handdator

Visa fullständig version : TUR-mässan i göteborg 19-22 mars....



powernap
2009-03-04, 10:51
Storbritanniens turistbyrå VisitBritain uppmärksammar att MINI firar 50 år på TUR-mässan i Göteborg, 19-22 mars. Det blir också fokus på hur en svensk turist på bästa sätt spenderar minimalt med pengar på sin nästa resa till Storbritannien.

- Vi satsar på ett Storbritannien i "MINI-format" skulle man kunna säga. MINI är en viktig ikon och ett varumärke som är starkt förknippat med Storbritannien så för oss är det en självklarhet att uppmärksamma 50-årsjubileet och de evenemang som kommer att äga rum i samband med det under året, säger Gary Robson, Nordenchef, VisitBritain.

Vill du vara med och tävla om biljetter till TUR-mässan, mejla ditt svar till tävlingsfrågan med ditt namn samt addressuppgifter till minicollection@mini.se senast den 12 mars. Vi delar ut i totalt 30 biljetter och varje vinnare får två st. biljetter. Eventuella vinstskatter betalas av vinnaren.

Tävlingsfråga: Var i Stobritannien tillverkas MINI-bilarna?

Du hittar MINI och Brittiska Turistbyråns monter på TUR-mässan: B06:02. Välkommen!

www.mini.se
www.tur.se

källa: mininewsletter

Fredrik
2009-03-04, 19:56
Någon kanske kan glajda in och lägga ett par NMCS-flyers på MINIn som står där (om vi frågar först kanske det går bra)?

Ace eller Bronto, special mission for you? :D

Ace
2009-03-06, 06:19
Någon kanske kan glajda in och lägga ett par NMCS-flyers på MINIn som står där (om vi frågar först kanske det går bra)?

Ace eller Bronto, special mission for you? :D

ha ha ha

Inte omöjligt att jag och frugan går på den mässan.
När kommer dom nya MINI-sponsrade flyersarna?
Har inte sett röken av dom.
Det är ju dumt om alla 5000st sätts på bilar i Stoockholm-regionen.

Fredrik
2009-03-06, 06:50
Styrelsen pratade om att alla regionsansvariga skulle ha en liten bunt hemma hos sig, och vad jag minns skulle det skickas ut ett gäng.

Är det akut, sväng förbi MINI Göteborg och hämta upp en mindre bunt, det ska finnas hos samtliga auktoriserade försäljningsställen.

RobertH
2009-03-06, 08:26
Marcus kommer att skicka ut dessa till regionsansvariga precis som Fredrik skriver.

Ace
2009-03-07, 12:38
Ok bara att vänta på ett tjockt kuvert då.

Christian
2009-03-08, 22:56
Då väntar jag också.... Mina 20 som jag hämtade i Kristianstad börjar ta slut.
6 kvar nu....