handdator

Visa fullständig version : ban-racing......bar-racing :-)



powernap
2009-03-08, 07:45
Förslag från feedme:

Vi tar ett lämpligt datum från GRC's Knutstorps-kalender -jag föreslår den 14 maj. Tills dess bör snön ha smält och bilarna ha hunnit skruvas ihop...

Alla NMCS-medlemmar som vill deltaga i tävlingen "snabbaste banracer" anmäler sig i förväg för körning. Övriga NMCS-medlemmar dyker upp som vittnen.

Bilar som ämnar deltaga i tävlingen förses med DriftBox.

Ägaren till den bil som loggat långsammast bästa varvtid får bjuda övriga deltagare på fri sprit på valfri lokal i Helsingborg. Åskådare/vittnen är välkomna att deltaga även på kvällen för att heja på i bar-rejset...

Så, vilka ställer upp??

powernap
2009-03-08, 07:46
om hungrig fixar bra rabatt till knutstorp så tror jag detta event kan dra MÅNGA bilar från nmcs.....

Scitz0
2009-03-08, 09:40
Hehe... låter som en kul utmaning. Sätt upp mig som ett kanske, har inte koll på om jag kan eller ej just nu :)

Scitz0
2009-03-08, 13:38
Hoppas att det blir fler än jag(eventuellt)/Powernap/Feedme, annars kan jag nog redan nu börja värma upp visa kortet :P. Står mig nog ganska kort med min hyfsat orginal r56(prestandamässigt) mot både Feedme's nya(moddade?) r56 jcw och powernap's EXTREMT moddade r53 :) ... men jaja, man ska inte ge upp i förväg... allt kan hända.

powernap
2009-03-08, 13:44
min e "nästan" original ;-)

vilken mini som helst, gör sig väldigt bra på bana....kanske speciellt på knutan med sina många trevliga svängar.....

minins förträfflighet i väghållning har det skrivits spaltkilometrar om.....

FEED ME
2009-03-08, 13:56
Min bil kommer också att vara nästan original...

:hehe:

KIT
2009-03-08, 17:17
Om jag kan (krockar kanske med en svensexa i holland) så ställer jag gärna upp! Ska bli gott med lite fri sprit i helsingborg ;-)

Scitz0
2009-03-08, 17:39
Jag ser bara ett problem med detta med baren, hur är det tänkt att man ska ta sig hem sen? ;)

powernap
2009-03-08, 17:59
Jag ser bara ett problem med detta med baren, hur är det tänkt att man ska ta sig hem sen? ;)

senare problem :cool:

powernap
2009-03-08, 18:59
kollade kalendern, den 14 maj är ju en torsdag???

är det en röd dag?

Scitz0
2009-03-08, 19:51
http://www.dinstartsida.se/kalender-helgdagar.asp?da

ser inte så ut

powernap
2009-03-08, 20:01
HUNGRIG........ska ni vara o köra på knutan en torsdag????

vi vanliga dödliga kanske jobbar en normal vardag.... :-(

FEED ME
2009-03-08, 21:47
HUNGRIG........ska ni vara o köra på knutan en torsdag????

vi vanliga dödliga kanske jobbar en normal vardag.... :-(

Dessvärre är det helt omöjligt att få tag i helgdagar. Dessa bokas upp illa kvickt av olika tävlingsserier, som har förtur. Sedan får vi vanliga dödliga slåss om de resterande dagarna och i år var det väldigt ont om bra dagar, trots att vi var ute i väldigt god tid med att boka...

Ett alternativ är ju att köra på torsdagen och sedan att vi alla bor över hemma hos Powernap till helgen, då han får bjuda oss på en helhelg i Halmstad istället! :lol:

powernap
2009-03-09, 05:52
Dessvärre är det helt omöjligt att få tag i helgdagar. Dessa bokas upp illa kvickt av olika tävlingsserier, som har förtur. Sedan får vi vanliga dödliga slåss om de resterande dagarna och i år var det väldigt ont om bra dagar, trots att vi var ute i väldigt god tid med att boka...

Ett alternativ är ju att köra på torsdagen och sedan att vi alla bor över hemma hos Powernap till helgen, då han får bjuda oss på en helhelg i Halmstad istället! :lol:

eftersom en torsdag=arbete, går tvärbort, ser jag det fysiskt omöjligt att ens ställa upp o köra åttor runt hungrig......

så grattis erik, du vann på ett fantastiskt sätt.....ensam runt banan=snabbast :hihi: