handdator

Visa fullständig version : STCC Gelleråsen nu på lördag - med?



Björn P
2009-08-12, 20:51
Hej alla MINIster!

Nån som ska till Gelleråsen på lördag och kolla på STCC? Jag var ju och tittade på spektaklet på Falkenberg tidigare i somras och det var riktigt kul. Gelleråsen är dessutom en perfekt bana som åskådare då man - i vart fall från läktaren - kan se hela banan.

Entrebiljett kostar 200 kr och jag tänkte nog lyxa till med en läktarbiljett för 140 kr.

Kul om man kunde få sällskap. Kanske t o m samåka från Sthlm lördag morgon?

Se mer på http://www.stcc.se

/Björn P

Andersson
2009-08-12, 22:32
Hej alla MINIster!

Nån som ska till Gelleråsen på lördag och kolla på STCC? Jag var ju och tittade på spektaklet på Falkenberg tidigare i somras och det var riktigt kul. Gelleråsen är dessutom en perfekt bana som åskådare då man - i vart fall från läktaren - kan se hela banan.

Entrebiljett kostar 200 kr och jag tänkte nog lyxa till med en läktarbiljett för 140 kr.

Kul om man kunde få sällskap. Kanske t o m samåka från Sthlm lördag morgon?

Se mer på http://www.stcc.se

/Björn P


Tjena, Jag kan absolut tänka mig att hänga på. Vi kan åka i min snåldiesel om du vill. :) Om det nu blir så finns det ju två platser till i bilen från sthlm...

Björn P
2009-08-13, 08:18
Tjena, Jag kan absolut tänka mig att hänga på. Vi kan åka i min snåldiesel om du vill. :) Om det nu blir så finns det ju två platser till i bilen från sthlm...

Härligt Fredrik! Då kör vi på det. Vilken ära att få åka dit i snåldieseln Egon.

Får se om vi får med oss några fler racingentusiaster...

/Björn P

powernap
2009-08-13, 08:42
Härligt Fredrik! Då kör vi på det. Vilken ära att få åka dit i snåldieseln Egon.

Får se om vi får med oss några fler racingentusiaster...

/Björn P

när ni ändå är ute o kör en liten runda i snåldieseln, kan ni ju svänga ner till örkelljunga på söndagen =)

*ta gärna lite bilder från eventet på åsen, skoj o se*

Björn P
2009-08-13, 10:23
*ta gärna lite bilder från eventet på åsen, skoj o se*

Ska försöka komma ihåg att ta med kameran.

/Björn P

Björn P
2009-08-14, 08:54
Upp! (ett klassiskt trådlyft med andra ord)

/Björn P

powernap
2009-08-14, 09:07
Upp! (ett klassiskt trådlyft med andra ord)

/Björn P

gamla fina klassiker är värda att återupprapas :-)

Andersson
2009-08-15, 04:54
Om en liten stund rullar jag och Björn iväg mot Gelleråsen för att där möta upp Kongo på plats. Trevligt :)

tommy
2009-08-15, 21:29
Hoppas STCC var intressant. Möte EGON på väg hem från Stockholm, såg er vid Nyköping vid 17.30 tiden

Kul att träffas i helgen

Ha det bra
Tommy

Björn P
2009-08-16, 20:03
Dags att summera även STCC på Gelleråsen!

Jag och andersson_csi hade en riktigt trevlig dag och en riktigt bra plats på läktaren vid start/mål där man ser HELA banan bra. Vi möte också upp med Kongo från och till under dagen. Han var och besökte familjen i trakterna. Så det blev en lite MINI-träff trots allt. Till och med Lestrup växlade vi ett par ord med, men han verkade mer vara intresserad av att snacka med sina sponsorer än oss MINIster. Lite tråkigt eftersom Lestrup är en grymt trevlig prick, men man får inte glömma bort att han faktiskt var "på jobbet" till skillnad från oss som var där som vanliga åskådare.

STCC är en kul upplevelse om man gillar banracing! Hoppas att vi kan åka ett helt gäng MINIster till något kommande evenmang. Ni kommer att vara nöjda.

/Björn P

Andersson
2009-08-16, 23:27
Dags att summera även STCC på Gelleråsen!

Jag och andersson_csi hade en riktigt trevlig dag och en riktigt bra plats på läktaren vid start/mål där man ser HELA banan bra. Vi möte också upp med Kongo från och till under dagen. Han var och besökte familjen i trakterna. Så det blev en lite MINI-träff trots allt. Till och med Lestrup växlade vi ett par ord med, men har verkade mer vara intresserad av att snacka med sina sponsorer än oss MINIster. Lite tråkigt eftersom Lestrup är en grymt trevlig prick, men man får inte glömma bort att han faktiskt var "på jobbet" till skillnad från oss som var där som vanliga åskådare.

STCC är en kul upplevelse om man gillar banracing! Hoppas att vi kan åka ett helt gäng MINIster till något kommande evenmang. Ni kommer att vara nöjda.

/Björn P


Jag tycker Björn sammanfattade det hela väl och skriver därför bara under på det han skrev ovan!

Fredrik
2009-08-17, 08:51
Jag tycker Björn sammanfattade det hela väl och skriver därför bara under på det han skrev ovan!

:lol: :D