handdator

Visa fullständig version : NMCS-stickers till våra Challengeförare



Fredrik
2010-04-19, 08:03
Förra året körde Daniel Haglöf med en NMCS-sticker i de sista racen (vilket innebar att han blev MINI Challengemästare med en NMCS klubbdekal på sin racer) 8)

I år tänkte jag utöka möjligheten för oss att synas i MINI Challenge sammanhang - jag har frågat Danne, Fredde och Richard om de skulle kunna tänka sig att trycka på en eller två av våra små klubbdekaler på sina racers, och samtliga har sagt ja :happy:

De är ju små och diskreta så de tar ju knappast upp plats och åsyn från grabbarnas/teamens sponsorer.
Jag tycker det är mycket trevligt att grabbarna ställer upp på detta, härligt killar :D

Lestrup fick sina dekaler av mig i lördags på vårturen, och jag har nu sänt iväg några dekaler till både Haglöf och Trange så håll utkik på bilderna från MINI Challenge :D

NMCS - snart på en MINI Challengeracer nära dig :buttrock: :buttrock: :buttrock:

powernap
2010-04-19, 08:05
Väldigt trevligt med denna internationella och höga nivå, på våra fina stickers :-)

Bra jobbat fredrik!

dvorak
2010-04-19, 09:01
Härligt! Grymmaste "sponsor"-loggan!

Hobbe
2010-04-19, 10:32
Det går fortare ju fler dekaler man klistrar på.
Fråga KIT :)

Ace
2010-04-19, 21:37
Heja Herr Ordförande!

Fredrik
2010-05-10, 18:15
Har glömt visa hur det blev för Lestrup och Trange (Danne har jag inte fått någon bild av ännu, men det kommer nog), så här nedan ser du först Lestrup som monterar sin och sedan slutresultatet för dem båda :D

Rasmus
2010-05-10, 18:49
Har glömt visa hur det blev för Lestrup och Trange (Danne har jag inte fått någon bild av ännu, men det kommer nog), så här nedan ser du först Lestrup som monterar sin och sedan slutresultatet för dem båda :D

Riktigt bra!!

Luc!fear
2010-05-10, 20:33
Har glömt visa hur det blev för Lestrup och Trange (Danne har jag inte fått någon bild av ännu, men det kommer nog), så här nedan ser du först Lestrup som monterar sin och sedan slutresultatet för dem båda :D
Coolt...
Kan ni inte fixa några häftiga stickers från "MINI-Challenge 2010" till oss nördiga MINI-tokar...
/Dan

Fredrik
2010-05-11, 08:10
Coolt...
Kan ni inte fixa några häftiga stickers från "MINI-Challenge 2010" till oss nördiga MINI-tokar...
/Dan

Jag ska höra med Fredde om det finns, men jag är inte så säker på det, tyvärr.

RobertH
2010-05-11, 08:59
Dan, skicka en bild på vad du vill ha så kan jag säkert ordna det!

Fredrik
2010-05-26, 14:54
Fick en härlig bild från Danne på hans Challengeracer med tillhörande NMCS-dekal (just bakom förardörren) samt glad segrare i bilen 8)

Tack till Scitz0 för hjälp med omskalning då jag själv bara hanterar potatisskalning ;)

powernap
2010-05-26, 15:00
Härligt jobbat scitz0.....




och daniel......
men även fredrik ;-)

Fredrik
2010-05-26, 15:21
Härligt jobbat scitz0.....

och daniel......
men även fredrik ;-)

:titanic: :D ;)