handdator

Visa fullständig version : Lestrup Magazine. Har du fått?



Ace
2008-12-08, 20:28
Idag fick jag första nummret av Lestrup Magazine i brevlådan.
En tidning om Fredrik Letrup som kommer att ges ut gratis till alla NMCS-medlemmar och finnas på alla MINI-återförsäljare.

Vilka av er har fått den? Alla eller? :)

Kul med en tidning som skriver om Fredrik och om klubben mm mm

/R

arcamone
2008-12-08, 20:36
En mycket trevlig produktion. Man blir sugen på en "riktig" medlemstidning, kanske 3 ggr/år. Naturligtvis som dasslitteratur, nu fungerar Powerbooken som substitut :-)

/David

Emely&Robert
2008-12-08, 20:37
Fick den! Hade dock haft möjlighet att smygtitta lite innan då det låg några nummer nere hos lokale MINI-nasaren (MINI Solna). Riktigt fin publicitet.

På tal om det. När nästa nummer kommer ut, se då till att få lov att lägga ut föregående som PDF på forumet.

Kongo
2008-12-08, 20:52
Har ju funnits på Fredriks hemsida ett tag nu, ni ligger efter ;)

FEED ME
2008-12-08, 22:37
Jag fick den med posten idag också. Har inte hunnit läsa så noga ännu, men den gav i alla fall ett väldigt proffsigt och snyggt intryck!

Fredrik
2008-12-09, 06:50
Till er betalande medlemmar som inte fått hem den:
Skicka ett PM till mig med er adress så sänder jag ut dem till er då jag har en hel kartong hemma :)

Lestrup har verkligen satt huvudet på spiken när det gäller tidningen, en eloge också till Fredriks polare Christofer Ahlin (proffsfotograf mm) som designat allting, mycket snyggt!

Besök www.lestrup.nu och titta, tidningen ligger även ute där på Fredriks omgjorda hemsida samt en massa bilder från året som gått.

En sak som är viktig att tänka på om man flyttar - glöm inte meddela NMCS din nya adress!

arcamone
2008-12-09, 07:09
En sak som är viktig att tänka på om man flyttar - glöm inte meddela NMCS din nya adress!

DEN viktigasta saken när du flyttar! Strunta i eftersändning och skattemyndigheten, NMCS är det som gäller :D

/David

KPKalle
2008-12-09, 07:47
Got mine .... thanks to a kind friend ;) :D

Fredrik
2008-12-09, 07:56
Got mine .... thanks to a kind friend ;) :D

No probs, you are welcome KP 8)

ola
2008-12-09, 09:34
mycket snygg och läsvärd tidning ! bra jobbat!

Bronto
2008-12-09, 10:10
Väldigt fin tidning. I flyern som kom med nämdes ju klubben i var tredje mening :)
Önskar Fredrik ett stort lycka till i kommande tävlingar!

Fredrik
2008-12-09, 10:15
Väldigt fin tidning. I flyern som kom med nämdes ju klubben i var tredje mening :)
Önskar Fredrik ett stort lycka till i kommande tävlingar!

Flyern skrev jag ihop så vi skulle ha med ett välkomstbrev till MINIsterna, och sedan ordnade Christoffer Ahlin designen :)

Upprepar återigen att tidningen även finns för avhämtning hos din närmaste MINIrepresentant samt på Lestrups egen hemsida.

Christian
2008-12-09, 21:23
Har fått mitt ex. Och var på BMW i Kristianstad idag, men där fanns den inte. Inte NMCS Flyers heller......:mad: :confused: :eek:

FEED ME
2008-12-09, 21:32
Har fått mitt ex. Och var på BMW i Kristianstad idag, men där fanns den inte. Inte NMCS Flyers heller......:mad: :confused: :eek:

Jo, fast det är väl bara i Sverige som den delas ut?? :p

Hans-G
2008-12-10, 15:16
Den som väntar på nåt gott - osv...

Idag dök den äntligen upp med posten. Kort sagt: Kanon!
:jumping:

Wazp
2008-12-10, 16:14
Ja den kommer väll kanske ner till ösmo också till slut...

Bergen
2008-12-10, 17:23
Japp, nu har jag också fått den. Första intrycket bådar gott. Det blir till att läsa den ikväll.:cool:

loop
2008-12-10, 18:17
Till er betalande medlemmar som inte fått hem den:
Skicka ett PM till mig med er adress så sänder jag ut dem till er då jag har en hel kartong hemma :)
Tack
I dag kom min, ser lovand ut

Hobbe
2008-12-10, 18:58
Jag förväntar mig att Lestrup svänger förbi brevlådan med sin Challengebil inom kort :)

Fredrik
2008-12-10, 19:11
Jag förväntar mig att Lestrup svänger förbi brevlådan med sin Challengebil inom kort :)

Om herr Hobster sänder mig ett PM med sin adress ordnar jag det (alltså tidningen, inte svänga förbi med Challengebilen även om jag kört en sådan - läs mer här: http://www.coopersweden.se/showthread.php?t=6488 :mrgreen: :handen: ).

Hobbe
2008-12-10, 19:14
Skickar jag dig adressen så riskerar jag att du dyker upp för jämnan och vill ha fika :o :soffa:

Om Lestrup dyker upp så kan jag i alla fall pilla med Challengebilen medan Lestrup fikar.
Du har ju bara en R56... :D

Fredrik
2008-12-10, 19:20
Skickar jag dig adressen så riskerar jag att du dyker upp för jämnan och vill ha fika :o :soffa:

Om Lestrup dyker upp så kan jag i alla fall pilla med Challengebilen medan Lestrup fikar.
Du har ju bara en R56... :D

...och Lestrup har en R56 Challenge :handen: - va sa ru nu rå :woot:

Det räcker med några äppelmuffins, mandelkubbar och Chocolate Chip cookies så är jag nöjd. Jag har för mig att du nämnde någon gång att du brukar baka ett par kvällar i veckan så jag förväntar mig ett par plåtar hemkört (eller heter det hembakat kanske).







:mrgreen:

RobertH
2008-12-10, 19:57
Nu har jag också fått den!

Sist Fredrik var här och fikade så tog han med sig bullar!