handdator

Visa fullständig version : RM´s Bilservice Danderyd



RobertH
2010-05-11, 10:28
Jag måste lacka lite delar på bilen och har fått OK av BMW Originalförsäkring att åka till Kent´s bilplåt i Ulvsunda eller RM´s Bilservice i Danderyd.

Nu ligger ju Kents 1km meter från mitt hem, men sist jag lämnade där fick jag tillbaka bilen med snedmonterad huv, säkert 100 lackloppor och ostripad eftersom de inte klarade att montera customstripes. Jag vet att JohanH här på forumet har samma erfarenheter efter besök där också.

Således undrar jag om någon här har erfarenheter av RM´s Bilservice? Är det värt att åka dit, eller ska man åka och sätta lite press på Kents istället?

Andersson
2010-05-11, 14:28
Jag vet ungefär lika många som är nöjda med kent´s som är missnöjda. Svårt sånt där.

RobertH
2010-05-11, 18:07
Kan ju ge dem en chans till, men det var extraordinärt pissigt sist jag var där, och det är inte bara kinkiga Robban som talar nu. Lacken var knottrig när man kände på den med handen, huven satt 1,5cm snett och stripesen var ett skämt. Sen när jag åkte tillbaka med det så tog han knät mot plasten runt hjulhuset och tryckte till. Det var hans sätt att korrigera inpassningen av huven. Det gick inte så bra.

Men kanske om man förklarar för gubbarna där hur viktigt det är för mig att allt blir 100%, och ger dem chansen att tacka nej till jobbet om de inte tror sig klara av ett 100%:igt arbete :down

Rasmus
2010-05-11, 20:42
RM Bilservice är min kund. Gå till dom, ytterst seriösa och duktiga!
http://www.rmbilservice.se/