handdator

Visa fullständig version : Fantasy.Premierleague.com?



Ace
2009-08-17, 08:21
Någon mer än jag som har ett eget lag i Fantasy premierleague.com?
Nu var ju första deadline igår men det finns ändå chans att hänga på.
Gå in och regga er på http://fantasy.premierleague.com

Sen när vi blivit några stycken så kan vi starta en liga som heter NMCS FC.

Jag har själv haft lag där i 6-7 år och det är grymt kul.

Edit:
Startade NMCS FC
Code to join this league: 1626307-296010

Priser:
1st Prize
The overall winner of Fantasy Premier League 2009/10 will win a VIP trip for two to a Barclays Premier League match (the identity of which is determined by The Premier League) featuring a team of the successful player's choice. The Winner’s Prize includes travel, two nights' hotel accommodation, two match tickets, pre-match meal and £250 spending money.

Monthly Prize
This season the person who finishes top of the monthly leaderboard will be declared Manager of the Month and will win a digital camera, an mp3 player, and a Premier League club replica kit of the Winner’s choice.

fireon
2009-08-17, 09:52
jag ska gå med under dagen! :) verkar kul...men är det för sent för mig att kunna vinna ngt nu eller?

Ace
2009-08-17, 10:22
jag ska gå med under dagen! :) verkar kul...men är det för sent för mig att kunna vinna ngt nu eller?


Aldrig försent!

Jag fick 35p första omgången och det är inga problem att ta ikapp. Jag kör igång våran liga från v.2 så vi får samma förutsättningar.

Kom ihåg att det är beroendeframkallande!

Man ser på fotboll på ett helt annat sett om man har ett lag där. Man hejar liksom på "sina" gubbar istället när man hör plinget!

Hobbe
2009-08-17, 11:28
Kul!
Nu har jag också ett lag (Leeds FF).
Jag planerar att låta laget vara som det är under hela säsongen.

Ace
2009-08-17, 19:17
Kul!
Nu har jag också ett lag (Leeds FF).
Jag planerar att låta laget vara som det är under hela säsongen.

Gå in och byt om nån spelare blir långtidsskadad så är det lite roligare.
Sen behöver man ju inte lägga flera timmar i vecka som vissa av mina polare gör. :)

fireon
2009-08-17, 22:01
det här var kul...byggde precis ihop ett lag :) gick med i ligan nu med så nu får vi se :D