handdator

Visa fullständig version : Prisuppgifter?



greven
2009-07-19, 17:44
Jag skulle vilja veta lite prisuppgifter på en ny JCW. På vissa sidor så kan man "bygga" sin egna bil men inte hos Mini. Finns det några uppgifter.

Jag vill börja planera nästa bilköp ;)

Wazp
2009-07-19, 19:00
Mini.se saknar ju dessvärre den roliga funktionen dock har mini.uk den så även den amerikanska Mini sidan kollar man där får man ett hum om hur mycket gröt det kommer bli framöver. dock va jag och gjorde en offert på en ny works i våras En pepper White med svarta stripes inget extra lull-lull men det vanliga som man inte kan va utan typ clima,multi ratt, airbag av/på ,osv och areopaket lackat i bilens färg den notan slutade på 322,000

greven
2009-07-19, 20:17
Ok, tack för det. Får se vad det blir när jag kommer hem till Sverige i December igen. JCW ligger ganska högt i pris tycker jag om man jämför med vissa andra liknande bilar men den har ju nåt visst som många andra bilar saknar. Sitter och leker och bygger, massa kolfiber och annat godis.

Luc!fear
2009-07-20, 06:00
Jag ringde min MINI åf & bad om prislista & modellkatalog(One, Cooper, Cooper S, Clubman o.s.v.).
Fick hem kataloger samt en prislista på alla val, samt deras artNr: fint listade.
Jag gjorde sen en lista i Excel med:
pos:, artNr:, beteckning:, pris:, m.m.

Sen är det lätt att gå igenom katalogen med bilder från början till slut.

När du sen är "klar" med din lista & den motsvarar dina val/behov kan du summera med autosumma & få slutpriset...
Du kan också skriva ut din "beställning" & gå med den till din BMW åf...

Det är rätt kul att göra denna "lista"...:p, summeringen är mindre rolig...:(
/Dan