handdator

Visa fullständig version : Låsbultar



djdado
2009-07-10, 13:40
Hej,
Är det någon som känner till några bra låsbultar som passar en R53? Och vad de kostar isf? Jag har bytt fälgar och vet inte riktigt om jag vill ha de gamla låsbultarna på där, så nu är den utan :(

fireon
2009-07-10, 16:19
varför vill du inte ha dem gamla på? jag använder dem... du kan ju köpa vilka låsbultar som helst bara bultstorlek och koning stämmer, det kan dock vara svårt att hitta, mini original är dem enda jag vet som passar...

Ace
2009-07-10, 20:21
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=RE31&mospid=48020&btnr=36_1034&hg=36&fg=25

Kostar $62 enligt realoem så du får ett hum vad dom kostar!

//R

djdado
2009-07-11, 16:49
Jag fick med nya bultar med däcken, låsbultarna är svarta, dessa är silvriga. Visst det kanske inte är så farligt men sen tänkte jag sälja mina fälgar och det kanske inte är så kul att få olika bultar då. Tack för svaren, man kan alltid lita på er :)

fireon
2009-07-11, 17:09
Jag fick med nya bultar med däcken, låsbultarna är svarta, dessa är silvriga. Visst det kanske inte är så farligt men sen tänkte jag sälja mina fälgar och det kanske inte är så kul att få olika bultar då. Tack för svaren, man kan alltid lita på er :)

jag tror att jag har olika färg jag med, men det tänker man inte på. beror iofs på hur tydligt dina fälgar visar bultarna.. jag har en svart plasthätta över låsbultarna också..