handdator

Visa fullständig version : After work/Pub runda i Sundsvall



Dolle
2009-10-01, 16:11
Finns det fler än jag som är lite torr i halsen ?
Vad säger ni, förslagsvis en Fredag i slutet på Oktober !

MINA
2009-10-01, 16:32
Finns det fler än jag som är lite torr i halsen ?
Vad säger ni, förslagsvis en Fredag i slutet på Oktober !

Låter Perfekt! Jag kan AAAALLLLLLLAAAAA fredagar :beerchug:

Daaoak
2009-10-04, 11:53
Jag bli me jag me...:D

MINA
2009-10-04, 13:46
Okey, nu sätter jag två datum:
Alt.1 30/10
Alt.2 6/11.
Nu har vi lite mer struktur (flest inresserade vinner)

:beerchug::drive::nono:

PS. Vi lämnar Coopern hemma DS.(don`t drink and Drive )

Daaoak
2009-10-09, 07:53
Båda funkar för mig...:happy:

Daaoak
2009-10-13, 18:06
Tjena,

Här kommer en bild på ännu en anledning att träffas...:D

Fick en kartong antenn bollar från Happy Balls i dag.

RobertH
2009-10-13, 18:40
Tjena,

Här kommer en bild på ännu en anledning att träffas...:D

Fick en kartong antenn bollar från Happy Balls i dag.

Sist jag satte något på min antenn (En tomteluva på lucia) så fick jag antennen bortsliten, antennfästet knäckt och två enorma bucklor på huven efter hoppande ungdomar som tyckte det var kul att man spred julstämning.

Nu har ni säkert inte samma liv i luckan där uppe får man hoppas, men de där snygga knopparna lär väl vara ganska stöldbegärliga åtminstone :)

Daaoak
2009-10-14, 20:50
Jo tjena, det finns plantor här med...:mad:
Blev av med 4 st antennbollar i fjol, men det var ingen som känd att han måste upp och kliva på bilen...
Vad är det med folk?

Annars så är bollarna bara till glädje, en gång fick jag inte åka ifrån parkeringen innan en tjej hade fotat färdigt...:cool:

Hey, don't touch my balls!!!;)

Daaoak
2009-10-14, 20:54
Jag röstar på 6/11, är uppbokad 30/10.

Hur många blir vi? 3 st? :(

MINA
2009-10-15, 07:13
Då var vi nere på ETT DATUM. Fredag 6/11
:beerchug:förslagsvis på det nyöppnade Old Espan ( vet ej namnet )

Daaoak
2009-10-15, 13:57
Jo tjena,

Gamla ränder går inte ur, vad i hela friden ska du på "gamla Espan" och göra?:stare
Det heter nu Memento Palace eller nått liknande...:pucko:

Tycker vi går på Bishop Arms, umgås lite och känner vi för vidare festande så går vi dit näsan pekar...:cool:

Det var ju pub runda vi skulle på, inte disco...:rolleyes:

MINA
2009-10-16, 17:45
Jo tjena,

Gamla ränder går inte ur, vad i hela friden ska du på "gamla Espan" och göra?:stare
Det heter nu Memento Palace eller nått liknande...:pucko:

Tycker vi går på Bishop Arms, umgås lite och känner vi för vidare festande så går vi dit näsan pekar...:cool:

Det var ju pub runda vi skulle på, inte disco...:rolleyes:

After Work + Pubrunda
Först Momento Palace typ 18.00 och sedan Bishop Arms eller har dom mat på Bishops ? Ett annat förslag är att börja på The Mercat Cross och jobba oss neråt i stan !

Daaoak
2009-10-17, 08:27
Now we're talkin'... Men om man tittar på alla inläggen i den här tråden, så verkar det bara bli du och jag Martin...:(

Håcke
2009-10-17, 09:17
Hej!

Jag är tyvärr borta den helgen.

En fundering (borde kanske starta en ny tråd). Hur många av Sundsvallsgänget kör sina bilar året runt? Det skulle vara kul med en träff/utflykt trots att det är vitt på marken. Kul om även de som ställt av bilen kunde hänga med.

MINA
2009-10-17, 11:54
Hej!

Jag är tyvärr borta den helgen.

En fundering (borde kanske starta en ny tråd). Hur många av Sundsvallsgänget kör sina bilar året runt? Det skulle vara kul med en träff/utflykt trots att det är vitt på marken. Kul om även de som ställt av bilen kunde hänga med.

Grund förslaget i denna tråd var en fredag i slutet av Oktober.
Eftersom det var lite luddigt föreslog jag två datum att utgå ifrån, men ni som inte kan, föreslå gärna ett nytt datum !
Undertecknad och herr Ekdahl är ju alltid på:happy2:

:topicAngående en ny tråd för ett WinterRun så finns möjligheten för ALLA att starta en ny tråd. Den som startar tråden har ju åckså möjlighet att då få bestämma datum och plats! Jag ska hålla koll efter tråden WinterRUN Sundsvall . Skriv upp mej på intresse listan:Hacking::steering:

Bluebear
2009-10-26, 11:19
Hej!

Jag är tyvärr borta den helgen.

En fundering (borde kanske starta en ny tråd). Hur många av Sundsvallsgänget kör sina bilar året runt? Det skulle vara kul med en träff/utflykt trots att det är vitt på marken. Kul om även de som ställt av bilen kunde hänga med.

Tjenare Håcke!
Bättre sent än aldrig.

Jag tillhör en av dom som kör cooper året runt.
Har inte varit särskilt aktiv av mig men efter alla påhopp av MINA:furious::uglyhammer::lam:
så har jag lovat att skärpa mig.:soffa:

MINA
2009-10-26, 16:33
Tjenare Håcke!
Bättre sent än aldrig.

Jag tillhör en av dom som kör cooper året runt.
Har inte varit särskilt aktiv av mig men efter alla påhopp av MINA:furious::uglyhammer::lam:
så har jag lovat att skärpa mig.:soffa:

Betyder det att du har ett visst Öl intresse:beerchug:
Eken och undertecknad är villiga att flytta Pubkvällen om det finns mer intresse för någon annan helg ( storsint av oss eller vad säger du Eken ? )!

Daaoak
2009-10-27, 13:55
Betyder det att du har ett visst Öl intresse:beerchug:
Eken och undertecknad är villiga att flytta Pubkvällen om det finns mer intresse för någon annan helg ( storsint av oss eller vad säger du Eken ? )!

Det vet du!!!;)
Får man en chans att träffa Jesu...:o
Eh, jag menar Bluebear :rolleyes:, så är jag en stor nog människa att jag kan byta helg, dag eller kön... :hehe:
Nää, vänta, där går nog gränsen :hihi:

Daaoak
2009-11-02, 20:48
Hur går det med pubrundan?:confused:

Jag sticker från stan på tisdag, kommer hem igen på fredag kväll...
Ska på kurs, dom har tydligen inte gett upp hoppet än om mig.

Ni hittar väl inte på något utan att meddela mig..? :rolleyes:

MINA
2009-11-10, 06:33
Absolut:lol: