handdator

Visa fullständig version : Inför: MPH-mässan Göteborg 8/11



Ace
2008-11-06, 18:19
På lördag besöker NMCS den stora bilmässan i Göteborg.
http://www.mph.nu/ MPH-mässan.
Vi träffas kl. 13:00 utanför stora entren.
Parkering sker lämpligast i Focus-huset i Gårda.
Efteråt blir det lite cruising i stan och besök på lämpligt matställe.

Inga oklarheter med det?


Hälsn.

Robert a.k.a. ace666

Ace
2008-11-07, 16:47
Synd att ingen av oss har några flyers som vi kunde lägga i MINI-montern.
Azka, kan du fixa det från BMW?

Edit: Fick PM från azka som meddelade att han var tvungen att jobba. Synd.

Fredrik
2008-11-07, 18:58
Ace, sväng förbi MINI i Mölndal då och hämta ett gäng flyers - samtliga MINIhandlare i Sverige ska ha fått ett gäng av våra flyers utsända av MINI Sverige (Heidi) 8)

fireon
2008-11-07, 20:26
var på VIP Night på MPH igår, mycket trevligt. satt i en koenigsegg CCX och pratade ett tag med Christian von Koenigsegg. måste säga att JCW'n och alla andra bilarna bleknade i jämförelse!!! Ferrari F430, Lambo Superleggera, Maserati Gran Turismo S, 599 GTB, SLR etc var alla trevliga men Koenigsegg var det sjukaste jag någonsin suttit i. de startade den när vi stod bredvid också och herrej*vlar vilket ljud! man blev helt paff :P

MartinGBG
2008-11-07, 22:49
Synd att ingen av oss har några flyers som vi kunde lägga i MINI-montern.
Azka, kan du fixa det från BMW?

Edit: Fick PM från azka som meddelade att han var tvungen att jobba. Synd.

Kom förbi BMW Group om du har lust, så kan vi gå upp och kopiera lite flyers ifall det nu inte finns en hög redan, så kan du ju ta med dig det annars.
Har inte snackat med Jimmie då han vart på semester så vet inte om dom redan har iof, men jag har svårt att se att dom tänkt på det.

Jag börjar kl 11.00 och jobbar tills 15.00, så tänkte haka på er när ni åker ifrån mässan :)

Ace
2008-11-07, 23:03
var på VIP Night på MPH igår, mycket trevligt. satt i en koenigsegg CCX och pratade ett tag med Christian von Koenigsegg. måste säga att JCW'n och alla andra bilarna bleknade i jämförelse!!! Ferrari F430, Lambo Superleggera, Maserati Gran Turismo S, 599 GTB, SLR etc var alla trevliga men Koenigsegg var det sjukaste jag någonsin suttit i. de startade den när vi stod bredvid också och herrej*vlar vilket ljud! man blev helt paff :P

Innebär detta att du inte dyker upp imorgon? :???::???::???: