handdator

Visa fullständig version : Världens dyraste MINI ?



rolandsan
2009-01-01, 19:26
Hej-kul att sitta o läsa lite av era innsändare-jobbar som sagt på BMW-MINI i Kphm.där har vi byggt en mini till en kund som kostade,hör o häpna, 1och en halv mille i danska starka kronor.bilen blev hyper fräck med kolfiber,rostfritt o massor med delar från John Cooper Works,motor fick bland annat alla dom vassaste o sist framtagna speedpartsen från works,det är kul som faen att jobba med Danskar för alla bilar som kommer hem e tomma på utrustning så vi utrustar efter kundens order o behov,o ni kan tro att det blir många helt nya delar som blir över,så jag har ibland hela garaget fullt av nya delar,varför???annars så slängs dom rätt ner i containern för vidare transport till soptippen.därav min lilla annons om en helt ny styrenhet till mini från works till en -08 med turbo,och ett gammalt avgas från en -05-6 som legat här ett tag men i fint skick ,har med jämna mellanrum nya delar o då kommer jag att dela med mej av dom till er för en billig peng. mvh Rolandsan::)

Rasmus
2009-01-01, 20:34
Hej Roland!

Kul att höra om ditt jobb! Du kan väl lägga upp lite bilder på de bilar du byggt, om inte era kunder misstycker?

rolandsan
2009-01-01, 20:47
hade jag gärna gjort om jag haft några-tänker liksom inte på att ta foto på bilar eftersom jag omger mej av dom varje dag-men i framtiden ska jag försöka ha en kamera tillhands mvh

Hobbe
2009-01-02, 00:26
Då är det bara att skicka dig ett PM om det behövs reservdelar nästa gång jag är nere i Höllviken? ;)

Är inte priset på MINI:n du nämner mer relaterat till dessa fantastiska skatter som danska staten lägger på nya bilar än extrautrustningen?

KIT
2009-01-02, 08:57