handdator

Visa fullständig version : Stockholm i helgen - skateboard någon?



dvorak
2009-06-26, 08:13
Haha, detta kanske inte är rätt forum att fråga i, men det skadar inte! :)

Tänke ta Minin upp ikväll till Stockholm för att hälsa på en polare, det blir skate för hela slanten hela helgen, alltså inte tid för Mini-relaterade grejer. Är det någon mer här som åker får ni gärna hänga på. Vi tänkte köra i Björnsträdgårdar bl.a...

Rasmus
2009-06-26, 08:40
Haha, detta kanske inte är rätt forum att fråga i, men det skadar inte! :)

Tänke ta Minin upp ikväll till Stockholm för att hälsa på en polare, det blir skate för hela slanten hela helgen, alltså inte tid för Mini-relaterade grejer. Är det någon mer här som åker får ni gärna hänga på. Vi tänkte köra i Björnsträdgårdar bl.a...

Senast jag stod på en skateboard var i samband med att jag satte windsurfingsegel på en sådan. Då förlorade jag två framtänder, så för min del avstår jag och färdas på något med större hjul istället :D

powernap
2009-06-26, 08:49
pma fredrik så kan han ta med sin kamera o föreviga händelsen...samt posta bilderna i denna tråden





:cool: ;-)

Fredrik
2009-06-26, 10:46
pma fredrik så kan han ta med sin kamera o föreviga händelsen...samt posta bilderna i denna tråden





:cool: ;-)

Är inte hemma i helgen så ni får det lugnt och skönt på forumet ;)

Hobbe
2009-06-26, 12:52
Jag har inte kört skateboard sedan Tony Alva-tiden :(
Om jag provade nu skulle det sluta med nosen först i närmaste vägg.

Fredrik
2009-06-26, 14:11
Jag har inte kört skateboard sedan Tony Alva-tiden :(
Om jag provade nu skulle det sluta med nosen först i närmaste vägg.

:shock:

RobertH
2009-06-26, 15:52
Om Hobbe ska åka skateboard så avbokar jag alla helgplaner och åker dit och tittar!

Hobbe
2009-06-26, 15:55
Är det så kul att se en blodig nos? :eek:

RobertH
2009-06-26, 16:07
Du får väl skylla på däcken som vanligt! ;)

Ace
2009-06-27, 09:22
Även om ingen MINI-ist dyker upp så vill vi gärna se bilder!

dvorak
2009-06-28, 20:21
Hemma igen, såg många fina Minis i Stockholm!

Inga bilder Robert, vi var bara två, ingen orkade släpa på en kamera. Grym helg, riktigt mycket skejt i lördags. Avslutade fint med att stuka foten på eftermiddagen :) == Ingen skate idag :(

Var det värt det? Som vanligt är svaret: JA!:D