handdator

Visa fullständig version : Vi har en hård bil



rogeraberg
2009-01-12, 10:37
Jag har kört lite andra bilar de senaste veckorna (Ford Kuga, Audi Q5 och Skoda Superb) men tog en runda i Minin igår. Satan va hård den är. Man glömmer så lätt bort det, men el-servo är verkligen inte charmigt.

Om bilen har stått några veckor så ska man för övrigt inte ta ner taket utan att ha motorn igång :)

Christian
2009-01-12, 14:36
Jasså ?

Så ni har vinter däruppe ?!
Själva har vi klarblå himmel och varmt härnere...


Ibland är det bra med varmgarage..


Och förresten,,, MINI'n tycker inte om när man vänstrar.... ;)

rogeraberg
2009-01-13, 09:04
Nä, nu är det ingen vinter igen. Minin har varit glad att få stå och mysa i garaget de senaste veckorna. Jag har inte bytt till vinterdäck på den och det verkar som att jag slipper göra det också :D

Ryde
2009-01-13, 14:09
Det ska kännas när man kör bil ;) ... vart förvånad hur hård den var när jag testa den första gången. Mmmmm min bil står avstäld i en lada tierp, har sån sjuuuuuuk Mini-abstinens... bah... längtar till mars.

Rogeraberg: har du sänkt din något?, jag funderar på det har hört att det finns ett par fjädrar som inte gör den så mkt hårdare.

Freddo
2009-01-13, 14:14
Det ska kännas när man kör bil ;) ... vart förvånad hur hård den var när jag testa den första gången. Mmmmm min bil står avstäld i en lada tierp, har sån sjuuuuuuk Mini-abstinens... bah... längtar till mars.

Rogeraberg: har du sänkt din något?, jag funderar på det har hört att det finns ett par fjädrar som inte gör den så mkt hårdare.

I Tierp av alla ställen.. är du därifrån?

dvorak
2009-01-14, 13:02
Nu fattar jag inte riktigt, ska inte en bil vara hård??

Ryde
2009-01-22, 14:22
Testade en sänkt cooper d idag, och den var mjukare än min... :eek: måste vara sportchassi ++ på min..


Offtopic sorry..

Nope, Stockholm men har en Sambo som kunde styra upp en stor lada hehe..
Bara 2 månader kvar nu.... GAHAH!#€%"§...

I Tierp av alla ställen.. är du därifrån?