handdator

Visa fullständig version : Mini Cooper S John Cooper Works



Andersson
2009-08-18, 21:45
Snälla kan inte någon köpa den så att jag slipper göra något dumt, typ köpa den :rolleyes: . Den är ju bara så läcker! :)

http://www.blocket.se/sodermanland/Mini_Cooper_S_John_Cooper_Works_211hk_Svensks_2243 3824.htm?ca=11&w=3&last=1

FEED ME
2009-08-18, 23:06
Det där är Mini Sveriges gamla pressbil, bara så att du vet...

Den har jag provkört bl.a. i Bilsports SuperStage. En utmärkt raggarbil...

http://www.rma-scandinavia.com/images/rsgallery/display/superstage_jcw_flickor.jpg.jpg

Fin bil, men dessvärre utrustad med det inte sådär jättesnygga fabriksmonterade aerokitet. Sedan helt otroligt saknar den ACC. Hur man kan missa att kryssa för det tillvalet på 2000-talet kan jag inte förstå...

arcamone
2009-08-19, 08:28
Såg också det med ACC. Riktigt illa, ett krav även på en vanlig Cooper mitt tycke! Tillbehören ser dock ok ut ;)

powernap
2009-08-19, 08:31
har åkt några varv på gelleråsen förra året med SNABB fredrik vid spakarna i den.....

upplevde ingen avsaknad av AC då i alla fall :woot:

Andersson
2009-08-19, 08:35
Pressbil hmm där ser man, jag som bara gillar när man kör skiten ur mina bilar när jag själv är närvarande, nej det här går inte. ;)

Jo jag noterade sjävklart det här med aerokitet och acc-avsaknaden men det är något förföriskt med bilen ändå, kan inte bara sätta fingret på vad... :)

arcamone
2009-08-19, 08:35
AC har den, dock inte klimatanläggning!

Björn P
2009-08-19, 08:42
andersson_csi,

Så här i efterhand borde jag aldrig ha låtit dig åka med i min JCW på Lunda. Verkar ha lett till ett visst ha-begär... ;)

/Björn P

Andersson
2009-08-19, 08:45
andersson_csi,

Så här i efterhand borde jag aldrig ha låtit dig åka med i min JCW på Lunda. Verkar ha lett till ett visst ha-begär... ;)

/Björn P

Haha jo men för eller senare så hade det väl blivit så iaf. Men visst den dan jag inte kan hålla mig och gräver hålet i plånboken ännu djupare så är det du som kommer ställas till svars, det hoppas jag du förstår ;)

Kongo
2009-08-19, 20:37
Snälla kan inte någon köpa den så att jag slipper göra något dumt, typ köpa den :rolleyes: . Den är ju bara så läcker! :)

http://www.blocket.se/sodermanland/Mini_Cooper_S_John_Cooper_Works_211hk_Svensks_2243 3824.htm?ca=11&w=3&last=1

Men för hewete sa jag inte till dig att enbart köpa en Diesel vid behov & annars välja S:en, innan du beställde Egon?? ;)

Vad har du lärt dig av det här pööjkspoling? Jo att du ska lyssna på oss visa gamla gubbar (Putts-Fredrik behöver du inte lyssna på då han har kommit upp i svammelåldern ;) )

/Bror Duktig

Andersson
2009-08-20, 00:19
Men för hewete sa jag inte till dig att enbart köpa en Diesel vid behov & annars välja S:en, innan du beställde Egon?? ;)

Vad har du lärt dig av det här pööjkspoling? Jo att du ska lyssna på oss visa gamla gubbar (Putts-Fredrik behöver du inte lyssna på då han har kommit upp i svammelåldern ;) )

/Bror Duktig

Jojo det sa du säkert. :rolleyes:
Dock så tror jag att jag behöver Dieseln för jag gillar inte att tanka och Egon får rulla en del :)

Men men det börjar lugna ner sig igen nu, var bara lite jobbigt i söndags..:(

Men mer pulver är på G så det ska nog bli bra. :D

Fått tillbaka rostburken än? :hehe:

Fredrik
2009-08-20, 07:23
Vad har du lärt dig av det här pööjkspoling? Jo att du ska lyssna på oss visa gamla gubbar (Putts-Fredrik behöver du inte lyssna på då han har kommit upp i svammelåldern ;) )

/Bror Duktig

Det kallas erfarenhetsåldern eller har-svar-på-alltåldern eller besserwisseråldern, inte svammelåldern herr svårt-att-bestämma-mig om-några-rackarns-däck-gubbe :D ;)