handdator

Visa fullständig version : Norrlands MiniMeet 2010?!



Kirill
2009-08-08, 17:45
Hejsan!

Inför 2010 så har jag ihop med flera andra tänkt att dra ihop Norrlands största träff för kojor, gamla som nya! Det är över 10 år sedan en stor träff inträffade i Norrland och då var det MCS som höll i trådarna uppe i Vilhelmina...

Då det är två olika läger, vi som enbart kör gamla hederliga kojor och ni som kör nya BMW MINI´s så är det ju på träffar vi kan visa upp oss!

Så vad tycker ni? Är det något ni på NMCS är sugen på att samarbeta om? Så att vi kan fixa till en riktigt stor träff på något ställe?

En liten bakgrund för er som kör nya och kanske aldrig ens har tittat in på hundkoja.com så kommer det här;

Har sen drygt 2 år tillbaka tagit över ansvaret för Hundkoja.com efter Ubba som startade upp sidan 2004. Äger en koja just nu som är under total renovering och har tidigare ägt koja!

Med vänliga hälsningar
Kirill
Admin på Hundkoja.com

Fredrik
2009-08-09, 07:08
Hej Pontus,

kul att du reggat dig här och att du är admin för Hundkoja.com.

En gemensam träff ställer vi oss positiva till, har du något förslag på plats och datum?

Hobbe
2009-08-09, 10:55
Jag umgås gärna med gamla kojor.
Är det OK att ta med sig en stor tysk flagga? :D

dvorak
2009-08-09, 12:31
Jag umgås gärna med gamla kojor.
Är det OK att ta med sig en stor tysk flagga? :D

Vik hädan! :)

MINA
2009-08-09, 12:52
Roligt om Norrland kunde komma på kartan i Mini sammanhang

Luc!fear
2009-08-09, 15:27
Hej

Trevligt initiativ...Admin på Hundkoja.com
Jag träffar gärna alla andra old and new MINI-ägare tillsammans i en större träff.
Om ni nu skall lägga det längre norröver...försök att hålla er i södra Norrland om ni vill att vi som kommer söder om Stockholm skall ha en rimlig chans att kunna delta...
Jag kommer gärna bara det inte blir allt för långt norr över...Kanske mitt i sverige?
Tex: Söder om Östersund - Sundsvall är mitt förslag...
/Dan

Hobbe
2009-08-09, 16:25
Äsch, har man inte varit längre norrut än Hallandsåsen, eller Stockholm så kan det bli kul med en avstickare till "fel" sida av polcirkeln :)

Kirill
2009-08-09, 19:36
Hej Pontus,

kul att du reggat dig här och att du är admin för Hundkoja.com.

En gemensam träff ställer vi oss positiva till, har du något förslag på plats och datum?

Så som det ser ut i dagsläget så har vi inte kommit till mer än planeringsstadiet, då jag inväntar en del info från MCS (Mini Club Sweden) gällande förra träffen!

Anledningen till varför jag har varit den drivande när det gäller detta är för att Halmstad MiniMeet har lagts ner då Ubba hoppade av hundkoja.com och ingen har tagit efter honom! Sen så är det en rejäl bit för oss Norrlänningar att tröska oss ner till Halmstad :drive:

Visst finns det ställen i Sundsvall med omnejd där man skulle kunna hålla till / campa över! Midlanda där många hojträffar håller till och då finns närheten till MittSverigeBanan också *hehe* (Såg dock nu att det var rejält tilltagna priset på den banan) =/

Annars har vi ju Sättna Banan också, dock vet jag ej om man får låna denna?! Någon med insyn i detta får gärna kommentera detta!

Väl mött
Kirill

MINA
2009-08-10, 19:06
Så som det ser ut i dagsläget så har vi inte kommit till mer än planeringsstadiet, då jag inväntar en del info från MCS (Mini Club Sweden) gällande förra träffen!

Anledningen till varför jag har varit den drivande när det gäller detta är för att Halmstad MiniMeet har lagts ner då Ubba hoppade av hundkoja.com och ingen har tagit efter honom! Sen så är det en rejäl bit för oss Norrlänningar att tröska oss ner till Halmstad :drive:

Visst finns det ställen i Sundsvall med omnejd där man skulle kunna hålla till / campa över! Midlanda där många hojträffar håller till och då finns närheten till MittSverigeBanan också *hehe* (Såg dock nu att det var rejält tilltagna priset på den banan) =/

Annars har vi ju Sättna Banan också, dock vet jag ej om man får låna denna?! Någon med insyn i detta får gärna kommentera detta!

Väl mött
Kirill

Skall besöka Sättnabanan i helgen då där körs Tsds finals !
Kollar upp om banan kan hyras av oss ! ( Återkommer i ärendet )

Fredrik
2009-08-10, 19:13
Skall besöka Sättnabanan i helgen då där körs Tsds finals !
Kollar upp om banan kan hyras av oss ! ( Återkommer i ärendet )

Bra Martin att du kollar upp lite saker 8)

Kirill
2009-08-11, 18:11
Trevligt att du kollar upp detta Martin ;)
Återkommer som sagt med mera info inom kort då jag har pratat med MCS i det tidigare fallet gällande Norrlandsträffen för över 10 år sedan!

//Kirill

MINA
2009-09-08, 12:55
Trevligt att du kollar upp detta Martin ;)
Återkommer som sagt med mera info inom kort då jag har pratat med MCS i det tidigare fallet gällande Norrlandsträffen för över 10 år sedan!

//Kirill


oopps! Ska bara.............................