handdator

Visa fullständig version : Hjälp mig hitta info



rajapruk
2009-08-23, 01:39
Finns det någon tråd som beskriver varför man bör bli betalande medlem i Mini Club Sweden? Ev. förmåner osv. Hittar ingen sådan information.

Fredrik
2009-08-23, 07:06
Magnus, under rubriken "Sponsorer" i sektionen "New MINI Club Sweden - Officiellt" finner du de olika erbjudanden NMCS medlemmar kan ta del av - fler är på väg (vet att Nicke Norrlänning hade något på g i Göteborg) och du stödjer ju dessutom forumet som utan denna ringa peng (ca 160 kr) har svårt att överleva då vi betalar för webbhosting, uppdateringar av vBulletin o.d.

Snart har vi också klart med en Clubshop - Styrelsen har tittat på jackor, tröjor och en keps från en leverantör och vi har beslutat att gå vidare.
Denna leverantör förser också Autoropa (ÅF till Ferrari och Maserati) samt Koenigsegg med profilkläder och material, så kvaliteten är förstklassig vilket vi hade som krav för kläderna.

Andersson_csi som är ansvarig för detta kommer till sommarträffen och tar med sig varuprover som vi kan klämma och känna på.

Förutom det ovan har du en fantastisk gemenskap du ansluter dig till genom att bli betalande medlem - många här inne (inklusive mig) har fått nya vänner för livet vilket är en underbar känsla 8)

Andersson
2009-08-23, 08:01
Magnus, under rubriken "Sponsorer" i sektionen "New MINI Club Sweden - Officiellt" finner du de olika erbjudanden NMCS medlemmar kan ta del av - fler är på väg (vet att Nicke Norrlänning hade något på g i Göteborg) och du stödjer ju dessutom forumet som utan denna ringa peng (ca 160 kr) har svårt att överleva då vi betalar för webbhosting, uppdateringar av vBulletin o.d.

Snart har vi också klart med en Clubshop - Styrelsen har tittat på jackor, tröjor och en keps från en leverantör och vi har beslutat att gå vidare.
Denna leverantör förser också Autoropa (ÅF till Ferrari och Maserati) samt Koenigsegg med profilkläder och material, så kvaliteten är förstklassig vilket vi hade som krav för kläderna.

Andersson_csi som är ansvarig för detta kommer till sommarträffen och tar med sig varuprover som vi kan klämma och känna på.

Förutom det ovan har du en fantastisk gemenskap du ansluter dig till genom att bli betalande medlem - många här inne (inklusive mig) har fått nya vänner för livet vilket är en underbar känsla 8)

Jag fäller nästan en tår, kunde inte ha sagt det bättre själv. :D

Luc!fear
2009-08-23, 08:40
Ge honom tid..., han kommer säkert att vilja ha "guldstjärnan" vid sitt namn...
/Dan

rajapruk
2009-08-23, 09:46
Jag ser ingen rubrik "Sponsorer" i sektionen "New MINI Club Sweden - Officiellt". Ser man bara den om man är medlem? Isf är det ju moment 22.

powernap
2009-08-23, 09:52
Jag ser ingen rubrik "Sponsorer" i sektionen "New MINI Club Sweden - Officiellt". Ser man bara den om man är medlem? Isf är det ju moment 22.

401 Authorization Required (http://www.miniclub.se/forumdisplay.php?f=51) borde vara synlig officiellt....hojta till annars så kan vi PMa lite info till dig

Andersson
2009-08-23, 09:53
Jag ser ingen rubrik "Sponsorer" i sektionen "New MINI Club Sweden - Officiellt". Ser man bara den om man är medlem? Isf är det ju moment 22.

401 Authorization Required (http://www.miniclub.se/forumdisplay.php?f=51)

Jag ser denna kategori även om jag inte är inloggad, trevlig läsning:)

Utöver dessa erbjudande så är vi fårn Styrelsens sida såklart mycxket tacksam för alla som vill bli betalande medlem. Precis som Fredrik är inne på behöver vi pengar för att driva och utveckla forumet. Utöver detta behöver vi pengar för att kunna få klubben att växa på sikt och därmed kunna genomföra större träffar osv. :D

Andersson
2009-08-23, 09:54
http://www.miniclub.se/forumdisplay.php?f=51 borde vara synlig officiellt....hojta till annars så kan vi PMa lite info till dig

Alltid någon som ska vara snabbare. :woot:

powernap
2009-08-23, 10:06
Alltid någon som ska vara snabbare. :woot:

:nana: :buttrock:

ja så snabb e jag....fråga bara frun :woot:


TOPIC

rajapruk
2009-08-23, 13:17
Jag kan inte gå in på den länken. Får följande meddelande:

rajapruk, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:

1. Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?
2. Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.

powernap
2009-08-23, 13:23
ola kollar du på detta?
kpkalle oxo kanske?

rajapruk
2009-08-23, 13:41
Jag tänker bli betalande medlem, det har varit min avsikt hela tiden. Men det kunde vara lite mer "insäljande" för nya medlemmar.
Jag har inte hittat någon info alls egentligen om vad det innebär att vara med i klubben.
En sektion med information för potentiella medlemmar skulle vara bra tycker jag.
/Magnus

Fredrik
2009-08-23, 16:53
Jag tänker bli betalande medlem, det har varit min avsikt hela tiden. Men det kunde vara lite mer "insäljande" för nya medlemmar.
Jag har inte hittat någon info alls egentligen om vad det innebär att vara med i klubben.
En sektion med information för potentiella medlemmar skulle vara bra tycker jag.
/Magnus

Magnus, vi tar detta till oss och tittar på att tydliggöra infon till blivande medlemmar.

Tack för din input.