handdator

Visa fullständig version : Sponsorering?



AndreasA
2008-12-09, 13:41
Hej!

Är ni medlemmar här på New Mini Club Sweden, intresserade av lite rabatter hos oss?

Vi är ett nytt företag på den svenska marknaden som marknadsför Rota fälgar och kvalitetsdäck, bland annat till Mini cooper.

Våra fälgar är lättare och starkare en vad aluminiumfälgar brukar vara normalt.

Kolla in vår sida, ge gärna feedback och tag kontakt om en eventuell sponsorering intresserar:

www.NordicRota.com
grupp@nordicrota.com

Cullin
2008-12-09, 14:25
Trevliga fälgar detta! Kan jag absolut tänka mig!

Emely&Robert
2008-12-09, 15:12
Hur gör man på hemsidan för att ställa in sin sökning för att endast visa fälgar i 17" samt fyrbult 4/100 och ET mellan 35 och 45?

Scitz0
2008-12-09, 18:46
trevliga fälgar Andreas... vilka kan ni erbjuda som vita?

HF-Björn
2008-12-09, 19:53
Trevliga fälgar det där skulle köpa men fick inte tag i våras.

AndreasA
2008-12-10, 10:40
Hur gör man på hemsidan för att ställa in sin sökning för att endast visa fälgar i 17" samt fyrbult 4/100 och ET mellan 35 och 45?

Detta är en sökfunktion som många kunder saknar, den är högt upp på prioriteringsslistan över nya funktioner och som skall tas fram snart.

AndreasA
2008-12-10, 10:51
trevliga fälgar Andreas... vilka kan ni erbjuda som vita?

Vi har endel vita fälgar, beklagar att de är svårt att hitta dem. Dock jobbas de som sagt på att få en sådan sökfunktion.


Torque Drift
Torque
Rota Subzero
Slipsteam
Rota P1
JSPL
GTR
Grid Drift
Grid
GRA
Force
D1
Boost

AndreasA
2008-12-10, 10:52
Trevliga fälgar det där skulle köpa men fick inte tag i våras.

Hej, tyvärr förstår jag inte riktigt vad du försöker säga. Kan du förtydliga det?

Scitz0
2008-12-10, 11:11
Hittar en hel del fälgar på hemsidan som jag skulle kunna tänka mig... fast ofta inte i de storlekar/bult-mönster jag är ute efter. Det ni listar på hemsidan är det enda ni kan ordna eller? Bara så man vet spelreglerna, så man inte gör någon kompromiss när ni ändå kan fixa det så som man vill ha det :)

Hobbe
2008-12-10, 11:36
Hej, tyvärr förstår jag inte riktigt vad du försöker säga. Kan du förtydliga det?

Du är inte ensam.
Vi försöker fortfarande lista ut vad Björn skriver här på forumet :D :twisted:
Det är inte skånska han skriver på i alla fall för det kan jag.

HF-Björn
2008-12-10, 11:45
Hehe nä som tur är :) Nä det jag mena är att jag tycker Rota fälgar är snygga och beställde från en annan svensk leverantör men denna kunde ej leverera. Men är mycket nöjd med mina Dotz fälgar så det gjorde inget ...

RobertH
2008-12-10, 11:47
AndreasA:

Välkommen hit! Skicka gärna ett mail till info@miniclub.se med rabatterbjudande eller liknande så ska vi se till att ni får en egen avdelning under "sponsorer" på forumet. Titta gärna på övriga sponsorer för att se exempel på upplägget.

http://www.coopersweden.se/forumdisplay.php?f=51

AndreasA
2008-12-10, 12:30
Hittar en hel del fälgar på hemsidan som jag skulle kunna tänka mig... fast ofta inte i de storlekar/bult-mönster jag är ute efter. Det ni listar på hemsidan är det enda ni kan ordna eller? Bara så man vet spelreglerna, så man inte gör någon kompromiss när ni ändå kan fixa det så som man vill ha det :)

Vi försöker ha allt på vår hemsida som vi har till salu. Nya produkter som nyligen har inkommit till vårt sortiment tar dock en stund att få upp på webbsidan. De skall först fotograferas och sedan läggas in i våra datorsystem.

Vi hjälper ju förståss vid val av fälgar och däck och försöker svara på alla era frågor!

AndreasA
2008-12-10, 12:31
AndreasA:

Välkommen hit! Skicka gärna ett mail till info@miniclub.se med rabatterbjudande eller liknande så ska vi se till att ni får en egen avdelning under "sponsorer" på forumet. Titta gärna på övriga sponsorer för att se exempel på upplägget.

http://www.coopersweden.se/forumdisplay.php?f=51

Skickar in ett mail, lite senare idag.

AndreasA
2008-12-10, 12:31
Hehe nä som tur är :) Nä det jag mena är att jag tycker Rota fälgar är snygga och beställde från en annan svensk leverantör men denna kunde ej leverera. Men är mycket nöjd med mina Dotz fälgar så det gjorde inget ...

Hehe, okej...

Kul att du gillar Rotas fälgar i alla fall! =)

RobertH
2008-12-10, 18:00
NordicRota är nu upplagda som sponsorer och ger rabatter till betalande medlemmar i NMCS. Välkomna!

http://www.coopersweden.se/showthread.php?p=77762#post77762