handdator

Visa fullständig version : GPS



ALEXANDRA
2010-05-03, 10:30
Hej!
Igår köpte jag en dunderfin Mini Cooper S som går som ett skott och har all utrustning. Bilen är från början imorterad från Tyskland så GPS'en är på tyska och det finns inga kartor över Sverige inlagda. Bilhandlaren sa att man kunde ladda ner detta från internet och bränna ut på en skiva som man sen stoppar i bilen.Är det någon som vet var jag hittar detta? Skicka gärna en länk isf :) Sen undrar jag var i bilen sitter själva GPS'en där man stoppar i den brända CD-skivan?

Hagatorpet
2010-05-03, 10:43
Hej!
Igår köpte jag en dunderfin Mini Cooper S som går som ett skott och har all utrustning. Bilen är från början imorterad från Tyskland så GPS'en är på tyska och det finns inga kartor över Sverige inlagda. Bilhandlaren sa att man kunde ladda ner detta från internet och bränna ut på en skiva som man sen stoppar i bilen.Är det någon som vet var jag hittar detta? Skicka gärna en länk isf :) Sen undrar jag var i bilen sitter själva GPS'en där man stoppar i den brända CD-skivan?

Grattis till din nya bil:D

Jag skulle rekomendera dig att åka tillbaka till bilhandlaren och be honom hjälpa dig
en del av dom :mad: är snabba med att tala om hur lätt det är
och så har dom ingen aning själva

Leo
2010-05-03, 19:05
Du menar på fullt allvar att säljaren rekomenderade illegal nedladdning för att uppdatera din bil ?!?!?!?

Luc!fear
2010-05-03, 19:45
Spelaren sitter under passagerarsätet
En lite plastbit skyddar från smuts & bakom den sitter spelaren...svår att hitta.
Jag har själv GPS'en i min bil...,en R53 -05:a...vilken bil har du & när är den ifrån?
Kanske spelaren sitter någon annanstans på din...
/Dan

ALEXANDRA
2010-05-04, 23:19
Spelaren sitter under passagerarsätet
En lite plastbit skyddar från smuts & bokom den sitter spelaren...svår att hitta.
Jag har själv GPSén
Min bil är en R53 -05:a...vilken bil har du & när är den ifrån?
Kanske spelaren sitter någon annanstans på din...
/Dan

Kikade under passagerarsätet idag och där satt den minsann! Tack för så hemskt mycket för hjälpen! Har också en R53:a fast min är en -02:a! Är så otroligt nöjd med bilen! Den går som en skållad råtta!;D