handdator

Visa fullständig version : Inför: Vintertur 1 - 31/1 kl. 11.00 - Stockholm



Emely&Robert
2009-01-16, 07:50
Vi funderade på om det inte är dags för oss heltidsentusiaster som har bilen påställd året runt att ta oss ut en sväng i grupp för att sträcka på vinterdäcken?

Vintertur 1 : 2009-01-31

Från: MINI Solna
Till: Taxinge Slott

Avfärd mot Taxinge Slott sker strax efter klockan 11:00 från MINI Solna efter intag av färdknäpp (Pucko).

Notera numreringen av vinterturen.

Hittills anmälda:
Wasp
Fredrik
RobertH
BjörnP
Mr Varre
ola
Emely&Robert
Kongo
andersson_csi
Hans G
taskmört
FEED ME
rogeraberg
Mini Me
KIT

RobertH
2009-01-16, 07:58
Det är 10 minus ute människa!! :D

Fredrik
2009-01-16, 08:04
Vi funderade på om det inte är dags för oss heltidsentusiaster som har bilen påställd året runt att ta oss ut en sväng i grupp för att sträcka på vinterdäcken?

Kul, har ni förslag på sträckning och i så fall vilket datum?

Björn P
2009-01-16, 08:14
Jag är spontant på! Föreslå gärna datum och plats.

/Björn P

Mr_Varre
2009-01-16, 08:26
Ja e på.. Men ett datum vore bra tack ;)

Emely&Robert
2009-01-16, 09:08
Bra uppslutning!

Jag har ju aldrig varit med på något liknande innan men en tanke som slog mig var att man kunde ta en lördagförmiddag och åka på bilhandlarturné (Segeltorp, Solna och Uppsala) och glo på MINI. Nu är det kanske inget spännande som på MINI-fronten händer i hallarna så man kanske skall spara den karamellen till senare.

Det finns även ett annat alternativ - som jag inte kan ta på mig äran för - nämligen att åka til Taxinge Slott och käka småkakor och ta en kopp kaffe. En klart me begränsad tur.

Förslag på datum? Lördagen den 31 januari är väl lagom långt fram i tiden.

Fredrik
2009-01-16, 09:22
Bra uppslutning!

Jag har ju aldrig varit med på något liknande innan men en tanke som slog mig var att man kunde ta en lördagförmiddag och åka på bilhandlarturné (Segeltorp, Solna och Uppsala) och glo på MINI. Nu är det kanske inget spännande som på MINI-fronten händer i hallarna så man kanske skall spara den karamellen till senare.

Det finns även ett annat alternativ - som jag inte kan ta på mig äran för - nämligen att åka til Taxinge Slott och käka småkakor och ta en kopp kaffe. En klart me begränsad tur.

Förslag på datum? Lördagen den 31 januari är väl lagom långt fram i tiden.

Bra idé Robert 8)
Vad gäller bilhandlarturnén håller jag kontakt med Heidi Ketola på MINI Sverige (BMW Group Sverige) och vi har pratat om något sådant event så vi kan (som du säger) spara den karamellen till senare.
En fikatur till Taxinge låter som en bra idé, lagom långt och lite större vägar så ingen halkar av banan..förlåt vägen ska det vara :mrgreen: ;)

Jag kan preliminärt haka på lördag den 31 januari.

Verkligen kul att fler medlemmar engagerar sig för att hitta på events, mer sådant :happy:

Mr_Varre
2009-01-16, 09:26
here here.. bra idé.. 31 kanske låter bra..

Björn P
2009-01-16, 09:31
Taxinge den 31 januari bokar jag in i kalendern. Hoppas nu det blir bra uppslutning (och väder).

/Björn P

Fredrik
2009-01-16, 09:44
Samlingsplats och tid?

RobertH
2009-01-16, 10:04
Jag hänger också på såklart :)

Emely&Robert
2009-01-16, 10:04
Vi är med andra ord redan fyra och ½ deltagare!

Taxinge öppnar visst vid 11:00 så om vi åker från Människobyn då så hinner de ställa fram kakorna.

Samlingsplats vet jag inte någon på rak arm. Vad brukar användas?

Fredrik
2009-01-16, 10:16
MINI Stockholm (Solna) eller Skeppsbron/slussen vid Djurgårdsfärjornas tilläggsplats, men det kan ju vara på annat ställe också.

ola
2009-01-16, 10:59
jag hänger på oxå!

Emely&Robert
2009-01-16, 11:32
MINI Stockholm (Solna) eller Skeppsbron/slussen vid Djurgårdsfärjornas tilläggsplats, men det kan ju vara på annat ställe också.

Frågan är vad som är smidigast att ta sig till samt vad som är lämpligast med tanke på att vi skall söderut sedan. Kan man stå någonstans en kvart eller liknande för att vänta in alla på Skeppsbron?

ola
2009-01-16, 11:36
ja vi brukar stå vid parkeringen bredvid Djurgårdsfärjan.

Fredrik
2009-01-16, 11:42
Frågan är vad som är smidigast att ta sig till samt vad som är lämpligast med tanke på att vi skall söderut sedan. Kan man stå någonstans en kvart eller liknande för att vänta in alla på Skeppsbron?


Utan problem - en gång dök det upp en parkeringsvakt men jag förklarade att vi strax skulle åka.
- "Okej", sade parkeringsvakten, men såg lite missnöjd ut när ett par ryskregistrerade bilar som inte var av märket MINI började parkera bredvid oss :mrgreen:

Emely&Robert
2009-01-16, 11:46
Hehe, men då är det ju såklart trevligt att ställa sig där och visa upp sig. Det är dock nästan lönehelg och vi vet ju alla hur det brukar se ut. Borde nästan vara mer praktiskt att ta det vid MINI i Solna (kanske går att snika en Pucko då också).

Wazp
2009-01-16, 11:47
trodde aldrig du skulle fråga :p kommer Självklart... det dåliga med Taxinge är att det brukar bli himla dyrt för mig (karaktären e inte på topp när det gäller kakor) men annars perfekt resmål, Men kommer nog möta upp på vägen typ södertälje elr nått. klart kan ju va kul att åka caravan längs E4:n också vi får se hur det blir.

Fredrik
2009-01-16, 11:49
Hehe, men då är det ju såklart trevligt att ställa sig där och visa upp sig. Det är dock nästan lönehelg och vi vet ju alla hur det brukar se ut. Borde nästan vara mer praktiskt att ta det vid MINI i Solna (kanske går att snika en Pucko då också).

Bra idé, jag kan dra ett ord med boysen i Solna så de införskaffar Pucko (var där igår, min äldsta grabb fick den näst sista Puckon ur MINI-kylen).
Lämpligt att bara knata in och säga hej, de öppnar 11.00 har jag för mig 8)

Så, Robert (eftersom du är förslagsgivare till turen)....utanför MINI Stockholm (Solna) 11.00 lördag 31/1 för en start med lite Puckodrickande (på så vis behöver inte Robert H stå ute och frysa heller ;) )?

KIT
2009-01-16, 11:52
Då jag ALLTID jobbar på lördagar skulle jag uppskatta om det gick att göra på söndagar :-(

Emely&Robert
2009-01-16, 11:55
Perfekt, förutom att vi väl sa den 31:e?

Fredrik
2009-01-16, 12:02
Perfekt, förutom att vi väl sa den 31:e?


:titanic: Ja just det, har någon sagt något annat, typ förväxlat 24 med 31:a :mrgreen: ;)

Edit: Se anledning till editering av min förra post :hehe:

Wazp
2009-01-16, 12:04
:titanic: Ja just det, har någon sagt något annat, typ förväxlat 24 med 31:a :mrgreen: ;)

Nä det tror ja inte... har hört 31 hela tiden:blink:

Kongo
2009-01-16, 12:57
Jag ar pa

/Kongo som lamnar lyxlivet i australien pa mandag :(

Fredrik
2009-01-16, 13:03
Jag har nu uppdaterat kalendern med denna tur - bra jobbat, Robert :happy:

Fredrik
2009-01-21, 07:18
Fler nypåstigna som vill med till Taxinge för en värmande vinterfika?

Denna tur föreslogs av Emely&Robert som begår MINIstpremiär vid detta tillfälle, häng med du också och umgås en stund i vinterkylan!

Fredrik
2009-01-21, 09:06
Döpte om tråden från "Vintertur 1" till "Vintertur 1 -"+ aktuellt datum och klockslag :)

Andersson
2009-01-21, 09:27
Som "hangaround" kanske man kan snylta plats med någon? :) Kongo har du plats för en kaksugen passagerare? :drool:

Mr_Varre
2009-01-21, 09:40
Nån vänlig själ som har plats för mig? :)

Wazp
2009-01-21, 10:56
kan ha plats i bilen beror på om fru och hund följer med om inte så har jag plats på vägen ner från stockholm till taxinge men eftersom ja bor på södra sidan så åker jag ju inte upp till storstan igen

Fredrik
2009-01-21, 11:18
Robert (Robert i Emely&Robert alltså, så många Robert här nu ;) ) - om du känner för det kan du ringa till Taxinge: http://www.taxingeslott.se/?show=slottscafe

Var med i en annan bilklubb för många år sedan och då fick vi parkera precis utanför slottet med bilarna efter förfrågan - kolla om även vi kan göra det 8)

Björn P
2009-01-21, 11:56
Nån vänlig själ som har plats för mig? :)

Hej,

Absolut. Jag har en plats över i min bil och är med från start.

/Björn P

Emely&Robert
2009-01-21, 12:03
Hej igen go' vänner.

Nu har jag pratat med Anna-Karin på Taxinge Slott och vi är varmt välkomna att parkera på gården framför slottet. Bra tips Fredrik, hon sa att de hade gjort så för andra bilklubbar innan. :D

powernap
2009-01-21, 12:14
Bra idé, jag kan dra ett ord med boysen i Solna så de införskaffar Pucko (var där igår, min äldsta grabb fick den näst sista Puckon ur MINI-kylen).
Lämpligt att bara knata in och säga hej, de öppnar 11.00 har jag för mig 8)

Så, Robert (eftersom du är förslagsgivare till turen)....utanför MINI Stockholm (Solna) 11.00 lördag 31/1 för en start med lite Puckodrickande (på så vis behöver inte Robert H stå ute och frysa heller ;) )?

*förutsätter fyllligt reportage med bilder*

Fredrik
2009-01-21, 12:16
Hej igen go' vänner.

Nu har jag pratat med Anna-Karin på Taxinge Slott och vi är varmt välkomna att parkera på gården framför slottet. Bra tips Fredrik, hon sa att de hade gjort så för andra bilklubbar innan. :D

:happy: 8)

Mr_Varre
2009-01-21, 17:19
aha bra där Björn P.. Då kanske du kan ta den där grejen ja ville ge dig tidigare ;)

Andersson
2009-01-21, 18:39
*förutsätter fyllligt reportage med bilder*

Om jag följer med så lovar jag (Fredrik) att se till att ta bilder eftersom den andra Fredrik inte verkar vara världsmästare på det efter vad jag har förstått... :)

powernap
2009-01-21, 18:42
...den andra Fredrik inte verkar vara världsmästare på det efter vad jag har förstått... :)

my lips are sealed :woot: :soffa:

Wazp
2009-01-21, 18:55
*förutsätter fyllligt reportage med bilder*

Min kamera åker med... vem som ska va reporter det vet jag inte

Fredrik
2009-01-21, 19:48
Om jag följer med så lovar jag (Fredrik) att se till att ta bilder eftersom den andra Fredrik inte verkar vara världsmästare på det efter vad jag har förstått... :)


TOPIC!!!!!!!!!

:mad:



;)

Hans-G
2009-01-21, 20:09
Som stor vän av Taxinge slottscafés konditorivaror (vem trodde något annat ;)) blir jag förstås sugen på att försöka hänga på och få plats i någon bil. Egentligen hindrar jobbet mig - jag slutar 05.30 lördag morgon och jobbar igen 19.30 lördag kväll - men såna bagateller har ju inte hindrat mig tidigare. Ger besked så att ni är (för)varnade i tid.

Fredrik
2009-01-21, 20:26
Om jag åker kan du åka med mig Hans, jag tror jag kommer med men det är en pusselbit som måste falla på plats först, återkommer med besked om någon dag :)

taskmört
2009-01-21, 21:09
Utan att ha kollat med min bättre hälft så räcker jag upp handen direkt.

Vi ansluter förslagsvis där RV225 möter E4/E20 d.v.s Moraberg, då vi kommer från Grödingehållet.
Såg att någon mer kom från det hållet. Wazp? Kanske en partur från Rosenhills cafe` vidare mot nordväst?:drool:

Björn P
2009-01-21, 22:23
aha bra där Björn P.. Då kanske du kan ta den där grejen ja ville ge dig tidigare ;)

Ha, ha! Ja just det ja. Vi ses på lördag!

/Björn P

Andersson
2009-01-21, 23:11
TOPIC!!!!!!!!!

:mad:



;)




:owned:




:soffa:

Wazp
2009-01-22, 07:10
Såg att någon mer kom från det hållet. Wazp? Kanske en partur från Rosenhills cafe` vidare mot nordväst?:drool:

Det hade varit trevligt men jag tänkte ansluta upp i solna är sugen på att se lokalerna/säljarna. Det blir några mil extra men... eftersom frun e den som får köra cooper till jobbet så tar jag varje chans att få köra :hihi:

MINI Jens
2009-01-22, 14:24
Tusan då, jag är bortrest, hade gärna hakat på annars..
Men jag och min Clubman S ska till Hamburg på Tina Turner-konsert.
Och Pucko´na (heter det så i plural?) är tyvärr slut, men vi har läsk..
Jocke, den nya killen på MINI jobbar. Så gå in och hälsa på honom vettja.

Bon Voyage!

Kongo
2009-01-22, 17:53
Som "hangaround" kanske man kan snylta plats med någon? :) Kongo har du plats för en kaksugen passagerare? :drool:

Det är inga problem så länge du inte är väldigt pälsdjursallergisk, har dessvärre nämligen en halv hund i bagagen tror jag ;)



Saknar en anmälning från Feed me? Ska du banga? Sitter du fast i smålandsskogarna?

powernap
2009-01-22, 18:05
Saknar en anmälning från Feed me? Ska du banga? Sitter du fast i smålandsskogarna?

tror han sitter o beställer eftermarknadsprylar till sin kommande banracer :woot: men det är bara vad jag tror....

FEED ME
2009-01-22, 20:01
Haha. Sorry, grabbar. Jag har varit inlåst i en grotta och bara jobbat och jobbat de senaste veckorna. Har inte hunnit med Miniklubben, dessvärre...

(Men det finns ju en lösning på hur jag ska kunna kombinera jobb med NMCS, som åtminstone styrelsen vet vad jag syftar på...)

Hur som helst, den 31 januari HOPPAS jag att jag befinner mig på en frusen is i Funäsdalen och sladdar brett och fett! Med någon lämplig bil...

Men om mina planer INTE går som jag hoppas, så följer jag gärna med på vintertrpp med er istället. Bara att hoppas på att det kommit gott om snö till dess!

När det gäller projekt "Johnny Bråttom" så går projektet famåt. Det börjar likna en plan! Och inte vilken plan som helst...
Powernap, jag hoppas att du har sparat ihop till en lång och blöt kväll i Helsingborg! *haha*

Andersson
2009-01-22, 21:21
Det är inga problem så länge du inte är väldigt pälsdjursallergisk, har dessvärre nämligen en halv hund i bagagen tror jag ;)



Saknar en anmälning från Feed me? Ska du banga? Sitter du fast i smålandsskogarna?

Pälsdjur är inga problem här inte så räkna med mig :)

Kongo
2009-01-23, 16:42
Pälsdjur är inga problem här inte så räkna med mig :)

Bjuder du med en bunt snygga tjejor från tappis? :drool:

Andersson
2009-01-23, 19:26
Bjuder du med en bunt snygga tjejor från tappis? :drool:

Har snackat med dom nu, alla följer självklart med, dock med ett krav, att din MINI ser ut som denna http://s2.desktopmachine.com/pics/Mini_clubman_life-ball_190_1024x768.jpg självklart sa jag att så är fallet, så det är bara att börja bygga... :hihi:

Christian
2009-01-23, 19:41
Har snackat med dom nu, alla följer självklart med, dock med ett krav, att din MINI ser ut som denna http://s2.desktopmachine.com/pics/Mini_clubman_life-ball_190_1024x768.jpg självklart sa jag att så är fallet, så det är bara att börja bygga... :hihi:

Finns på Jysk ;) och spö't finns säkert i nån ridsportsaffär..... :hihi: :hihi: :happy:

rogeraberg
2009-01-24, 03:22
Om det inte är vinterväglag (har sommardäcken på) joinar jag nog :)

Fredrik
2009-01-26, 06:45
Bekräftar min medverkan den 31 vilket innebär att Hans kan aka med mig 8)

(är i Tyskland, prickar över ä och ö men inte över a ;) ).

Emely&Robert
2009-01-26, 09:29
Mycket trevligt. Verkar som vi blir ett rätt ordentligt gäng!

JohanH
2009-01-26, 09:30
Bekräftar min medverkan den 31 vilket innebär att Hans kan aka med mig 8)

(är i Tyskland, prickar över ä och ö men inte över a ;) ).

glöm inte ü...

/Johan - som sannolikt är MINIlös till helgen :(

Kongo
2009-01-26, 19:00
Har snackat med dom nu, alla följer självklart med, dock med ett krav, att din MINI ser ut som denna http://s2.desktopmachine.com/pics/Mini_clubman_life-ball_190_1024x768.jpg självklart sa jag att så är fallet, så det är bara att börja bygga... :hihi:

Tss det där har jag redan i sovrummet, bara packa in det i bilen ;)

Fredrik
2009-01-29, 08:10
Snart dags, ska bli skoj att träffa såväl nya som gamla MINIster igen :happy: 8)

KIT
2009-01-29, 09:42
Lutar åt att jag och Alex hakar på...fram till 13.00 iallafall ;-)

Wazp
2009-01-29, 20:42
Snart är det lördag :grupp:

Fredrik
2009-01-29, 21:12
Snart är det lördag :grupp:


Menar du inte :grupp: :grupp: :grupp:

Green Meanie
2009-01-30, 00:11
Hade hängt med men är i Karlstad på Telia SM där jag köra 8 raka serier i bowling!!!:eek:

Fredrik
2009-01-30, 07:26
Snart bara ett dygn kvar, ska som sagt bli skoj att träffa lite MINIster igen 8)

Emely&Robert
2009-01-30, 07:48
Visst serru, nu börjar det dra ihop sig. Finns bara en sak kvar egentligen - hur löser vi Puckofrågan?

Fredrik
2009-01-30, 07:56
Visst serru, nu börjar det dra ihop sig. Finns bara en sak kvar egentligen - hur löser vi Puckofrågan?

Jag ringer och kollar om Jocke skulle kunna hinna skaffa ett gäng Puckos till vi glajdar in 8)

Fredrik
2009-01-30, 08:05
Jag ringer och kollar om Jocke skulle kunna hinna skaffa ett gäng Puckos till vi glajdar in 8)

Jag har just snackat med Jocke på MINI Stockholm och det var slut på varan ifråga, men till imorgon skulle han försöka få fram mer Pucko till oss :beerchug:

Fredrik
2009-01-30, 13:09
Någon som ska tvätta MINIn ikväll eller i morgon förmiddag?
Jag bara måste tvätta, den ser hemsk ut under all smuts :(

ola
2009-01-30, 13:57
Någon som ska tvätta MINIn ikväll eller i morgon förmiddag?
Jag bara måste tvätta, den ser hemsk ut under all smuts :(

jag måste ge mig på min ordentligt, räcker inte med högtryck får bli nåt garage nånstans..

taskmört
2009-01-30, 16:04
Hej Alla:grupp: !

Vi kom på bättre tankar än att möta upp i Moraberg, Södertälje.
Vi står vid avfarten E4 - Nykvarnavfarten vid 11.30, för där kommer ju ni att svänga av iallafall, så slipper ni att fara av highway:en mer än nödvändigt.
Vi har några åtaganden i stallet att sköta om på förmiddagen så vi kör direkt därifrån.

Vi ses imorgon!

//ann, Göran och Kajsa

Fredrik
2009-01-30, 17:00
Hej Alla:grupp: !

Vi kom på bättre tankar än att möta upp i Moraberg, Södertälje.
Vi står vid avfarten E4 - Nykvarnavfarten vid 11.30, för där kommer ju ni att svänga av iallafall, så slipper ni att fara av highway:en mer än nödvändigt.
Vi har några åtaganden i stallet att sköta om på förmiddagen så vi kör direkt därifrån.

Vi ses imorgon!

//ann, Göran och Kajsa

Hej Ann,

som jag skrev i PM:et så räcker det att ni står där från ca 12.00 då vi först ska in och hälsa på Jocke på MINI Stockholm och dricka lite Pucko.
Jag misstänker att vi rullar från Solna tidigast ca 11.30, men detta kan färdledarna Emely&Robert svara på då de är organisatörerna av denna trevliga tur.

Fredrik
2009-01-30, 17:05
Någon som ska tvätta MINIn ikväll eller i morgon förmiddag?
Jag bara måste tvätta, den ser hemsk ut under all smuts :(

Tvättad och klar inför morgondagen, står i garaget och blänker som sjutton :D

Enda nackdelen är att jag fick ett dörruppslag för en dryg vecka sedan som inte syntes så mycket under all smuts men NU syns den - lackavskrap och en liten fin buckla på främre delen av förardörren, det är roligt med alla :furious: ägghuvuden som bara slänger upp dörrar till höger och vänster, hoppas bara den går att åtgärda :(

Emely&Robert
2009-01-30, 17:07
Ja, gissningsvis kommer vi väl ifrån Solna 11:15-11:30.

Det är förvarnat på Taxinge att vi kommer dyka upp någon gång efter 11:30 och det lär vi väl göra. Vi har som sagt blivit lovade att få parkera framme på gården vid slottet så vi kanske inte skall dröja för länge...

RobertH
2009-01-30, 17:22
Måste eventuellt jobba i morgon, men kommer om jag hinner klart ikväll eller före träffen!

Kongo
2009-01-30, 17:36
Tvättad och klar inför morgondagen, står i garaget och blänker som sjutton :D

Enda nackdelen är att jag fick ett dörruppslag för en dryg vecka sedan som inte syntes så mycket under all smuts men NU syns den - lackavskrap och en liten fin buckla på främre delen av förardörren, det är roligt med alla :furious: ägghuvuden som bara slänger upp dörrar till höger och vänster, hoppas bara den går att åtgärda :(

Du glömde min hörru!

Fyfan vad trist med dörruppslag :mad: Det är nog min värsta mardröm, för litet för att ta på försäkringen men man står inte ut med det. Hur löser man det bäst?

Kongo
2009-01-30, 17:43
Måste eventuellt jobba i morgon, men kommer om jag hinner klart ikväll eller före träffen!

Du har 16 timmar kvar nu, öka! Eller ska jag umgås med alla gubbar själv ;)

Fredrik
2009-01-30, 17:45
Du har 16 timmar kvar nu, öka! Eller ska jag umgås med alla gubbar själv ;)

:grupp: = :wheelchair:

Kongo = :titanic:

Andersson
2009-01-30, 18:23
Du har 16 timmar kvar nu, öka! Eller ska jag umgås med alla gubbar själv ;)

jaha och sen när blev jag gubbe? :o :mad:

Helan
2009-01-30, 18:27
Vi hade gärna kommit och visat upp oss! Men med lille Malte som håller oss vakna större delen av natten så lär vi inte hinna till 11!

Vi får vänta till Run 2!

Hoppas ni får riktigt trevligt utan oss!

Helan, Maria och Malte!

Emely&Robert
2009-01-30, 18:39
Vi hade gärna kommit och visat upp oss! Men med lille Malte som håller oss vakna större delen av natten så lär vi inte hinna till 11!

Vi får vänta till Run 2!

Hoppas ni får riktigt trevligt utan oss!

Helan, Maria och Malte!

= laga förfall ;)

Hoppas ni har det riktigt bra, hela familjen!

Fredrik
2009-01-30, 19:28
Vi hade gärna kommit och visat upp oss! Men med lille Malte som håller oss vakna större delen av natten så lär vi inte hinna till 11!

Vi får vänta till Run 2!

Hoppas ni får riktigt trevligt utan oss!

Helan, Maria och Malte!

Med tanke på att det är en del smått både här och där kommer jag till sommaren att försöka styra upp en familjepicknick, men givetvis är alla MINIster välkomna, med eller utan småtomtar - återkommer när det börjar bli varmt ute 8)

Åter till topic, vår fantstiska tur imorgon föreslagen av Emely&Robert :happy:

Wazp
2009-01-30, 21:31
Ja den måste tvättas helt klart. Hade allt planerat och klart frun skulle på Bio med sin syster " yes hela kvällen på sig att tvätta och pula. när hon säger " kul för Sara att äntligen få åka i Minin" Nä det får hon inte sa jag för det ska jag tvätta inför träffen i morgon du får ta min firma bil den är ju bättre eftersom ni ska till Ikea igen (så mycket ville ja tvätta den i kväll så ja låter henne ta min caddy TDI R till IKEA) it´s a offer she can´t refuse eftersom hon sneglat på någon bänk på ikea...




så ni trodde att allt löste sig? Jo då jag får bara gå upp 2 timmar tidigare i morgon för att leta reda på ett ställe att tvätta bilen på:D

Andersson
2009-01-31, 08:57
Snart dags :)

Fredrik
2009-01-31, 18:18
Nu kör vi vidare i eftersnackstråden: 401 Authorization Required (http://www.miniclub.se/showthread.php?t=6871)