handdator

Visa fullständig version : rattlåsrally



powernap
2009-08-11, 06:06
ett race i fredriks smak....man behöver inte kunna något alls ;-)
med polerat grenrör kommer man långt


YouTube - Porsche 911 GT2 v Corvette ZR1 - autocar.co.uk (http://www.youtube.com/watch?v=vD9AW-EB3vo&feature=fvhr)

dvorak
2009-08-11, 08:17
Jäklar vad den Corvetten ger habegär!

Ace
2009-08-13, 09:37
Kul med skillnaden på stillastående och rullande. Corvetten kostar väl hälften också?

Fredrik
2009-08-13, 17:02
ett race i fredriks smak....man behöver inte kunna något alls ;-)
med polerat grenrör kommer man långt


Jo, man måste ha tung högerfot och ja - med polerat grenrör slår man Kellenerstrimmade R53 med uppmätta 213 hk :buttrock:

RobertH
2009-08-13, 23:38
213,4

Fredrik
2009-08-14, 10:12
213,4

Sorry, missade dina 0,4 där Robban :mrgreen:

RobertH
2009-08-14, 11:18
Inte mina längre ju :)

Men jag har ju polerade fälgkanter på R56:an, så jag tar gärna ett race nångång. Borde ge ungefär samma effektökning som ditt Paultrim ;)

Rasmus
2009-08-14, 14:30
Men jag har ju polerade fälgkanter på R56:an, så jag tar gärna ett race nångång. Borde ge ungefär samma effektökning som ditt Paultrim ;)
Dina polerade fälgkanter har aldrigt hjälpt mot mina originalfälgar!
:cool: ;)

RobertH
2009-08-14, 14:35
Dina polerade fälgkanter har aldrigt hjälpt mot mina originalfälgar!
:cool: ;)

Det där är bara trams. Alla vet att förnedringen var stor sist vi körde på Gotland Ring. Nu har du ju R-däck, så om du bara ökat på dina skills med 150% så har du möjligen en chans numera.

powernap
2009-08-14, 14:37
ser den vita hansken som ligger o hoppar på marken.......

Rasmus
2009-08-14, 14:41
Det där är bara trams. Alla vet att förnedringen var stor sist vi körde på Gotland Ring. Nu har du ju R-däck, så om du bara ökat på dina skills med 150% så har du möjligen en chans numera.
Hahaha :D
Ja, det är bra gjort av dig att köra lite snabbare än mig, med tanke på mina blankslitna Run-Flat-Däck. Det har vi filmbevis på: SKRIIIIIIIIIIIIIK i varje kurva.

Vad däremot inte alla vet är att bankonstruktören körde min och Robbans bil några varv på banan. När han hade kört våra båda bilar så klev han ur och frågade mig vad jag gjort med motorn. Robbans bil gick tydligen som en Skoda (sorry Christian ;) ) i jämföresle :D :handen: Tyvärr har jag ju inte gjort nåt med motorn :woot:

Fredrik
2009-08-14, 14:51
Hahaha :D
Ja, det är bra gjort av dig att köra lite snabbare än mig, med tanke på mina blankslitna Run-Flat-Däck. Det har vi filmbevis på: SKRIIIIIIIIIIIIIK i varje kurva.

Vad däremot inte alla vet är att bankonstruktören körde min och Robbans bil några varv på banan. När han hade kört våra båda bilar så klev han ur och frågade mig vad jag gjort med motorn. Robbans bil gick tydligen som en Skoda (sorry Christian ;) ) i jämföresle :D :handen: Tyvärr har jag ju inte gjort nåt med motorn :woot:

Jag tror jag har funnit en broder med icke vetskap om att han också har ett polerat grenrör :hihi:

RobertH
2009-08-14, 18:38
Äh, dåligt utrustade bilar väger mindre och går någon millisekund snabbare original, det är väl inget konstigt. Straffar sig när man ska sälja dock :D