handdator

Visa fullständig version : Inför: Elmia 2009



Monchhichi
2009-01-22, 22:06
10 - 13 april hålls den årliga Bilsport Performance Custom Motor Show i Jönköping..

Ett spännande projekt som kommer visas är jhu Paintworx arbete med 8 bilar med bla 2st MINI's

Mer om Bilsport Performance Custom Motor Show hittar ni på:
http://www.custommotorshow.se/2009/index.php

Vad jag undrar är hur stort intresset av att köra till träffen är?

Kanske finns fler skåningar som ska dit och vill samköra?

Ace
2009-01-23, 10:02
Klart vi skall dit! Kommer bli ett sjuhelsikes drag! Hört rykten om egen monter i A-hallen med alla 8 bilarna. Tror att någon av hans MINI´s har stor chans att ta hem Best In Show eller Peoples Choice!

Monchhichi
2009-01-23, 12:28
Ja vi får hålla tummarna :)

Ashra
2009-01-23, 14:37
Jag räknar med att Fredrik roberth och jag åker ner i år igen. Men fan vi måste tima frullen på Donken i år. Roberth blev ju upprörd =)

Fredrik
2009-01-23, 15:01
Jag kan ha lite svårt att fara ner i år, så jag tror jag får passa denna gången (med MINIevents på g samt United runt hörnet så måste jag helt enkelt prioritera lite).

RobertH
2009-01-23, 15:58
Jag räknar med att Fredrik roberth och jag åker ner i år igen. Men fan vi måste tima frullen på Donken i år. Roberth blev ju upprörd =)

Jag åker inte ner i år. Det var inte så mycket att se förra året förutom Pauls bidrag, och hans monter besöker jag inte igen om jag inte får ta med en bil hem ;)

Christian
2009-01-23, 16:18
Vi åker nog inte upp iår, om inte Paul ringer och ber mig förstås...

Känns inte som om man har någon anknytning till det längre...

Förra året satt ju en del av mina saker (sånt jag hade plockat bort) på "Shit Car", så då va den en annan sak...

Ashra
2009-01-23, 23:01
Jag åker inte ner i år. Det var inte så mycket att se förra året förutom Pauls bidrag, och hans monter besöker jag inte igen om jag inte får ta med en bil hem ;)

Bara ta med dig brutala mängder penagr enr så kan du ta en bil hem så kör jag hem minin åt dig.

Ace
2009-01-24, 08:26
Vi åker nog inte upp iår, om inte Paul ringer och ber mig förstås...

Känns inte som om man har någon anknytning till det längre...

Förra året satt ju en del av mina saker (sånt jag hade plockat bort) på "Shit Car", så då va den en annan sak...

Jag bor ju i Göteborg så jag har varit och tittat på bygget. Men jag kan hålla med om att det är synd att projektet flytt till garaget.org
Han bad mig länka bilder hit men det har inte riktigt blivit av.

Om ingen från klubben åker så hoppar jag nog också det.

DrDude
2009-02-05, 21:51
Ska upp men åker från kristianstad med 20,25 andra bilar också o möter upp fler i markaryd... Brukar bli en hel drös av bilar, tyvär inte så många mini dock

Hobbe
2009-02-05, 23:54
Om snön har smällt så planerar jag att åka dit.
En kort stund.
Senast var när gamla CooperSweden hade ett par bilar (BADaniel, Martin, och JohanW) utställda (2004?) för att göra reklam för klubben.
Det brukar inte finnas mycket som intressera mig där, men det skulle vara kul att få tjöta lite med Paul/GT. Det var ett tag sedan.

Ace
2009-02-09, 21:11
Om man ser på responsen från garaget.org så kan jag förstå att han "droppat" oss lite grann. Med 479740 besökare och 3708 inlägg på 4 månader måste man vara imponerad! Skall bli kul att se hur mycket folk som kommer att svärma runt Mr PaintworX a.k.a "GT" a.k.a. Paul Coene.

Monchhichi
2009-02-10, 14:06
Vi är helt enkelt för få medlemmar..

powernap
2009-02-10, 19:55
blir inget jönköping för oss iår.....

JockeO
2009-02-10, 20:11
Han verkar ha fått fart på turbon på den fabriksnya MCS:en i alla fall.

Provkörning (http://www.garaget.org/video/bel9b9u1eow4)



Det står säkert någonstans i projekttråden vad han har gjort med motorn...

Projekttråd (http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=106166&p=1)

/M v h, JockeO

Ace
2009-02-10, 20:32
Tror Syclone-Robban har hjälp honom med nya prylar. Ni skall veta att den MCS-en inte gått mer än några mil!