handdator

Visa fullständig version : Bilvård i Göteborg!?



Aleckz
2009-08-05, 19:38
Tänkte göra en riktigt bra polering på min Mini senare i höst innan vintern.
Är det någon som känner till någon riktigt bra rekond-firma i Göteborgstrakten?

La upp lite nya bilder på bilen på Garaget i dag på min bil:
http://www.garaget.org/?car=161780

andreass
2009-08-05, 21:46
JMC Bilvård i Kungälv. Prata med Jens o hälsa från mig. Kanonduktig!

Aleckz
2009-08-05, 21:53
JMC Bilvård i Kungälv. Prata med Jens o hälsa från mig. Kanonduktig!

Tack för tipset, får ringa och kolla vad han säger:) Lite dumt i Kungälv bara om de tar en stund.

fireon
2009-08-07, 17:17
om du ska ha det bästa så är det bara Mr Cap som gäller.. Daniel där är grym och behandlingen håller fantastiskt bra.. dyrare än vanlig rekond men så grymt mycket bättre!

http://www.mrcap.com/mrcap15b/index.php?option=com_content&view=article&id=48&Itemid=87&lang=sv

Aleckz
2009-08-08, 15:01
om du ska ha det bästa så är det bara Mr Cap som gäller.. Daniel där är grym och behandlingen håller fantastiskt bra.. dyrare än vanlig rekond men så grymt mycket bättre!

http://www.mrcap.com/mrcap15b/index.php?option=com_content&view=article&id=48&Itemid=87&lang=sv

Låter bra det med, vilken station är han Daniel du tipsade om på i Göteborg?

Bra med lite olika ställen som är bra så kan man sätta sig ner och ringa runt sen:)

Tack för svar!

fireon
2009-08-08, 15:46
Låter bra det med, vilken station är han Daniel du tipsade om på i Göteborg?

Bra med lite olika ställen som är bra så kan man sätta sig ner och ringa runt sen:)

Tack för svar!

jag tror att det är sisjön.. dem hämtar bilarna från jobbet när kunder vill ha sin bil Mr Cap'ad så jag har aldrig tänkt på om det 'r mölndal eller sisjön konstigt nog..men skulle tippa på sisjön!

Aleckz
2009-09-07, 16:18
Ringde och pratade med Mr Cap om en behandling i dag. Det dom rekommenderade var att jag skulle göra ett lacksydd på bilen för 4000:-

Är det någon som har någon erfarenhet av lacksydd/konsevering. Är det värt pengarna?

Staffis
2009-09-07, 17:23
Sen flera år tillbaka har jag alltid lagt på lackskydd på bilen. Jag har alltid valt Ditec, men det är väl en smaksak. Huvudsaken är att den som gör jobbet är duktig.

Bilen blir lättare att tvätta, den ser bättre ut och du slipper vaxa den.

andreass
2009-09-07, 18:43
Jag har gått från MrCap till JMC, mer än nöjd. Jens har förövrigt jobbat på MrCap tidigare.

Aleckz
2009-09-10, 14:54
Får inte tag på JMC, de nummret som finns på deras hemsida svarade en äldre kvinna som inte visste nått om bilvård:confused:

Har du nått nummer eller mail till dem?



Jag har gått från MrCap till JMC, mer än nöjd. Jens har förövrigt jobbat på MrCap tidigare.

andreass
2009-09-11, 09:30
Får inte tag på JMC, de nummret som finns på deras hemsida svarade en äldre kvinna som inte visste nått om bilvård:confused:

Har du nått nummer eller mail till dem?

Du ringer Jens på nummer: 0702-119274

Aleckz
2009-09-11, 12:44
Du ringer Jens på nummer: 0702-119274

Jag har ringt och pratat med Jens här nu. Verkar vara en kanon kille. Passade på att kolla lite priser till en jobbkompis bilar också.
Så de blir en inlämning hos honom här under månaden.

Tack för tipset!

andreass
2009-09-11, 20:00
Jag har ringt och pratat med Jens här nu. Verkar vara en kanon kille. Passade på att kolla lite priser till en jobbkompis bilar också.
Så de blir en inlämning hos honom här under månaden.

Tack för tipset!

Kul! Jens är skitbra att ha o göra med! Du kommer bli skitnöjd :D