)

Fredrik
2010-07-22, 13:44
KONGO, vars är du kompis?

Kongo
2010-07-22, 13:49
Uppskjutet tack vare sol och värme :) V30 är en fin vecka däremot ;)

Fredrik
2010-07-23, 08:35
V.30 kör vi på detta: http://www.miniclub.se/showthread.php?t=9295

Jag föreslår att vi försöker med en ny gokartkörning med Trange (och kanske Lestrup kan haka på också) i augusti, då fler MINIster kan vara hemma och kunna delta i en sådant event som det är roligare om man blir fler som är med.

Givetvis önskas så många deltagare som möjligt till kvällsturen den 28/7 med, men då många är borta antar jag att vi kanske blir några färre denna gång varför en enkel kvällsfikatur antagligen räcker.