handdator

Visa fullständig version : MR Cap, bra kontakt någon???



Petter
2009-09-28, 13:55
Nu är det dags att göra min årliga MR Cap behandling av Minin men efter mina 14 dagar med MININ på BMW så tryter pengarna...

Är det någon som har en bra kontakt på MR Cap i Göteborgsområdet och kan fixa ett bra pris så maila mig på:
petterlilled@hotmail.com eller dra iväg ett PM

Det är värd ett försök...

andreass
2009-09-28, 19:45
Byt till Meguiars istället.. ;) Det gjorde jag. Och i så fall har jag bra tips. ;)

Luc!fear
2009-09-29, 06:59
Bästa pris/ jobb förhållande är alltid bra att veta...
Några med bra / Dålig erfarenhet av lackbehandling i detta avlånga land?
Alla inlägg är av intresse så länge det rör ämnet...
/Dan

Rexoar
2009-09-29, 10:39
Även jag funderar på att MR Cap behandla MINI:n. Det skulle nämligen ingå exteriör, interiör samt rengöring unde motorhuven för ett pris som lät extremt billigt för allt detta... Dock är det inte mina "kontakter" utan det är en som jag känner som känner en som känner en som fixar det :)
Det enda jag är rädd för är stripsen, vet inte om de kommer att förstöras eller liknande, någon som har erfarenhet av det??

/José

Petter
2009-09-29, 21:28
Min bil har en full servicebok sedan ny på Mr Cap så det kändes bra om man kunde fortsätta med dom men jag funderar även på att byta till annan leverantör.

rajapruk
2009-09-30, 15:45
Jag har haft Mr Cap på en månad nu, och är nöjd ännu så länge. Bilen är lätt-tvättad, och glänser mer än efter Sonax Hårdvax som jag har använt på tidigare bilar.
Någon som har erfarenhet av hur länge det håller i sig? Att vatten pärlar sig, och att den är lätt-tvättad?

Arnel
2009-10-04, 01:22
Jag tvättade min på mr cap i jkpg färgen på stripsen lossnade sen dess har jag inte vågat gå till dom, fick nya stripes av bmw båda skylde på varandra så jag vet inte vems fel det va!