handdator

Visa fullständig version : Fundering?



Ace
2008-10-09, 11:06
Gick igenom inloggningen av våra medlemmar.
241 st hade varit inloggade sedan 2008-09-01. Det är inte illa.
Hur gör vi för att få folk mer aktiva när det kommer till att åka en sväng tillsammans? Det är ju så kul om vi skulle kunna bli kanske uppåt 100st till första vårträffen. :) Kan meddela att c:a 80 st var betalande.

loop
2008-10-09, 11:12
Man kanske skall ha en strörre spridning på var träffarna är.
Vi bor ju rätt spritt i landet.

powernap
2008-10-09, 12:09
tar du tag i detta robban...jag kommer till nmcs-megaträff, om du lovar 100 st.... :woot: skojar bara lite

intressant sak du tar upp, jag o fredrik språkades i luren i förmiddags ang nästa års träff...håll ut det finns några jokrar i rockärmen....

Ace
2008-10-09, 13:09
Jag håller ut. Har fullt upp att montera alla nya moddar! hi hi hi

Ace
2008-10-09, 13:10
Man kanske skall ha en strörre spridning på var träffarna är.
Vi bor ju rätt spritt i landet.

Hur långt är det från Avesta till Gelleråsen? Var du där? hi hi hi

Edit: Avstånd: 159.5 km. Restid: ca 2:40 timmar

powernap
2008-10-09, 13:14
Jag håller ut. Har fullt upp att montera alla nya moddar! hi hi hi

gör nu inte bara som alla vi andra....

dokumentera väl med kameran varje moment....blir ett bra tillskott på din bils sida :-)

loop
2008-10-09, 13:28
Hur långt är det från Avesta till Gelleråsen? Var du där? hi hi hi

Edit: Avstånd: 159.5 km. Restid: ca 2:40 timmar

2:40*2= 5:20 timmar med två barn i bilen.

powernap
2008-10-09, 13:37
4:15*2=9:30 med visselpipan i öronen ;-)

Ace
2008-10-09, 13:56
2:40*2= 5:20 timmar med två barn i bilen.

Jag förstår.


gör nu inte bara som alla vi andra....

dokumentera väl med kameran varje moment....blir ett bra tillskott på din bils sida :-)


Jag tycker jag varit bra på att dokumentera på min sida.
Kan hålla med om att vissa andra "byggen" har man inte sett en enda bild av.
Någon som känner sig träffad!? :D

powernap
2008-10-09, 14:01
Jag tycker jag varit bra på att dokumentera på min sida.
Kan hålla med om att vissa andra "byggen" har man inte sett en enda bild av.
Någon som känner sig träffad!? :D

ja det är det säkert...nån som blivit träffad alltså ;-)

Fredrik
2008-10-09, 18:03
intressant sak du tar upp, jag o fredrik språkades i luren i förmiddags ang nästa års träff...håll ut det finns några jokrar i rockärmen....

Ja, vad är bättre än en MINIst med vilda idéer - jo, det är TVÅ MINIster med vilda idéer :mrgreen:

Jonas och jag har som sagt diskuterat lite fram och tillbaka idag, en mycket grov skiss hur vi tänker oss kommande säsong i våra respektive landsändar samt gemensamma events, men även ett möjligt event så långt bort som 2010 dryftades.

Om våra planer blir verklighet återstår att se, mitt synsätt är att en dålig idé är bättre än ingen alls och den delas såklart av Jonas.
NMCS har en spännande framtid framför sig, det kan vi som Evenemangsansvarig respektive Regionsansvarig Syd utlova.

We´ll be back :happy:

powernap
2008-10-09, 18:08
Ja, vad är bättre än en MINIst med vilda idéer - jo, det är TVÅ MINIster med vilda idéer :mrgreen:

Jonas och jag har som sagt diskuterat lite fram och tillbaka idag, en mycket grov skiss hur vi tänker oss kommande säsong i våra respektive landsändar samt gemensamma events, men även ett möjligt event så långt bort som 2010 dryftades.

Om våra planer blir verklighet återstår att se, mitt synsätt är att en dålig idé är bättre än ingen alls och den delas såklart av Jonas.
NMCS har en spännande framtid framför sig, det kan vi som Evenemangsansvarig respektive Regionsansvarig Syd utlova.

We´ll be back :happy:
helt rätt fredrik.....har spånat lite på 2010 ytterligare....men drar det i luren med dig....vid tillfälle :-)